Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Senaste ämnen
» Är någon här?
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

5 posters

Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Bat Masterson. tis jan 05, 2010 11:22 pm

Jag tycker att mini ninjas är verkar kul kanske ser och låter lure töntigt, men egentligen tror jag det är rätt så kul min kompis har det och han gillar det och han har klarat ut det. Tycker ni om det kan ni disskutera här.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Bat Masterson. ons jan 06, 2010 12:48 am

Är det någon som svarar eller? Hallå, detta är ett väldigt bra spel ju.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Starkov ons jan 06, 2010 1:02 am

Ha tålamod så svarar dem. Bara vänta ett tag och "bumpa" tråden när det har gått ett tag. :)
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 15
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Bat Masterson. ons jan 06, 2010 2:16 pm

Bumpning. Nu bumpade jag den, eller det gjorde jag väl egentligen inte jag har lite mer saker att ta upp nu:, att det är ett kul spel där man är ninjor och möter samurajer, testa på game med xbox360.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av ottgra ons jan 06, 2010 4:50 pm

jag vet inte vad mini ninjas är, och jag har inte xbox.

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 26
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Bat Masterson. ons jan 06, 2010 6:27 pm

Det är ett kul spel å xbox360 snacka ja om inte xbox xbox e inte så kul, men xbox360 däremot,,,,-.-.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av ottgra ons jan 06, 2010 6:44 pm

xbox 360 är jobbigt att skriva. ps3 är mycket enklare :)

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 26
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty mininjas

Inlägg av NINJA tor jan 07, 2010 3:04 pm

om någon vill ha ett bra tips å ett jätte bra spel mininjas det är jätte kul det händer jätte mycket i spelet :D :D :D :D :shock: :o 8) :) :pirat: :silent: 🐰 :cheers: :bball: Entusiastisk :cheers: :cheers: :cheers: ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ :drunken: ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀
NINJA
NINJA
Nykomling
Nykomling

Inlägg : 7
Poäng : 3

Join date : 10-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Bat Masterson. lör jan 23, 2010 7:32 pm

Detta ämnet verkar inte vara nåt intressant disskusiónsämne längre, så jag låser tråden för att visa min makt^^ hihi, skoja. Men nu låser jag denna iaf.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Ludant sön jan 24, 2010 8:08 am

men jag kan fortfarande skriva!MOWHAHAHA!
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Bat Masterson. sön jan 24, 2010 9:40 am

ja med, för vi är ju moderatorer här.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Ludant sön jan 24, 2010 9:41 am

kan skriva över allt så det är ju gött fast vi ska inte ut nytja det för mycket! :P
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Bat Masterson. sön jan 24, 2010 9:42 am

Nä, fast jag kan ju bra det här.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt! Empty Sv: Mini Ninjas och rattmuffarnas gangstergäng med ledaren Kurt!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet