Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Borgmästarval 3
+16
NINJA
Azion
Figgy
suppa
Snowiiiee
rabbit
Michael Jackson
Bat Masterson.
caldein
Wartem
Tim
Ludant
ottgra
Minna
Sackman
Starkov
20 posters
Sida 2 av 9
Sida 2 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Borgmästarval 3
Ämnets första inlägg :
Exakt samma regler som borgmästarval 2. :) Ni kan gärna ställa frågor. Nu börjar vi rösta iallafall. :D
Jag börjar med att rösta på Tim, för sin fina bild!
Exakt samma regler som borgmästarval 2. :) Ni kan gärna ställa frågor. Nu börjar vi rösta iallafall. :D
Jag börjar med att rösta på Tim, för sin fina bild!
Sv: Borgmästarval 3
min röst går till....WARTEM!!!!!
kanske han är lite"larvig" men han kan vara alvarlig också :P
kanske han är lite"larvig" men han kan vara alvarlig också :P
Ludant- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.
:o :lol:
Nästan så att man måste rösta på Ludant bara för det :)
Om jag kan ändra min röst till Ludant så gör jag det :)
Nästan så att man måste rösta på Ludant bara för det :)
Om jag kan ändra min röst till Ludant så gör jag det :)
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
woho!! Två röster till mig!
Är inte jag aktiv...? :(ottgra skrev:Starkov skrev:Ställningen:
Tim 4
Brownie 1
Oh. Glömde att säga en sak. Första rundan slutar 12te januari.
kan vi inte avsluta rundan lite tidigare? de aktivaste medlemarna har redan röstat så kan inte runda 1 avslutas den 9te januari ellr så? :)
Clankis: Är det hela tävlingen som pågår till den 12, eller första omgången? Och dessutom, har inte jag hört någonstans att man inte fick ändra sin röst...?
Gäst- Gäst
Jag håller fast vid min röst ottgra må segra.
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
12te jan e sent.
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Hm......Svårt val....Eftersom många röstar på Tim, så undrar jag.....Gah, skumtomtar också! Nu kan jag inte välja. Fuckit för det. Varför kan jag aldrig välja rätt...?
jag röstar på wartem!!!
suppa- Medlem
Poäng : 6
Sysselsättning : Katz
Och här så slutar runda 1 i borgmästarvalet!
Resultaten kommer inom kort.
Ställningen:
Resultaten kommer inom kort.
Ställningen:
Starkov skrev:Starkov skrev:Tim 4
Wartem 4
Ludant 2
Brownie 1
Ottgra 1
Tim 4
Wartem 4
---------------
Ludant 2
Brownie 1
Ottgra 1
Tim och Wartem avancerar till finalen! Nu skall ni berätta vad ni kan göra som borgmästare - ett sorts valtal! :)
Om ni har frågor, ställ dem då i tråden "nya regler i b-valet...!". Den finns i Borgmästarsalen.
Nåväl, grattis Tim och grattis Wartem! Ni har till den 14de på er att skriva era valtal. Jag vet, jag är snäll och ger er en extra dag. xD
Well, let's begin!
Härmed har runda 2 börjat!
Wartem 4
---------------
Ludant 2
Brownie 1
Ottgra 1
Tim och Wartem avancerar till finalen! Nu skall ni berätta vad ni kan göra som borgmästare - ett sorts valtal! :)
Om ni har frågor, ställ dem då i tråden "nya regler i b-valet...!". Den finns i Borgmästarsalen.
Nåväl, grattis Tim och grattis Wartem! Ni har till den 14de på er att skriva era valtal. Jag vet, jag är snäll och ger er en extra dag. xD
Well, let's begin!
Jahopp. Dax för ett nytt valtal.
Senaste valet så lovade jag Christiania och Dill. Sen senaste valet så har det åtminstone kommit mera dill till sidan. Christiania har inte kommit ännu. Det kommer att införas om jag blir vald.
För er som undrar. Jag tänker införa ett forum som är helt fristående från forumets regler. Ni kommer att få forumet och möjligheten att göra vad ni vill med det. Låter det galet? Ja, kanske. Men vad tycker ni?
Jag kommer också att införa evenemang och tävlingar där man kan vinna fina priser. Vi hade en tävling uppe för ett tag sen. Dock var det väldigt få som deltog då, men det kanske kan bli mer intressant nu när poängsystemet är igång. :)
Annars är det bara att ställa frågor så ska jag besvara dem så fort som möjligt.
Senaste valet så lovade jag Christiania och Dill. Sen senaste valet så har det åtminstone kommit mera dill till sidan. Christiania har inte kommit ännu. Det kommer att införas om jag blir vald.
För er som undrar. Jag tänker införa ett forum som är helt fristående från forumets regler. Ni kommer att få forumet och möjligheten att göra vad ni vill med det. Låter det galet? Ja, kanske. Men vad tycker ni?
Jag kommer också att införa evenemang och tävlingar där man kan vinna fina priser. Vi hade en tävling uppe för ett tag sen. Dock var det väldigt få som deltog då, men det kanske kan bli mer intressant nu när poängsystemet är igång. :)
Annars är det bara att ställa frågor så ska jag besvara dem så fort som möjligt.
Starkov skrev:Tim 4
Wartem 4
---------------
Ludant 2
Brownie 1
Ottgra 1
Well, let's begin!
Skulle inte en tredje medlem vara med i andra omgången nu?
HÖRRU! :O Jag har inte haft tid att rösta ;( Och det är fortfarande den 12, så min röst borde räknas! :O Min röst skall räknas :( Jag röstar på TIMOTHY. Så dä så! :O Om du inte räknar med min röst så blir jag lessen :(
Gäst- Gäst
Brownie skrev:HÖRRU! :O Jag har inte haft tid att rösta ;( Och det är fortfarande den 12, så min röst borde räknas! :O Min röst skall räknas :( Jag röstar på TIMOTHY. Så dä så! :O Om du inte räknar med min röst så blir jag lessen :(
Första rundan är ju över! nåja... jag gör ett undantag!
Din röst är räknad, det blir fortfarande samma finalister ;D
Förresten. Ni kan inte rösta förräns wartem har skrivit sitt valtal.
Senast ändrad av Starkov den tis jan 12, 2010 9:57 pm, ändrad totalt 1 gång
Ludant skrev:
Skulle inte en tredje medlem vara med i andra omgången nu?
Uh.. jag har ett svagt minne av det... Jag tror det, så jag litar på din ärlighet! Eftersom du var 3a får du också skriva ett valtal :)
Tim skrev:Jag tänker införa ett forum som är helt fristående från forumets regler. Ni kommer att få forumet och möjligheten att göra vad ni vill med det. Låter det galet? Ja, kanske. Men vad tycker ni?
Jag tycker otillåtet xD
Starkov skrev:Tim skrev:Jag tänker införa ett forum som är helt fristående från forumets regler. Ni kommer att få forumet och möjligheten att göra vad ni vill med det. Låter det galet? Ja, kanske. Men vad tycker ni?
Jag tycker otillåtet xD
Says who?
E: Okej. Kanske är fel att använda uttrycket "Tänker" införa. "Tänker försöka" passar in bättre.
Sen får jag diskutera det med dig sen när det blir aktuellt. Sålänge får det bli debatt om det.
Får man rösta på Tim nu eftersom han har skrivit valprogram?
jag vill ha christiana. men jag tycker inte att man ska få poäng av att skriva där i så fall ;)
Tim skrev:Starkov skrev:Tim skrev:Jag tänker införa ett forum som är helt fristående från forumets regler. Ni kommer att få forumet och möjligheten att göra vad ni vill med det. Låter det galet? Ja, kanske. Men vad tycker ni?
Jag tycker otillåtet xD
Says who?
E: Okej. Kanske är fel att använda uttrycket "Tänker" införa. "Tänker försöka" passar in bättre.
Sen får jag diskutera det med dig sen när det blir aktuellt. Sålänge får det bli debatt om det.
jag vill ha christiana. men jag tycker inte att man ska få poäng av att skriva där i så fall ;)
ottgra- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Lite olika
ottgra skrev:Får man rösta på Tim nu eftersom han har skrivit valprogram?Tim skrev:Starkov skrev:Tim skrev:Jag tänker införa ett forum som är helt fristående från forumets regler. Ni kommer att få forumet och möjligheten att göra vad ni vill med det. Låter det galet? Ja, kanske. Men vad tycker ni?
Jag tycker otillåtet xD
Says who?
Det kommer isåfall vara helt fristående från forumet. Så inga poäng kommer ges. Ni kanske kan inskaffa ett system där ni får poäng? :)
ja då kommer mitt valprogram:
Om jag blir borgmästar kommer jag att lysna på allt och alla, vara snäll och ja ni får önska er vad ni vill i bild format!
Jag ska försöka vara alvarlig för en gångs skull och ja vad mer jag kommer göra mitt alra bästa!(kanske dåligt valtal men ja det är mitt första så ja)
Och en sak till MER SMÖR TILL FOLKET!!!!!!!
Om jag blir borgmästar kommer jag att lysna på allt och alla, vara snäll och ja ni får önska er vad ni vill i bild format!
Jag ska försöka vara alvarlig för en gångs skull och ja vad mer jag kommer göra mitt alra bästa!(kanske dåligt valtal men ja det är mitt första så ja)
Och en sak till MER SMÖR TILL FOLKET!!!!!!!
Sida 2 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sida 2 av 9
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra