Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Liknande ämnen
    Senaste ämnen
    » Är någon här?
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

    » OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

    » Honouring of the Elder in Arviat
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

    » Ipad 3
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

    » Post?! Brevlåda?!
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

    » Dagens båt
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

    » NYA KLANER
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

    » Rickrolled? D:
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

    » 3:e värvning. ;D
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

    » 2000 granplantor dumpade i skogen
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

    » GRATTIS, NILS!!!
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

    » Länktips;xD
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

    » SMÖRET ÄR SLUT
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

    » ALV - no longer fjortis!
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

    » Bildkriget!
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

    » foods
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

    » Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

    » Dagens låt
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

    » Non-swedes, check this thread out
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

    » Fußball
    DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

    Sök
     
     

    Visa resultat som:
     


    Rechercher Avancerad sökning

    Logga in

    Jag har glömt mitt lösenord

    Statistik
    Vi har 54 registrerade användare.
    Vår nyaste användare: scarhead

    Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
    Länkar
    free forumfree forum
    Chattrum

    [ Copy this | Start New | Full Size ]
    Liknande ämnen

      DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA

      +8
      Lincoln
      Snowiiiee
      ottgra
      Ludant
      Tim
      Minna
      Starkov
      Bat Masterson.
      12 posters

      Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

      Gå ner

      DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Empty DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA

      Inlägg av Bat Masterson. tis jan 05, 2010 11:27 pm

      Ämnets första inlägg :

      Detta är en ganska seriös tråd, eftersom jag har en vän som berättade för mig att det var nån i dens släkt som typ varit nära att dö, hon har tydligen svimmat och fått konstiga attacker, alltså inte bara svimma utan det var nåt mer som hände nåt med hjärtat kanske, detta är läskigt, om någon här har varit med om eller hört något liknande kan ni höra av er i denna tråd, :oops:


      Senast ändrad av Raincolour den tor jan 07, 2010 11:25 pm, ändrad totalt 1 gång
      Bat Masterson.
      Bat Masterson.
      Respekterad Veteran
      Respekterad Veteran

      Inlägg : 1357
      Poäng : 1

      Join date : 09-08-17
      Age : 170
      Ort : SL
      Sysselsättning : ladda korvar

      Till överst på sidan Gå ner


      DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA - Sida 3 Empty Sv: DÖDEN ÄR NÄRA FÖR ALLA SOM INTE ÄR ODÖDLIGA

      Inlägg av Snowiiiee sön maj 16, 2010 2:26 pm

      macke skrev:
      Snowiiiee skrev:
      macke skrev:
      Lancelot skrev: hon har tydligen svimmat och fått konstiga attacker, alltså inte bara svimma utan det var nåt mer som hände nåt med hjärtat kanske

      Jag tror att det är epilepsi.

      Och det var nån som kände/var släkt med nån som hade händer som skakade. Minn morfars händer skakar.. Han var husbyggare när han var yngre, alltså lyfte han tunga tegelstenar. Därför skakar hans händer.
      Det var jag, jag är släkt med min farfar och hans händer skakar, och han var INTE husbyggare förr i tiden.

      Men lyfte han nåt tungt i sin ungdom? :)
      Hm, ingen aning. Fast han jobbade där min mamma jobbade innan, då jag undrar.. :ehh:
      Snowiiiee
      Snowiiiee
      Veteran
      Veteran

      Inlägg : 1011
      Poäng : 3

      Join date : 09-08-18
      Age : 24
      Ort : Schnöiga Bojås!
      Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

      http://www.cellotjejen.blogspot.com

      Till överst på sidan Gå ner

      Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

      Till överst på sidan

      - Liknande ämnen

       
      Behörigheter i detta forum:
      Du kan inte svara på inlägg i det här forumet