Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Vilken låt på din begravning?
+11
nattah
Wartem
Bat Masterson.
Sackman
caldein
Ludant
Starkov
Figgy
ottgra
Tim
Snowiiiee
15 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Vilken låt på din begravning?
Ämnets första inlägg :
Begravningar är ju seriöst, så hit kommer den.
Men: vilken låt skulle du vilja ha på din begravning? Jag vet inte direkt, men en av dom är att min klass och min paralel-klass (andra 3:an) sjunger "Låt det brinna" och min musiklärare spelar den <3.
Begravningar är ju seriöst, så hit kommer den.
Men: vilken låt skulle du vilja ha på din begravning? Jag vet inte direkt, men en av dom är att min klass och min paralel-klass (andra 3:an) sjunger "Låt det brinna" och min musiklärare spelar den <3.
Sv: Vilken låt på din begravning?
Njaa, jag vet inte riktigt :) <3
Typ, Hallelujah !
Den e bra .
Men enligt ett test skulle jag ha "I gotta feeling" på min begravning.
Fast det vill jag inte, den är läskig min kompis spela den i mitt öra i en hel vecka! :3
Typ, Hallelujah !
Den e bra .
Men enligt ett test skulle jag ha "I gotta feeling" på min begravning.
Fast det vill jag inte, den är läskig min kompis spela den i mitt öra i en hel vecka! :3
nattah- Nykomling
Poäng : 3
halleloja skulle sitta fint också!
Ludant- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.
jaa jag vet :)
nattah- Nykomling
vad gillar du för musik?
heta bananer med Lazlo Carreidas.
Buzz- Medlem
skoia jö mena miley cyrus.
Buzz- Medlem
ok...
Skulle nog ta andie frenden av Beethoven
Skulle nog ta andie frenden av Beethoven
Åh, Stairway to heaven associerar jag starkt med Lord of The Rings! :)
Requiem for a dream slog mig för en sekund (filmen heter så, är inte säker på att soundtracket jag syftar på har samma namn, dock), vilket är helt grymt, men skulle nog ändå välja en lugnare låt, såsom Sleeping Sun av Nightwish, gamla versionen, oerhört vacker. Dock så vill jag inte begravas, utan brännas, och flyga med vinden:P
Requiem for a dream slog mig för en sekund (filmen heter så, är inte säker på att soundtracket jag syftar på har samma namn, dock), vilket är helt grymt, men skulle nog ändå välja en lugnare låt, såsom Sleeping Sun av Nightwish, gamla versionen, oerhört vacker. Dock så vill jag inte begravas, utan brännas, och flyga med vinden:P
KalleAnkaFanet- Medlem
Samma tanke har slagit mig flera gånger! XD Eller om det inte är möjligt, så inte begravas på en kyrkogård iaf, utan i en viss skog, men dock får man inte begravas var som helst, så den iden kan jag glömma :( Men det skulle vara fint att bli kremerad och att askan sprids över havet...KalleAnkaFanet skrev:Åh, Stairway to heaven associerar jag starkt med Lord of The Rings! :)
Gäst- Gäst
Usch vad jag känner mig positiv och glad i den här tråden! :o
Jag sitter aldrig och tänker på min egen död eller begravning. xD (Förrän nu.) Jag känner mig så deppig då! :O
Jag funderar på andra saker, Ex: Vad jag ska ha för strumpor imorgon, varför det nästan inte finns några lila djur eller andra onödiga grejer. :) Det är mycket roligare! :D
Men OM jag nu verkligen måste tänka på min egen död någon gång, så får jag väl göra det nu då. ^^
Hm. Jag skulle nog vilja bli begravd med min man, bredvid mina föräldrar. :) Jag skulle vilja bli begravd i en vanlig kista, och hissas ner i jorden som vanligt. På begravningen så skulle de väl typ spela härlig är jorden", eller liknande. (Eller hallelujha. ^^ det skulle också vara bra. :))
Sådärja.
Jag sitter aldrig och tänker på min egen död eller begravning. xD (Förrän nu.) Jag känner mig så deppig då! :O
Jag funderar på andra saker, Ex: Vad jag ska ha för strumpor imorgon, varför det nästan inte finns några lila djur eller andra onödiga grejer. :) Det är mycket roligare! :D
Men OM jag nu verkligen måste tänka på min egen död någon gång, så får jag väl göra det nu då. ^^
Hm. Jag skulle nog vilja bli begravd med min man, bredvid mina föräldrar. :) Jag skulle vilja bli begravd i en vanlig kista, och hissas ner i jorden som vanligt. På begravningen så skulle de väl typ spela härlig är jorden", eller liknande. (Eller hallelujha. ^^ det skulle också vara bra. :))
Sådärja.
jag skulle vilja bli utskickad ur en rymdracket ut i rymden eller läggas i en vulkan. det tycker jag skulle vara coolt. tänk te.x. om en marsian hittar min kropp. det skulle ju vara awesome ;)
ottgra- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Lite olika
Svar
Själv skulle jag kanske vilja ha "Goodnight Sweetheart" med "The Spaniels". Men min död hoppas jag inte kommer förrän om 90 år. xD Tänk er, om jag blir 102 år så har jag levt i tre århundraden! :O
jag vill också leva i tre århundranden :D coolt. jag vill på ett sätt dö av självmord för då har jag själv valt det XD ne jag bara skoja, klart man vill dö av ålder eller kanske någon sjukdom som gamla får. eller så vill jag dö av nån ny sjukdom (som jag får när jag blir gammal)macke skrev:Själv skulle jag kanske vilja ha "Goodnight Sweetheart" med "The Spaniels". Men min död hoppas jag inte kommer förrän om 90 år. xD Tänk er, om jag blir 102 år så har jag levt i tre århundraden! :O
ottgra- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Lite olika
Visserligen börjar vi komma ifrån ämnet lite nu, men... dö av sjukdom? Usch,nej, tvi!
För att återgå till ämnet: Dead boys poem, är en ytterligare vacker låt av Nightwish^^
Hah, en av de få trådar jag svarat i handlar naturligtvis om detta XD
För att återgå till ämnet: Dead boys poem, är en ytterligare vacker låt av Nightwish^^
Hah, en av de få trådar jag svarat i handlar naturligtvis om detta XD
KalleAnkaFanet- Medlem
En fin låt är "I see you" av leona lewis. ^^ Den skulle jag kunna tänka mig att ha på min begravning.
When You're Gone - Avril Lavigne
Jag har gråtit minst 3 gången över låten, fast kanske mer över videon. Den påminner mig när mina bröder och min fader inte skulle åka med till Finland. Och när jag var på begravning i somras.
Jag har gråtit minst 3 gången över låten, fast kanske mer över videon. Den påminner mig när mina bröder och min fader inte skulle åka med till Finland. Och när jag var på begravning i somras.
Till macke:
;)
macke skrev:Sen när gjorde Avril berörande låtar!? Är inte hon en sån där ung rockbrutta? ;)
Snowiiiee skrev:Jag har gråtit minst 3 gången över låten, fast kanske mer över videon.
;)
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra