Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
kommer_inte_på_något_att_skriva...
+2
Starkov
Snowiiiee
6 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
kommer_inte_på_något_att_skriva...
Ämnets första inlägg :
Hejhej, alla adelsmän och nyfikna admin's :)
Jag har absolut ingenting att skriva om, hehe, men någonting måste jag ju knappa fram... Så till att börja med, säger jag:
Hej alla smårika, snorkiga, stor-rika pampar och annat slask! Detta sida har just kommit igång, så till att börja med kan ni tipsa folk som vill ha någonting att göra. :) Clankis, även kallad Admin och Brännar'n, håller¨fortfarande på och mixtrar lite med sidan, vad jag vet... x) Men iaf, här är jag. Jag kallas Brownie. Hej på er. Bara så att ni vet, användaren som heter Selena Gomez, hon ÄR inte Solina Gomez! :O :O :O
Sådär, jag ville bara skriva av mig littegrann serru. Ciao! :D [Vadå Solina?//Solina(?) gomez]
Hejhej, alla adelsmän och nyfikna admin's :)
Jag har absolut ingenting att skriva om, hehe, men någonting måste jag ju knappa fram... Så till att börja med, säger jag:
Hej alla smårika, snorkiga, stor-rika pampar och annat slask! Detta sida har just kommit igång, så till att börja med kan ni tipsa folk som vill ha någonting att göra. :) Clankis, även kallad Admin och Brännar'n, håller¨fortfarande på och mixtrar lite med sidan, vad jag vet... x) Men iaf, här är jag. Jag kallas Brownie. Hej på er. Bara så att ni vet, användaren som heter Selena Gomez, hon ÄR inte Solina Gomez! :O :O :O
Sådär, jag ville bara skriva av mig littegrann serru. Ciao! :D [Vadå Solina?//Solina(?) gomez]
Gäst- Gäst
Jag är en idiot!!!
Ser inte ut som nån har börjat småspamma här.Tur.
caldein- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Fifa 10
Sv: kommer_inte_på_något_att_skriva...
Nähä? Varför skulle någon spamma? Haha, jag är snart ikapp Clankis :) Typ bara 10 mellan oss! xD
Gäst- Gäst
123
Och nu har du fler.
caldein- Veteran
Både du och jag hade 202 inlägg :D Men nu har jag 211 tror jag :) Jag leder, woooho! ;D
Gäst- Gäst
Inte länge till. Jag kommer till Respekterad Veteran före dig ;D
Haha, hm, hur mkt måste man ha för att komma dit då? xD
Gäst- Gäst
Hihihihi, jag är kung.
caldein- Veteran
hihihihiihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihhi
jag är bara aktiv veteran, som jag faktiskt är :D
Jag är också aktiv veterab!!!! :P Det är nice!!!! :D
Ludant- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????t skrev:Jag är också aktiv veteran!!!! :P Det är nice!!!! :D
caldein- Veteran
Jag har 205 inlägg nu!Brownie skrev:Nu har båda 202 inlägg! :D
jag föreslår att vi höjer skatten med 100 % för bönderna så att jag kan få råd med ett nytt badkar.
Wartem- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Systemutvecklare
Låter fint.
Lever någon bonde fortfarande? I så fall får vi höja skatten igen.
AYE
AYE
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra