Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Senaste ämnen
» Är någon här?
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

+3
Figgy
Starkov
Snowiiiee
7 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Snowiiiee tis aug 18, 2009 1:57 pm

Ämnets första inlägg :

jag har slutat prenumera leksaker med kalle-tidningen, och jag har fått (bara en gång) en Don Rosas Konstmapp! Det innehåller 4 posters som, Skoputsaren, Käre NR.1, Pengabingen, och ärkerivalen. Jag har hittat en D.U.C.K. och 3 Don Rosa.
Snowiiiee
Snowiiiee
Veteran
Veteran

Inlägg : 1011
Poäng : 3

Join date : 09-08-18
Age : 24
Ort : Schnöiga Bojås!
Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

http://www.cellotjejen.blogspot.com

Till överst på sidan Gå ner


vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Snowiiiee lör sep 05, 2009 8:58 pm

Buhäää! Efterträdaren (efter Carl Barks) har dålig syn!
Snowiiiee
Snowiiiee
Veteran
Veteran

Inlägg : 1011
Poäng : 3

Join date : 09-08-18
Age : 24
Ort : Schnöiga Bojås!
Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

http://www.cellotjejen.blogspot.com

Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Gäst mån sep 07, 2009 5:08 pm

Ja, Don Rosa var tvungen att lägga av att tekna förra året... :( Han får fan i mig inte dö! :S

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av caldein mån sep 14, 2009 5:33 pm

Brownie skrev:Vad?? Man behöver inte läsa där nere om Don Rosa tecknat. Men ser det självklart ändå!
Det skrev jag väll?
caldein
caldein
Veteran
Veteran

Inlägg : 664
Poäng : 4

Join date : 09-08-22
Age : 2023
Ort : Helvetet
Sysselsättning : Fifa 10

Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Snowiiiee tis sep 15, 2009 2:41 pm

jag älskar Don Rosas teckningar, synd bara att han har slutat, men han är så gammal......



:(
Snowiiiee
Snowiiiee
Veteran
Veteran

Inlägg : 1011
Poäng : 3

Join date : 09-08-18
Age : 24
Ort : Schnöiga Bojås!
Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

http://www.cellotjejen.blogspot.com

Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Wartem mån sep 28, 2009 9:44 pm

Seriöst forum?

Bäst jag drar igen.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Starkov tis sep 29, 2009 8:04 am

Wartem skrev:Seriöst forum?

Bäst jag drar igen.

Ja, denna forumdel är seriös xD
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Wartem tor dec 24, 2009 1:34 pm

Jag fick ett bregottpaket med kalle en gång.

OK sorry, det var ganska uppenbart vad jag ville skriva, jag kunde inte låta bli.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Starkov tor dec 24, 2009 5:38 pm

Se till att inte skriva mer sånt i seriösa diskussionsrummet. Det kan leda till en varning. :|
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Wartem tor dec 24, 2009 6:45 pm

aye
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Gäst tor dec 31, 2009 4:20 pm

T.ex i det här årets sista tidning fick man en spelapparat, samma som man fick för två år sen, men den här som man fick iår var ju bara helt asful.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Bat Masterson. ons jan 06, 2010 7:47 pm

Mina favoriter i kallea-ankatidningen, var diverse pistoler och sen nån legogubbe ibland typ exo-force eller typ, powerminers annars var det skräp. Har slutat prenumerera eftersom jag anser att Kalle Anka är mer kvantitet än kvalitet, därför började jag med Kp (Kamratposten som innehåller:

Flams
Hemligt
2 Serier
Tävlingar
Pinsamt
Kropp & Knopp
KP-Brev
Tema
Temanummer
Kommer var tredje vecka
Cool Hemsida
Fritt från reklam, de enda de gör reklam för är att börja prenumerera på tidningen + hemsidan.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting! - Sida 2 Empty Sv: vill inte skryta nu men jag vill berätta nånting!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet