Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Ludants sida
5 posters
Sida 2 av 3
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Ludants sida
Ämnets första inlägg :
...Vadå bara mod? Förut nöjde du dig med att vara medlem. Nåväl. Jag fixar på min sida samtidigt som jag är inne på ludants. Och du har sagt själv "men det kan ju de andra göra" flera gånger...
Lancelot skrev:Jag hade kunat,m men problemet e att ja e admin där, så jag måste fixa med den, men här e jag bara mo så jag måste ta mer tid till den nu.
...Vadå bara mod? Förut nöjde du dig med att vara medlem. Nåväl. Jag fixar på min sida samtidigt som jag är inne på ludants. Och du har sagt själv "men det kan ju de andra göra" flera gånger...
Tim skrev:Låt nu tråden vara öppen Ludde. :) Annars blir jag våldsam...
Tycker det är dåligt av Ludant att kopiera från Midnight. Vet inte vad det skulle tjäna till att ha massa saker som redan finns. Skapa nåt eget eller låt bli.
Kan fråga detta i reklamtråden, men frågar här. Varför skapade du ditt forum när allting redan finns?
Jag tycker du ska gå in på sidan innan du ger åsikt om att Ludant har kopierat den, men du gör som du vill.
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Tim skrev:Tror du att jag kritiserar nånting utan att veta vad jag snackar om?
Aja, Bli medlem och se vad du tycker, det Positiva före det negativa den har vissa likheter med MN men vi har ändrat på det som var kopierat, OKAY?
Tack, men jag reggar inte. Om ni kommer med något nytt, kul och intressant så kanske. Just nu verkar det bara vara en spegel av MN. Men varsågod. Ha ert forum.
skulle för det första uppskatta att du inte kalla mig vid namn (smeknamn) och det var inte det att jag ville göra en spegel av mn jag vill göra ett forum med medeltiden som tema och det kan vara bra att veta lite hur det fungerar och så.Tim skrev:Låt nu tråden vara öppen Ludde. :) Annars blir jag våldsam...
Tycker det är dåligt av Ludant att kopiera från Midnight. Vet inte vad det skulle tjäna till att ha massa saker som redan finns. Skapa nåt eget eller låt bli.
Kan fråga detta i reklamtråden, men frågar här. Varför skapade du ditt forum när allting redan finns?
Ludant- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.
Ludant skrev:skulle för det första uppskatta att du inte kalla mig vid namn (smeknamn
Make me.
Jodå, men det är fortfarande precis samma sak som Midnights fyra stånd. Kanske göra om lite?Ludant skrev:och det var inte det att jag ville göra en spegel av mn jag vill göra ett forum med medeltiden som tema och det kan vara bra att veta lite hur det fungerar och så.
Lancelot skrev:Du borde inte ha så mycket problem med det Tim, vad är problemet egentligen? Faíl
Hahahaha. Är du på riktigt? :D
Jag ger lite kritik till sidan. Istället för att ta illa upp så kanske ni kan ta åt er kritiken och göra något positivt med er sida istället?
Sen så måste du lära dig vad fail betyder. :P
Lancelot skrev:trodde du inte att jag visste det?
Tydligen inte...
Nej, jag har redan sagt varför jag inte reggar.
Bob skrev:Lancelot skrev:Du borde inte ha så mycket problem med det Tim, vad är problemet egentligen? Faíl
*text*
Tryck på Anmälknappen eller PMa Starkov. Vid eventuella avstängningar så sammanställer vi allt vi har fått in.
jag förstår dig inte tim, du klagar bara över min sida, du tycker den är onödig och helt lönt med sidan när det fins mn. Varför klagar du såfall inte över de andra sidaorna?
Jag har haft idén med klanerna röverna, riddarna och munkarna innan ag viste om mn.
Jag har haft idén med klanerna röverna, riddarna och munkarna innan ag viste om mn.
Ludant skrev:jag förstår dig inte tim, du klagar bara över min sida, du tycker den är onödig och helt lönt med sidan när det fins mn. Varför klagar du såfall inte över de andra sidaorna?
Han klagar inte, han kritiserar.
Han kritiserar andras med...
var då?
Måste alla kritisera.
jag förstår inte, ja det är bra att få kritik men det här med klanerna sör jag mig på, det var ju nästan bara en slump att det blev som med de fyra stånden på mn.
Ludant skrev:jag förstår inte, ja det är bra att få kritik men det här med klanerna sör jag mig på, det var ju nästan bara en slump att det blev som med de fyra stånden på mn.
På vilket sätt var det slump? :P
Senast ändrad av Tim den mån feb 08, 2010 7:16 pm, ändrad totalt 2 gånger
att jag hade en idé med rövarna, munkarna och riddarna.
Det var insperat från de fyra stånden men den idén hade jag ju innan jag viste om mn.
Det var insperat från de fyra stånden men den idén hade jag ju innan jag viste om mn.
Ludant skrev:jag förstår dig inte tim, du klagar bara över min sida, du tycker den är onödig och helt lönt med sidan när det fins mn. Varför klagar du såfall inte över de andra sidaorna?
Tell me. Tror du att jag ger kritik bara för att jag tycker att det är kul? Tror du jag tycker det är kul att vara elak? Jag ger dig lite kritik så att du kan fixa sidan till det bättre.
Hmpf. har ingen kommentar eftersom ett antal medlemmar har klagat på mig.
Du har inget att säga åt om här eftersom du inte är Minister i Förslagsrummet, ta inte det som en kränkning, men jag är lite smått sur idag.
Lancelot skrev:Du har inget att säga åt om här eftersom du inte är Minister i Förslagsrummet, ta inte det som en kränkning, men jag är lite smått sur idag.
Han är fortfarande en minister för det. Tänk på att en minister är som en moderator. De kan bestämma lite i alla forum, men de kan bara ändra på ett. (Förutom tävlingsavd. och borgmästarsalen då, eftersom de har samma rank.)
Lancelot skrev:Du har inget att säga åt om här eftersom du inte är Minister i Förslagsrummet, ta inte det som en kränkning, men jag är lite smått sur idag.
Nej, det är han inte, men det är jag. :)
Och jag tycker att alla ska bli lite vänligare i tonen! :O
Det känns som att alla börjar anklaga varandra. Kritik är okej, men bara den ges och tas emot på rätt sätt. :/ Nu känns det lite som att alla börjar bli sura på varandra, och det vill vi ju inte! :O Försök att se kritiken på ett bra sätt. :)
Och Tim, om de inte uppskattar kritiken du ger, så kan du väl försöka att vara lite vänligare i tonen? :)
Jag tycker verkligen inte att du är elak(!), men om de blir sura för kritiken kanske man ska försöka säga det på ett annat sätt? :O Så att de inte missförstår dig. :)
Snälla, bli inte sura på mig nu. ^^ Jag försöker att inte favorisera någon eller ställa mig på deras sida. :/ Utan jag försöker bara att hitta en lösning så att alla ska vara nöjda. :)
P.S Jag säger inte att alla är sura, bara att vissa kan försöka tänka på att vara lite vänligare. ^^
Vem har sagt att jag är vänlig? :)
Njae. Jag försöker vara så rak som möjligt. Sen hur de tolkar det är en annan sak.
Njae. Jag försöker vara så rak som möjligt. Sen hur de tolkar det är en annan sak.
Hihi, jag är inte sur ^^ Det är inte ofta jag är sur :D Hej alla glada gubbar, jag har just nu 1337 poäng! :D
Gäst- Gäst
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Sida 2 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra