Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Senaste ämnen
» Är någon här?
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]

Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF)

2 posters

Gå ner

Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Empty Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF)

Inlägg av Bat Masterson. tis jan 05, 2010 11:43 pm

Måste vi ha cencur, sen när fick bönderna diktator, snsrt sviker jag denna klan, om ni säger vaaa eller inte fattar nåt har ni uppebarligen aldrig varit inne här, vi måste solo mer (på tal om det måste jag städa mitt rum) och alla i bönderna har ranker, är ministrar blablaaa, det finns väl en eller två pers som har den hederliga gamla bondfärgen från 17 augusti 2009. Kom igen, nu eredax för vårsolning i höstsolen.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Empty Sv: Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF)

Inlägg av Ludant ons jan 06, 2010 10:07 am

städa! Nej tack!!!

Men vad menar du?
jag kan säga dig en sak att adelsmännen inte är ett dugg bättre!!!!!!!!
De bara säger att de ska ner och plundra i byn!
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Empty Sv: Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF)

Inlägg av Bat Masterson. ons jan 06, 2010 10:58 am

Jag är en slags förrrädare jag, mitt mål är att vara bondfärrädare så jag kan bli adelsman. När jag var präst var jag borgarspion, när jag var borgare var jag, bondspion, och nu adelsmanspion, nej skoja bara, det var ett skämt, men jag vill byta klan för att kunna testa på alla klaner och jag har en kvar nu.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Empty Sv: Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF)

Inlägg av Ludant ons jan 06, 2010 11:20 am

ok men kom gärna tillbaka sen igen!
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Empty Sv: Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF)

Inlägg av Bat Masterson. ons jan 06, 2010 11:22 am

Jag kan komma tillbaka till dig varje dag bara jag har mina 300 poäng men nu har jag c.a. 100 jag får vänta jättelänge men, iaf, jag kommer ju inte ha möjlighet för att byta tills jg samlat 300 poäng eller för den 26 December.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF) Empty Sv: Böndernas Årliga Solande i forumet (BÅSIF)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet