Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Mobbning etc SKRIV!!!!!!!!!!
+7
caldein
Wartem
ottgra
Michael Jackson
Badboy
Snowiiiee
Bat Masterson.
11 posters
Sida 2 av 6
Sida 2 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Mobbning etc SKRIV!!!!!!!!!!
Ämnets första inlägg :
Jo, det är inte bra med för mycket trådar och spam men detta är viktigt + att jag behöver hjälp. En i min klass har mobbat mig och mina vänner enda sedan jag var 6 år. Han har slagit oss hoppat på oss skylt ifrån sig och ljugit framför näsan På lärarna sina och våra föräldrar. De tror oss men inte alla lärare. NU första dagen vill jag inte varit med honom. Han är fan kär i mig och jag hatar honom efter allt lögn och sånt han gjort oss. Hans dumma mamma mutar mig ochhan säger att vi är bästa vänner och gfrågade om han kunde följa med mig hem ida. Hade han gjort det hade jag inte skrivit denna tråd just nu. Han heter marecus Barnå han är tio år är starwars-beroende är elak en tönt. Jag funderar på att anmäla den jäveln. Han kommer och säger massa dumma saker och nu tror han jag är nån *** som vill vara hans bästa vän. Jag är sur grinig och ledsen över att hand håller på. Han skvallrar boch tror han är nån som får som han vill. Snälla hjälp mig! :scratch:
Jo, det är inte bra med för mycket trådar och spam men detta är viktigt + att jag behöver hjälp. En i min klass har mobbat mig och mina vänner enda sedan jag var 6 år. Han har slagit oss hoppat på oss skylt ifrån sig och ljugit framför näsan På lärarna sina och våra föräldrar. De tror oss men inte alla lärare. NU första dagen vill jag inte varit med honom. Han är fan kär i mig och jag hatar honom efter allt lögn och sånt han gjort oss. Hans dumma mamma mutar mig ochhan säger att vi är bästa vänner och gfrågade om han kunde följa med mig hem ida. Hade han gjort det hade jag inte skrivit denna tråd just nu. Han heter marecus Barnå han är tio år är starwars-beroende är elak en tönt. Jag funderar på att anmäla den jäveln. Han kommer och säger massa dumma saker och nu tror han jag är nån *** som vill vara hans bästa vän. Jag är sur grinig och ledsen över att hand håller på. Han skvallrar boch tror han är nån som får som han vill. Snälla hjälp mig! :scratch:
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Sv: Mobbning etc SKRIV!!!!!!!!!!
Okej;xd det ärfnju bra; detxd :lol:
en elev från vår skola, har gått ett rykte att han har blivit avstängd från skolan, men jag tror att han går i erikslund elr gymnasiet.
han har slått ner ne fröken, har dom sagt...... :pale: inte good. men tur att han är äldre nu:)
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
1. Välkommen till klubben.
2. Är du tjej? Om inte så gör ju det honom till bög. Du sa ju att han var kär i dig.
3. Våld löser inget, inte på lång sikt iaf.
Jag kan bara beklaga, du är inte ensam om att ha eller haft ett helvete. Det påverkar en starkt och gör en svag, ofta för hela livet. Ett tips kan vara att försöka att låta bli att visa sina reaktioner, hur kul är det att mobba någon som bara skrattar och håller med om hur dålig man är?.. fast nej.. det där kanske mest funkar när man blir äldre... hmm.. Försök att dra över uppmärksamheten till den som är taskig istället, det är fan ett bra tips. Om han frågar varför du har en så ful jacka så kan du fråga honom på vilken soptipp han hittat sin. Ja.. nu säger jag emot mig själv.... visa eller inte visa sina reaktioner.. kanske en blandning av båda kan funka, du måste visa att ingen får behandla dig som skit.
Finns ingen enkel lösning. Kuratorer bryr sig inte så länge de får sin lön så snackar de mest skit, det är min erfarenhet sedan jag var utsatt. Fuck em. Om du vill få något gjort så får du göra det själv.
Börja lyssna på metal :) Rammstein är ett tips, ger kraft ;) In Flames eller nått annat emo-aktigt kan fungera bra som tröst. Testa dig fram.
2. Är du tjej? Om inte så gör ju det honom till bög. Du sa ju att han var kär i dig.
3. Våld löser inget, inte på lång sikt iaf.
Jag kan bara beklaga, du är inte ensam om att ha eller haft ett helvete. Det påverkar en starkt och gör en svag, ofta för hela livet. Ett tips kan vara att försöka att låta bli att visa sina reaktioner, hur kul är det att mobba någon som bara skrattar och håller med om hur dålig man är?.. fast nej.. det där kanske mest funkar när man blir äldre... hmm.. Försök att dra över uppmärksamheten till den som är taskig istället, det är fan ett bra tips. Om han frågar varför du har en så ful jacka så kan du fråga honom på vilken soptipp han hittat sin. Ja.. nu säger jag emot mig själv.... visa eller inte visa sina reaktioner.. kanske en blandning av båda kan funka, du måste visa att ingen får behandla dig som skit.
Finns ingen enkel lösning. Kuratorer bryr sig inte så länge de får sin lön så snackar de mest skit, det är min erfarenhet sedan jag var utsatt. Fuck em. Om du vill få något gjort så får du göra det själv.
Börja lyssna på metal :) Rammstein är ett tips, ger kraft ;) In Flames eller nått annat emo-aktigt kan fungera bra som tröst. Testa dig fram.
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
Mobbning etc
Jag vill verkligen inte börja i skolan igen, han jag berättade om i tråden här under som heter: Mobbad och Förföljd skrev jag ju det, en som varit jäkligt dumma mot mig och min kompis, och några till, han tar våra saker, slår oss skämmer ut oss och dummar sig och hans j*kla morsa tror hon kan bestämma över mig. Detta har pågått sedan vi var sex år och nu tror han jag är hans bästa vän men jag hatar honom, kuratorn på skolan tror på honom och kallar in oss på massa samtal och han sitter där som någon oskyldig spädgris som aldrig gjort nåt dumt. Han är en stor bluff, och förstör mitt liv, jag kanske ska byta skola men gör det saken bättre, han har ju för i................., nästan blivit polisanmäld. Så jag har ingen lust att börja skolan den 11 januari.
övertala dina föräldrar att han gör så, och be dom att f byta skola, för moftast så finns ju en skola som är några kilometer bort från sin egen skola.
Tack för tipset, det passar in faktiskt, en gång sa jag. Jag kommer aldrig bli bög, då sa han: Inte ens med mig?, då sa jag: Är du störd eller?, och sen 5 minuter senare sa jag: Varför sa du så?, då sa han: Anklaga inte oskyldiga stackare. Tsstss.
Jag får det, jag har kommit in, men på min skola harjag ju så mycket vänner, men vad har jag att förlora så ja kanske ska tänka på det...
om du byter skola så är det lite synd, för det är ju mobbarn som ska byta skola och inte dn han mobbar...
sen kanske det är svårt att få plats i andra skolor... eller har förresten ingen anning XD :)
sen kanske det är svårt att få plats i andra skolor... eller har förresten ingen anning XD :)
Dét är just det jag tycker men om de ändå försvarar mobbren hur gör man?Jag ska nog gå in på bris.se eller nätvandrarna.
men vill han va med dig men inte du med honom?
t.ex. om ni ska åka buss så vill han sitta brevid dig men du vill inte sitta brevid honom, men om du säger nej så får du skit av läraren?
om han är taskig mot dig sån får han ju faktist skylla sig själv om inte du vill va med honom...
t.ex. om ni ska åka buss så vill han sitta brevid dig men du vill inte sitta brevid honom, men om du säger nej så får du skit av läraren?
om han är taskig mot dig sån får han ju faktist skylla sig själv om inte du vill va med honom...
Ja, exakt som du skkrev, i klassrummet då fick man välja vem man skulle sitta vid och när jag fick sitta med honom fast jag hade valt tre andra blev jag förbannad och sa: Jag sitter aldrrig med nån jäkla mobbare eller nåt i den stilen. Och nu måste jag sitta på en massa samtal, jag ska maila skolan och ge skit för det. Jag hatar min skola, dom tvingar elever att typ skriva i sina skoltidningar, vad jag tycker och artiklarnA BLIR INTE ENS BRA, OCH SEN MÅSTE MAN TYP UMGÅS MED MOBBARE ELLER NÅT.
om du pratar med dina föräldrar så kan de ringa till hans förreldrar osv.
har du gjort det?
har du gjort det?
många gånger, min min kompis har blivit värre mobbad, hans mamma ringde ditt och då sa den dumma killens föräldrar att min kompis hade mobbat honom. gud va uselt gjort.
bra föräldrar...
men har han inte ens halvmuckat lite med elakingen????
men har han inte ens halvmuckat lite med elakingen????
Nej, men vill du veta en sak: Han syrra är 14 år och går i min syrras klass, hon är rätt så shysst och hon är hemma hos mig nu!! Hon sitter och tittar på film, jag kan inte fatta det, jag håller på att vätrma en pizza tropicana, sååå goda dom är,
Of-topic?
caldein- Veteran
Sysselsättning : Fifa 10
DETTA ÄR RENTUTAV OAXEPTABELT!!!!!!!!!!!!!!!(stavning?)
JAG SKA KLAGA!!!!!!!!!!!!!!
JAG SKA VÄNDA MIG MOT SKOLVERKET!!!!!!!!!!!!!(jag har faktist en chans för min morsa är lärare)
Vad heter den skolan du går på?
JAG SKA KLAGA!!!!!!!!!!!!!!
JAG SKA VÄNDA MIG MOT SKOLVERKET!!!!!!!!!!!!!(jag har faktist en chans för min morsa är lärare)
Vad heter den skolan du går på?
Ludant- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.
Min morsa med!Jag ska medklaga!!!!!!!!!Dö åt.....ÖÖÖ?
caldein- Veteran
Sysselsättning : Fifa 10
Sida 2 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sida 2 av 6
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra