Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Banna min gubbe.
+4
Minna
Starkov
Tim
Bat Masterson.
8 posters
Sida 1 av 1
Banna min gubbe.
Kan nån ta bort den här j*kla Darth Maul, vaf*an, jag vill inte ha nån skituppblåst töntgubbe!, nu ska ni inte kalla mig tönten han solo, förresten så är jag, härmed, The Boss of Manhattan.
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Sv: Banna min gubbe.
Men herregud, vem tror du att du är? :SDarth Maul skrev:Kan nån ta bort den här j*kla Darth Maul, vaf*an, jag vill inte ha nån skituppblåst töntgubbe!, nu ska ni inte kalla mig tönten han solo, förresten så är jag, härmed, The Boss of Manhattan.
1. Varför skulle vi ta bort den?
2. Du vill inte ha någon skituppblåst töntgubbe, och vi ska sluta kalla dig ''tönten han solo''. Så sluta bete dig som en då!
3. Du är inte härskaren av Manhattan.
Gäst- Gäst
Jag kallar dig vad jag vill. Försök göra nåt åt det! HAHAHAHAHA!
Brownie, Minna: Jag heter fortfarande Timothy. Ni kan göra nåt åt det! (A)
- Spoiler:
- Visst är jag bra på att messa till allt i ett och samma inlägg! :D
Senast ändrad av Minna den mån nov 09, 2009 1:30 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Jo, det kan vi! ^^)
Darth Maul skrev:Kan nån ta bort den här j*kla Darth Maul, vaf*an, jag vill inte ha nån skituppblåst töntgubbe!, nu ska ni inte kalla mig tönten han solo, förresten så är jag, härmed, The Boss of Manhattan.
Du är ingen skituppblåst töntgubbe! Sa inte jag att du ska sluta förolämpa dig själv? Ingen har väl kallat dig skituppblåst töntgubbe på denna sida?
P.S. Man kan inte ha fler än ett konto, så skapa helst inte en ny om du vill byta namn..
Hey, Hey, Hey!!!O__o Ta´t lugnt! :shock: Vad är det som har hänt nu, då? Och ta det lugnt med attityden!
- Spoiler:
- P.S Timothy, vi kan visst stoppa dig! (A) (Mwoahahhah)
Tim skrev:Är väl enkelt att bara byta namn på hans acc? :)
Ja, men det är icke möjligt för honom att byta acc. Jag vill inte byta namn på någons acc(konto) för att jag inte vill att folk ska jämt byta namn. Om man skulle byta namn jämt och ständigt skulle man till slut inte se vem det är.
P.S. Grattis, du är en veteran
[CLANKERSCAVERN] skrev:Tim skrev:Är väl enkelt att bara byta namn på hans acc? :)
Ja, men det är icke möjligt för honom att byta acc. Jag vill inte byta namn på någons acc(konto) för att jag inte vill att folk ska jämt byta namn. Om man skulle byta namn jämt och ständigt skulle man till slut inte se vem det är.
P.S. Grattis, du är en veteran
Låt honom byta. Vi kommer ta reda på vem han är. Han lyssnar ändå till namnet Han Solo. :)
Tackar förresten. :)
Du kan ju ha en premium grej, jag har en sån på mitt forum. Om man har premium så kan man byta namn men annars inte.[CLANKERSCAVERN] skrev:Tim skrev:Är väl enkelt att bara byta namn på hans acc? :)
Gäst- Gäst
tycker att det var en väldigt bra ide. (det ska kosta va?) man kunde ju lägga till andra grejer också. ch så tjänar clank pengar, och om han vill så kan han ju fixa lite reklam för sidan!Kalleankaradio skrev:Du kan ju ha en premium grej, jag har en sån på mitt forum. Om man har premium så kan man byta namn men annars inte.[CLANKERSCAVERN] skrev:Tim skrev:Är väl enkelt att bara byta namn på hans acc? :)
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
Öch som vanligt kommen´terar brownie. jag beter mig inte som en idiot, alla tror typ jag är en för att,,, Aja, sålänge, men snälla nån, brownie. Jag tycker om dxitt sätt att kommentera och jag kallar mig vad f`n ja vill.
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Om det skulle börja kosta att vara på MN så kommer jag lämna. Definitivt. Finns ingen anledning att det ska kosta att vara på ett kompisforum. Men det kanske bara är jag. Vad vet jag?ottgra skrev:tycker att det var en väldigt bra ide. (det ska kosta va?) man kunde ju lägga till andra grejer också. ch så tjänar clank pengar, och om han vill så kan han ju fixa lite reklam för sidan!Kalleankaradio skrev:Du kan ju ha en premium grej, jag har en sån på mitt forum. Om man har premium så kan man byta namn men annars inte.[CLANKERSCAVERN] skrev:Tim skrev:Är väl enkelt att bara byta namn på hans acc? :)
Du skulle ha tänkt efter lite innan du valde ditt användarnamn isåfall. Som man bäddar får man ligga. Eller i det här fallet Som man döper sig blir man kallad.Darth Maul skrev:Öch som vanligt kommen´terar brownie. jag beter mig inte som en idiot, alla tror typ jag är en för att,,, Aja, sålänge, men snälla nån, brownie. Jag tycker om dxitt sätt att kommentera och jag kallar mig vad f`n ja vill.
Kar?Fick du "Preminum" iden från blip?
caldein- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Fifa 10
ne jag (och tror också att kalleankaradio) menade att man skulle kunna ha premuim för att byta acc namn. men tillbehör kanske inte skulle vara så nödvändigt...Tim skrev:Om det skulle börja kosta att vara på MN så kommer jag lämna. Definitivt. Finns ingen anledning att det ska kosta att vara på ett kompisforum. Men det kanske bara är jag. Vad vet jag?ottgra skrev:tycker att det var en väldigt bra ide. (det ska kosta va?) man kunde ju lägga till andra grejer också. ch så tjänar clank pengar, och om han vill så kan han ju fixa lite reklam för sidan!Kalleankaradio skrev:Du kan ju ha en premium grej, jag har en sån på mitt forum. Om man har premium så kan man byta namn men annars inte.[CLANKERSCAVERN] skrev:Tim skrev:Är väl enkelt att bara byta namn på hans acc? :)
Ja, men det är icke möjligt för honom att byta acc. Jag vill inte byta namn på någons acc(konto) för att jag inte vill att folk ska jämt byta namn. Om man skulle byta namn jämt och ständigt skulle man till slut inte se vem det är.Du skulle ha tänkt efter lite innan du valde ditt användarnamn isåfall. Som man bäddar får man ligga. Eller i det här fallet Som man döper sig blir man kallad.Darth Maul skrev:Öch som vanligt kommen´terar brownie. jag beter mig inte som en idiot, alla tror typ jag är en för att,,, Aja, sålänge, men snälla nån, brownie. Jag tycker om dxitt sätt att kommentera och jag kallar mig vad f`n ja vill.
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
Jag kallade dig ju Timothy juTim skrev:Jag kallar dig vad jag vill. Försök göra nåt åt det! HAHAHAHAHA!
- Spoiler:
Visst är jag bra på att messa till allt i ett och samma inlägg! :D
:( skärp dig, Timothy!
Jag tänker inte skaffa prem-hurdetännustavas, eftersom jag vill att den här sidan skall vara gratis :)
Jag menade inte att man skulle köpa premium utan att vinna premium i frågesport och sånt däe.[CLANKERSCAVERN] skrev:Jag tänker inte skaffa prem-hurdetännustavas, eftersom jag vill att den här sidan skall vara gratis :)
Gäst- Gäst
Jaha ja, det låter rätt så rimligt... men jag tycker att det borde ha med poäng att göra... eller så. :P Nåväl jag skall fundera på det.Kalleankaradio skrev:Jag menade inte att man skulle köpa premium utan att vinna premium i frågesport och sånt däe.[CLANKERSCAVERN] skrev:Jag tänker inte skaffa prem-hurdetännustavas, eftersom jag vill att den här sidan skall vara gratis :)
Personligen så tycker jag att det är fel att medlemmar ska få fördelar av något slag. Borgissaken är en sak, men om det ska avgöras av hur mycket poäng man har.[CLANKERSCAVERN] skrev:Jaha ja, det låter rätt så rimligt... men jag tycker att det borde ha med poäng att göra... eller så. :P Nåväl jag skall fundera på det.Kalleankaradio skrev:Jag menade inte att man skulle köpa premium utan att vinna premium i frågesport och sånt däe.[CLANKERSCAVERN] skrev:Jag tänker inte skaffa prem-hurdetännustavas, eftersom jag vill att den här sidan skall vara gratis :)
Men visst. Det kanske bara är jag.
Tim skrev: Personligen så tycker jag att det är fel att medlemmar ska få fördelar av något slag. Borgissaken är en sak, men om det ska avgöras av hur mycket poäng man har.
Jo jag vet, lite orättvist är det, men som jag sa, jag skall tänka på det.
Om inte annat kan du ha folkomröstning om det. :)[CLANKERSCAVERN] skrev:Tim skrev: Personligen så tycker jag att det är fel att medlemmar ska få fördelar av något slag. Borgissaken är en sak, men om det ska avgöras av hur mycket poäng man har.
Jo jag vet, lite orättvist är det, men som jag sa, jag skall tänka på det.
Den där maulgubben är tydligt självmordsbenägen.. Han/hon behöver professionell hjälp...
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra