Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Senaste ämnen
» Är någon här?
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

+2
Minna
Figgy
6 posters

Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av Figgy tis sep 15, 2009 5:28 pm

Nu har hon gått o rotat i mina o mina klasskompisars väskor 🇳🇴 fast inte killarna tror jag...vi har inte sakt na till dom...vi hade idrott o så hållde vi på att orientera på skolgården :@: o så såg jag o min kompis henne gå till våran lärare fast vi skulle gå så vi hann inte prata me henne...sen ser vi henne gå tbx...när vi kommer in i omklädningsrummet säger jossa:nån har rotat i min väska,dragkedjan va inte öppen när jag gick härifrån! uch,tänker jag o kollar på min väska,min dragkedja väska(bag) va också öppen,alla facken.I min också,säger jag,jag tänker på henne (den tjejen vi misstänker) o sen säger ebba att hon hade sett den tjejen fråga våran lärare om hon hade sett hennes vantar o våran lärare säger:ne men kolla i omklädningsrummen.....Ebba hade inte sett henne gå in i omklädningsrummet men hon e misstänkt på hög nivå.
Va ska jag göra? Hon tog inge o dom andra bryr sej nog inte lika mkt som jag tror jag...ska jag låta de va? hon e ju lixom min kompis.. 🇳🇴
Figgy
Figgy
Medlem
Medlem

Inlägg : 105
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av Minna ons sep 16, 2009 2:47 pm

Usch vad tråkigt!!!! 🇳🇴 Ursäkta, du kanske tycker att jag är elak mot din kompis nu, men du tror möjligtsvis inte att hon har kleptomani? Det är en slags sjukdom som gör att man liksom "måste" stjäla?
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 14
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av Figgy fre sep 18, 2009 5:20 pm

May be :arrow: har ingen aning
Figgy
Figgy
Medlem
Medlem

Inlägg : 105
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av ottgra fre sep 18, 2009 5:40 pm

Minna skrev:Usch vad tråkigt!!!! 🇳🇴 Ursäkta, du kanske tycker att jag är elak mot din kompis nu, men du tror möjligtsvis inte att hon har kleptomani? Det är en slags sjukdom som gör att man liksom "måste" stjäla?
borde man inte ärkt det tidigare. eller? :affraid:

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av Snowiiiee lör sep 19, 2009 12:55 pm

jag tycker du säger såhär: "säg sanningen, jag blir inte jättearg, men har du rotat i min väska och skåp?"
Snowiiiee
Snowiiiee
Veteran
Veteran

Inlägg : 1011
Poäng : 3

Join date : 09-08-18
Age : 24
Ort : Schnöiga Bojås!
Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

http://www.cellotjejen.blogspot.com

Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av ottgra lör sep 19, 2009 5:11 pm

ja säg så! (fast jag skulle ändå bli arg ;) )

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av Snowiiiee mån sep 21, 2009 7:33 pm

haha, men fråga varför hon gjorde det om hon sa ja.
Snowiiiee
Snowiiiee
Veteran
Veteran

Inlägg : 1011
Poäng : 3

Join date : 09-08-18
Age : 24
Ort : Schnöiga Bojås!
Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

http://www.cellotjejen.blogspot.com

Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av Gäst mån sep 21, 2009 7:42 pm

Det är i sådana fall väldigt tråkigt att hon gör det. Av någon anledning tycker jag att själva ordet "kleptomani" låter väldigt komiskt xD. Av ett skämt min brorsa drog... Men det är synd att du isådanafall har svårt att lita på henne, men det bästa du kan göra är att fråga lite försiktigt om det var hon. Ta det lugnt bara, din kompis kanske blir offensiv om hon tror att du misstänker henne..

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av Ludant ons sep 23, 2009 3:11 pm

Jag får ursäkta min bror ska gå och ta ett snack med honom!!!!! :!: :suspect:
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av Wartem tor dec 24, 2009 1:37 pm

Lägg ett paket smör i hennes väska så slutar hon garanterat (av egen erfarenhet). :suspect:

Aja baja wartem. Inget smör i seriösa diskussionsrummet. ;D
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH Empty Sv: Fan igen allså!! VAR ÄR MINA FANS?! NI SKULLE JU SKICKA CASH

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet