Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Fotbolls VM 2010! :D
+5
caldein
Minna
ottgra
Tim
Starkov
9 posters
Sida 3 av 4
Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Fotbolls VM 2010! :D
Ämnets första inlägg :
Här snackar vi om fotbolls VM i sydafrika år 2010. Lottningen var för 5 minuter sedan, och dödens grupp är ju lätt...
Brasilien
Nordkorea
Elfenbenskusten
Portugal
:P
Vad tycker ni?
Här snackar vi om fotbolls VM i sydafrika år 2010. Lottningen var för 5 minuter sedan, och dödens grupp är ju lätt...
Brasilien
Nordkorea
Elfenbenskusten
Portugal
:P
Vad tycker ni?
Sv: Fotbolls VM 2010! :D
poyol och paul är hjältar!!!!!!! :D
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
ottgra skrev:poyol och paul är hjältar!!!!!!! :D
Jag satt i soffan hemma i åttifemte minuten och skrek: "HEJA PAUL! HEJA PAUL!"
Nu jävlar. Jag äter tallriken med tortillias till frukt-ost och härmed tänker jag bara heja på H-Åland.
Starkov skrev:Nu jävlar. Jag äter tallriken med tortillias till frukt-ost och härmed tänker jag bara heja på H-Åland.
Jag trodde först att du sa att du hejade på Åland. :D (wee)
Btw. Jag hejar på Spanien! :D Bara för att ingen annan gör det(förutom Caldein), och att spanien har ett fint namn :P Egentligen är Holland mer värda att vinna ;P
du har skrivit ett inlägg där nästan allt var fel. :P Jag tim och macke håller väl oxå på spanien? ;)
spanien har vunnit över två riktigt bra, portugal och tyskland. holland har bara vunnit över Brasilien ^^ :D
spanien har vunnit över två riktigt bra, portugal och tyskland. holland har bara vunnit över Brasilien ^^ :D
Minna skrev:Starkov skrev:Nu jävlar. Jag äter tallriken med tortillias till frukt-ost och härmed tänker jag bara heja på H-Åland.
Jag trodde först att du sa att du hejade på Åland. :D (wee)
Btw. Jag hejar på Spanien! :D Bara för att ingen annan gör det(förutom Caldein), och att spanien har ett fint namn :P Egentligen är Holland mer värda att vinna ;P
ottgra skrev:du har skrivit ett inlägg där nästan allt var fel. :P Jag tim och macke håller väl oxå på spanien? ;)
Jag håller på Spanien, och det är bra att Minna gör det med. Men i mina ögon är Spanien värda guldet, de har spelat bra i varenda match. (Host host... Schweiz) Och sen har de aldrig ens varit i semifinal i VM, NÅNSIN! Detta är alltså första VM-finalen NÅNSIN för Spanien. ;)
Well. Om Spanien vinner VM så är det bara ett lag som inte förlorat en match i slutspelet.
Vilka är det? Nya Zeeland!
De spelade väl alla matcher oavgjorda? :)Tim skrev:Well. Om Spanien vinner VM så är det bara ett lag som inte förlorat en match i slutspelet.
Macke@ har de inte ens varit i semin? :)
ottgra skrev:De spelade väl alla matcher oavgjorda? :)Tim skrev:Well. Om Spanien vinner VM så är det bara ett lag som inte förlorat en match i slutspelet.
Det skrev jag väl?
Jo, men jag var rätt säker på att de hade varit i semi nån gång.macke skrev:ottgra skrev:De spelade väl alla matcher oavgjorda? :)Tim skrev:Well. Om Spanien vinner VM så är det bara ett lag som inte förlorat en match i slutspelet.
Det skrev jag väl?
ottgra skrev:Jo, men jag var rätt säker på att de hade varit i semi nån gång.macke skrev:ottgra skrev:De spelade väl alla matcher oavgjorda? :)Tim skrev:Well. Om Spanien vinner VM så är det bara ett lag som inte förlorat en match i slutspelet.
Det skrev jag väl?
Säkert EM du tänker på. ;)
Nejmen det är ju snack om att de aldrig varit i final men det har inte sagt nånting om att de inte ens kommit till semin...macke skrev:ottgra skrev:Jo, men jag var rätt säker på att de hade varit i semi nån gång.macke skrev:ottgra skrev:De spelade väl alla matcher oavgjorda? :)Tim skrev:Well. Om Spanien vinner VM så är det bara ett lag som inte förlorat en match i slutspelet.
Det skrev jag väl?
Säkert EM du tänker på. ;)
Usch. Aja baja. Inte heja på spanien! Nu är det nya tider. Nu ska man heja på H-Åland och Deutschland.
H-åland? Vem hejar du på i finalen. Paul tippa fel i EM finalen sa en snubbe. :)Starkov skrev:Usch. Aja baja. Inte heja på spanien! Nu är det nya tider. Nu ska man heja på H-Åland och Deutschland.
TYSKLAND FICK BRONS!
Fast fan att inte klose, podolski och neuer fick lira. Då skulle de där mopsarna Villa och Sneijder få på moppe. Då menar jag att klose skulle kunna ha gjort ett mål. OCH ATT SPANIEN ÄR INTE VÄRDIGA ATT VINNA. Tyskland skulle ha vunnit om de inte var så jävla tröga i semin.
Nåväl. De fick brons, och det får jag vara nöjd med.
H-Åland = Holland = Nederländerna = Netherlands
Nu fattar du väl? ;)
Fast fan att inte klose, podolski och neuer fick lira. Då skulle de där mopsarna Villa och Sneijder få på moppe. Då menar jag att klose skulle kunna ha gjort ett mål. OCH ATT SPANIEN ÄR INTE VÄRDIGA ATT VINNA. Tyskland skulle ha vunnit om de inte var så jävla tröga i semin.
Nåväl. De fick brons, och det får jag vara nöjd med.
ottgra skrev:H-åland? Vem hejar du på i finalen. Paul tippa fel i EM finalen sa en snubbe. :)Starkov skrev:Usch. Aja baja. Inte heja på spanien! Nu är det nya tider. Nu ska man heja på H-Åland och Deutschland.
Nu fattar du väl? ;)
Starkov skrev:TYSKLAND FICK BRONS!
Nåväl. De fick brons, och det får jag vara nöjd med.ottgra skrev:H-åland? Vem hejar du på i finalen. Paul tippa fel i EM finalen sa en snubbe. :)Starkov skrev:Usch. Aja baja. Inte heja på spanien! Nu är det nya tider. Nu ska man heja på H-Åland och Deutschland.
Nu fattar du väl? ;)
Varför är inte Spanien värdiga då? =)
Btw, så härstammar jag från "H-Åland" ;D
De som vinner över de som är värdiga att vinna, är värdiga att vinna helt enkelt. xD Det kan vara tur men ett bra lag har tur... xD Det ändå bra laget Holland vunnit över var Brasilien. Och Spanien har vunnit mot Portugal OCH Tyskland. :) Om tyskarna var värda att vinna, och Spanien vann över dem, så är Spanien värda att vinna. :D Må bäste lag vinna! Och så är det... xD :) Och hoppas att det blir så, för Spanien är värdiga att vinna eftersom de vann mot de som är "värdiga att vinna". xD :D
Spanien vann... FAILDOMARE!
WTF, Holland fick ingen hörna efter den där frisparken. Idiot...
NÅJA. Spanien får vinna för mig, eftersom jag är snäll. SÅ. Nu är det avklarat. Nästa tävling blir EM-kvalet. Nästa VM-kval händer icke. hööhöhhh
@Macke: Spanien är aldrig värdiga av 3 saker. Goliats Lägenhet, Torres och de är inte busiga.
Det var mina anledningar.
@Ottgra: Spanien var inte bra mot tyskland. Det var bara tyskland som var jävligt dåliga. xD
NÅJA. Spanien får vinna för mig, eftersom jag är snäll. SÅ. Nu är det avklarat. Nästa tävling blir EM-kvalet. Nästa VM-kval händer icke. hööhöhhh
@Macke: Spanien är aldrig värdiga av 3 saker. Goliats Lägenhet, Torres och de är inte busiga.
@Ottgra: Spanien var inte bra mot tyskland. Det var bara tyskland som var jävligt dåliga. xD
Alltså var Tyskland inte värdiga att vinna. xD Tyckte att de fick skylla sig själva när de var så råa. De drog väl på sig 5 gula och ett rött (och det borde varit fler röda) eller så och lyckades inte skada en enda spelare... xDStarkov skrev:Spanien vann... FAILDOMARE!
Naj. Gillar inte Holland.
Säger än en gång emot dig xD Tycker inte att de skulle ha frispark... :)
DOMARN DÖMMER SOM HAN VILL, MEN DET HÖR JU OCKSÅ TILL! HEJA HEJA HEJA!
xD
Så ska det låta!Starkov skrev:Usch. Aja baja. Inte heja på spanien! Nu är det nya tider. Nu ska man heja på H-Åland och Deutschland.
Ludant- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.
Nåja. Det som har hänt har hänt. Och det finns ingen annan som jag unnar att avgöra en VM-final i förlängning än Andrés Iniesta. :)
Riktigt ful match finalen, 9 GULAKORT!
Ludant skrev:Riktigt ful match finalen, 9 GULAKORT!
Och De Jongs attack på Xabi Alonso...
Riktigt tråkig match, la mig när det blev förlägningar
Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sida 3 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra