Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Senaste ämnen
» Är någon här?
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]

Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

+5
ottgra
Starkov
Wartem
Minna
Ludant
9 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Ludant lör okt 17, 2009 10:31 am

Ämnets första inlägg :

Jag kna tyvär inte vara inne mer på datorn för min pappa tycker att jag blir dum i huvudet av att sitta vid datorn! Men jag ska försöka vara inne lite!

En väldigt ledsen :( -Ludant

(jga pratar även för bass!)


Nu är det så att data förbudet har kommit upp igen!
jag ska jobba ut pappas gamla bok (matte) hösterminen!
jag har ca 40 sidor kvar så ja jag jobbar på och hoppas att jag ska komma tillbakka innan den 12 januarie!


Senast ändrad av Ludant den tis jan 05, 2010 10:27 pm, ändrad totalt 1 gång
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner


Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av ottgra lör okt 24, 2009 10:41 am

Tim skrev:
ottgra skrev:slutat med fotboll eller? på ondsdag så får jag gå upp typ 06.00 för att spela en cup

Och det lider du av? :) Så spenderar jag samtliga mina helger. ^^
seriöst? hur pallar du???

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Ludant mån okt 26, 2009 9:37 am

ja där ser ni!
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av ottgra mån okt 26, 2009 11:16 am

vaddå det är nice

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Ludant mån okt 26, 2009 9:12 pm

suck ska över väga att sluta här!
Orkar inte vara på datan längre och dom flesta börjar tycka att jag är irreterande!
Och med en farsa som är över en hela tidem är det inte så lockande!
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Starkov mån okt 26, 2009 11:01 pm

Ludant skrev:suck ska över väga att sluta här!
Orkar inte vara på datan längre och dom flesta börjar tycka att jag är irreterande!
Och med en farsa som är över en hela tidem är det inte så lockande!

Nej då! Vi tycker inte att du är irriterande - det enda jag tycker är irriterande är att det blir lite för mycket spam utanför diskussionsrummet! :P
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Ludant tis okt 27, 2009 7:36 am

ojsan det hade jag glömt att det här är seriösa diskussionsrummet jag ber om ursäkt!
(om du vill kan du låsa den då! Gör mig inget.)
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Wartem tor dec 24, 2009 1:08 pm

hejsan.


Älskar när folk skriver hejsan och sen inget mer, de kunde lika gärna dragit fram en skylt med texten "Jag är inte över 10 år". Om nu så bara vore fallet.... :)
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Michael Jackson ons dec 30, 2009 1:25 pm

Wartem skrev:hejsan.Älskar när folk skriver hejsan och sen inget mer, de kunde lika gärna dragit fram en skylt med texten "Jag är inte över 10 år". Om nu så bara vore fallet.... :)
varför då!
Du är visst över 10 du är 20 ju! :twisted: :P :shock: :D
Michael Jackson
Michael Jackson
Veteran
Veteran

Inlägg : 509
Poäng : 4

Join date : 09-09-02
Age : 23
Ort : simrishamn

http://bass.skolbloggen.se/

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Wartem fre jan 01, 2010 4:26 pm

Ja...... Och Michael Jackson är död! Fatta! Du kan inte vara här! Du är död! DÖD!

;) :P :suspect:




:affraid:
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Bat Masterson. ons jan 06, 2010 11:46 am

Detta kallas nog inte bumpning, för den är på första sidan, men jag har en liten grej att ta upp med detta, att mn kan ju bli dum i huvudet, men man får ju även tänka på en annan sak, datorn innehåller en viss strålning så det kan öka risken för cancer har jag hört.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Wartem ons jan 06, 2010 2:07 pm

Raincolour skrev:Detta kallas nog inte bumpning, för den är på första sidan, men jag har en liten grej att ta upp med detta, att mn kan ju bli dum i huvudet, men man får ju även tänka på en annan sak, datorn innehåller en viss strålning så det kan öka risken för cancer har jag hört.

Datorn eller skärmen? Har aldrig hört att datorn skulle ge ifrån sig farlig strålning. Klart att det bildas kanske elektromagnetiska fält men de tror jag inte är farliga. Vissa skärmar, kanske alla (inte säker) har viss farlig strålning.

Det är farligt att leva ;)
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Bat Masterson. ons jan 06, 2010 2:12 pm

okej, då vet man det
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Igen!!!!  Hej då! Välkomna allesammans på kafferep! - Sida 2 Empty Sv: Igen!!!! Hej då! Välkomna allesammans på kafferep!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet