Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Senaste ämnen
» Är någon här?
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

5 posters

Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Wartem sön okt 11, 2009 8:45 pm

Hej

Jag tänkte att vi skulle kunna prata lite om Massive Multiplayer Online / Massive Multiplayer Online Roleplaying Game spel i den här tråden. Själv spelade jag WoW i tre år men slutade i somras. World of Warcraft kom för 5(?) år sedan och blev och är det absolut största MMORPG spelet i världen. Efter WoW har utmanare kommit så som The lord of the rings online, Lineage I och II, Börjes återkomst , Warhammer online och Guild Wars. Ingen av dessa har väl egentligen utmanat WoWs herravälde även om Warhammer online och BÅ drog åt sig ganska mycket intresse när det kom ut.

Så vad har då hänt på sistone då? Är WoW fortfarande bäst? Och vad betyder "bäst" i detta sammahang? Grafiken i WoW har inte ändrats mycket på dessa fem år. Men grafiken verkar inte vara allt... Bara det att få inbitna WoW nödar att byta till ett annat MMO kräver att det andra är MYCKET bättre. Sen handlar det också om att få in den rätta känslan i spelet.

Så vad har vi för alternativ till WoW idag?
Länk till lista med MMO-spel

Rune of magic
Rune of magic är ett intressant nytt spel som liknar WoW VÄLDIGT mycket vad det gäller interface och uppbyggnad, grafiken är lite sämre och känslan finns inte där på samma sätt. Grejen men Rune of magic är att det är gratis och spela OCH ladda ner! Haken? Hake och hake men det finns ett system för att köpa items med riktiga pengar... kanske inte så lyckat men de måste ju få in pengar på något sätt!

Aion
Väldigt efterlängtat MMO som kom ut för några veckor sedan i sverige. Grafiken är väl det man reagerar på först, den slår det mesta! Det de verkar ha missat lite är känslan jag pratade om innan. De flesta jag har pratat med är besvikna på spelet och har gått tillbaka till WoW.




För er som inte spelat något MMO kan jag säga detta: Det är extremt beroendeframkallande, slukar ENORMT med tid och ofta dyrt. Om du har kompisar som du känner i verkligheten och litar på så kan ett MMO vara ett oerhört roligt sätt umgås på! Om du inte tänker vara en seriös raidare och spela sönder ditt liv med 8 timmarspass varje dag så tycker jag du ska prova RoM först. Varför? Bristerna jämfört med WoW blir inte lika tydliga om du spelar lite. RoM är gratis! Du känner inte heller att du behöver spela bara för att använda din gametime och du får pengar över till annat.

Om du har ett gäng som du kan börja spela med så övertala dem att börja! Det är sanslöst roligt... Av egen erfarenhet och andra jag pratat med så går man inte lika lätt in i ett beroende om man spelar med polare från irl (from the in real world, från verkligheten).

Spela lagom :)




Vad har ni för erfarenheter av MMO-spel? Vilka har ni provat? Finns det andra intressanta MMO-spel som jag missat? Känner ni till några nya projekt som är på gång? Något annat du vill tillägga eller diskutera vad gäller MMO/MMORPG ?


Senast ändrad av Wartem den mån apr 26, 2010 11:50 pm, ändrad totalt 1 gång
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av caldein mån okt 12, 2009 6:57 am

Aion
Väldigt efterlängtat MMO som kom ut för några veckor sedan i sverige. Grafiken är bäst i världen.Så perfekt! Det de verkar ha gjort spelet bättre änn WoW.Perfekt. Alla gillar det och dom jag har pratat med älskar det:D:D:D:D:D:D:D:D:D
caldein
caldein
Veteran
Veteran

Inlägg : 664
Poäng : 4

Join date : 09-08-22
Age : 2023
Ort : Helvetet
Sysselsättning : Fifa 10

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av ottgra mån okt 12, 2009 2:43 pm

MN äger typ allt ju. när jag var hos en kompis så skulle vi spela lite "internetspel". jag gick på toa och när jag går upp hör jag han säga typ: "sry kompis men jag var bara tvungen att spela lite CS"! så var det med det! :)

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Ludant mån okt 12, 2009 3:47 pm

MN och hattrik är det ända jag bry mig om på dator (och Börjes återkomst) :P
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av ottgra mån okt 12, 2009 3:50 pm

lol

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Ludant mån okt 12, 2009 3:53 pm

:lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: lol :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!:
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av ottgra mån okt 12, 2009 4:01 pm

⭐

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av caldein mån okt 12, 2009 4:48 pm

[quote="Ludant"]:lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: quote]

Så många räcker.Tycker jag.
caldein
caldein
Veteran
Veteran

Inlägg : 664
Poäng : 4

Join date : 09-08-22
Age : 2023
Ort : Helvetet
Sysselsättning : Fifa 10

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av ottgra mån okt 12, 2009 4:54 pm

du förstår, ludant vill väcka lite uppmärksammhet.

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Wartem mån okt 12, 2009 10:41 pm

Vad är MN ?
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av caldein tis okt 13, 2009 6:50 am

Typ :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: ??
caldein
caldein
Veteran
Veteran

Inlägg : 664
Poäng : 4

Join date : 09-08-22
Age : 2023
Ort : Helvetet
Sysselsättning : Fifa 10

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Wartem tis okt 13, 2009 9:38 am

Wikipedia skrev:MN har flera betydelser,

* landskod enl. ISO 3166 för Mongoliet.
* förkortning för delstaten Minnesota

jaja så ni brukar lira Mongoliet.. bra spel det. Inte alls mongo o.O

Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av ottgra tis okt 13, 2009 2:55 pm

Wartem skrev:Vad är MN ?
förkortning för midnight. (tror jag, tänk vad pinsamt om jag har fel :) )

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Wartem tis okt 13, 2009 5:54 pm

Jaha.. trodde ni pratade om spel.. :)
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Ludant tis okt 13, 2009 8:02 pm

ja det är midnight det står för!
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av ottgra ons okt 14, 2009 3:05 pm

men mn är lite ett spel. kanske. eller hotmail och msn kanske inte är spel? :P

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Wartem ons okt 14, 2009 3:41 pm

MN är ett forum
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av ottgra ons okt 14, 2009 3:52 pm

jupp. men i en reklam så säger de "livet är ett spel". tror det var svenska spel... :P

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Starkov ons okt 14, 2009 4:26 pm

Lirade WoW ett tag. Hade en mage i 63 med classic-gear, en mage i 72 med outland greenies och en 55 pala som jag levlade, sen slutade jag. :)

Har WAR(warhammer online) också. Rätt okej spel faktiskt. Men jag återgick till wow ändå. :)

Sen har jag väl inte spelat så mycket mer MMOs.
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av ottgra ons okt 14, 2009 7:50 pm

det är bra!!!!!

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Starkov mån jan 18, 2010 3:58 pm

hm. nu är det lite offtopic här. märkte det inte förut. Dags att återgå till ämnet. ;)
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av ottgra tis jan 19, 2010 2:59 pm

off topic? var ser du det?

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Starkov tis jan 19, 2010 4:20 pm

ottgra skrev:lol

Ludant skrev::lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: lol :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!:

ottgra skrev:⭐

[quote="caldein"]
Ludant skrev::lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: quote]

Så många räcker.Tycker jag.

ottgra skrev:du förstår, ludant vill väcka lite uppmärksammhet.

caldein skrev:Typ :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: ??
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ Empty Sv: MMO/MMORPG/NUBCRAFTENSMÄSTAREUFFEBERTILSSONMEDFAMILJ

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet