Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Senaste ämnen
» Är någon här?
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]

Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!)

4 posters

Gå ner

Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Empty Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!)

Inlägg av Bat Masterson. lör feb 20, 2010 1:57 pm

Här kan ni skriva om pinsama saker ni råckat utför, som tex, att cyklat in i grannens brevlåda, försagt er om något ni inte skulle ha sagt eller om era byxor åkt ner inför folk, eller något annat pinsamt. Sånt är kul att dela med sig av. en av mina är att jag var inne i en bokhandel, och då gjorde nån konstig tant så dem ramlade ner, sen så ramlade typ 20 böcker ner, och alla trodde det var jag.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Empty Sv: Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!)

Inlägg av Minna lör feb 20, 2010 2:28 pm

Det finns ju redan en sån här tråd i diskussionsrummet som är gjord av snowiiee? :)
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 14
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Empty Sv: Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!)

Inlägg av Ludant sön feb 21, 2010 10:11 am

var? Så flyttar jag den dit om jag lyckas.
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Empty Sv: Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!)

Inlägg av Minna sön feb 21, 2010 10:35 am

Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 14
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Empty Sv: Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!)

Inlägg av Snowiiiee sön feb 21, 2010 1:06 pm

Det var ju faktiskt jag som gjorde den första tråden om den. Fast den är ganska inaktiv, måste komma på något pinsamt först.
Snowiiiee
Snowiiiee
Veteran
Veteran

Inlägg : 1011
Poäng : 3

Join date : 09-08-18
Age : 24
Ort : Schnöiga Bojås!
Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

http://www.cellotjejen.blogspot.com

Till överst på sidan Gå ner

Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!) Empty Sv: Pinsamheter (Min posthunt måste nå nya höjder! Hjälp mig göra fler inlägg!!!)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet