Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Vanessa Hudgens
+4
Starkov
caldein
Snowiiiee
Bat Masterson.
8 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Vanessa Hudgens
Ämnets första inlägg :
Jag tycker verkligen hon är den fulastetjejen i hela världen och hon sjunger så att öronen ryker och High scool musical suger. Kommentera gärna om du gillar HATAR och speciellt till dig tintula(selena gomez) så tror jag du gillar henne. så sluta upp med den muppen innan du får VANESSAHUDGENSMUPPÖRONVAXSKYDD!
Jag tycker verkligen hon är den fulastetjejen i hela världen och hon sjunger så att öronen ryker och High scool musical suger. Kommentera gärna om du gillar HATAR och speciellt till dig tintula(selena gomez) så tror jag du gillar henne. så sluta upp med den muppen innan du får VANESSAHUDGENSMUPPÖRONVAXSKYDD!
Senast ändrad av Darth Maul den sön nov 08, 2009 6:51 pm, ändrad totalt 1 gång
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Sv: Vanessa Hudgens
jag gillade black or white och lyssnade på den mest innan han dog, men jag började lyssna på hans andra låtar efter han dog.
konstig text av honom: it dosent matter if youre black or white, med tanke på hans operationer... men han var ju en grym sångare. inget snack om saken
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
ottgra skrev:konstig text av honom: it dosent matter if youre black or white, med tanke på hans operationer... men han var ju en grym sångare. inget snack om saken
Sången handlar om rasism och har inget med hans hudfärg att göra. Dessutom så har det påvisats att han inte opererat sig utan led av en hudsjukdom.
gjorde han? vad konstigt. det var väl inte många som viste det?Tim skrev:ottgra skrev:konstig text av honom: it dosent matter if youre black or white, med tanke på hans operationer... men han var ju en grym sångare. inget snack om saken
Sången handlar om rasism och har inget med hans hudfärg att göra. Dessutom så har det påvisats att han inte opererat sig utan led av en hudsjukdom.
ottgra skrev:gjorde han? vad konstigt. det var väl inte många som viste det?Tim skrev:ottgra skrev:konstig text av honom: it dosent matter if youre black or white, med tanke på hans operationer... men han var ju en grym sångare. inget snack om saken
Media is a bitch...
jaha. men hans näsa då? den var ju liten. hade det med hudproblem den med?Tim skrev:ottgra skrev:gjorde han? vad konstigt. det var väl inte många som viste det?Tim skrev:ottgra skrev:konstig text av honom: it dosent matter if youre black or white, med tanke på hans operationer... men han var ju en grym sångare. inget snack om saken
Media is a bitch...
Selena Gomez skrev:det gick nåt fel så han var tvungen att operera sig. Läser du inte Wikipedia?
Wikipedia kan vem som helst ändra på. Men det låter rimligt.
Och näsan är opererad. Ja.
Tim skrev:Selena Gomez skrev:det gick nåt fel så han var tvungen att operera sig. Läser du inte Wikipedia?
Wikipedia kan vem som helst ändra på. Men det låter rimligt.
Och näsan är opererad. Ja.
Wikipedia är icke att lita på nej, men de har ett ganska ...säkert... säkerhetssystem. Jag har upplevt vandalismskylten, när jag skulle ändra ett stavfel men wikipedia-botten sa att jag vandaliserade sidan. :O
Wikipedia äter upp själar.
Sackman- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Våfflor
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra