Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Vad lyssnar du på just nu, inte förut?
+11
macke
Gary
Sackman
Wartem
Ludant
Snowiiiee
Tim
ottgra
Bat Masterson.
Minna
Starkov
15 posters
Sida 5 av 20
Sida 5 av 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Vad lyssnar du på just nu, inte förut?
Ämnets första inlägg :
Om ni lyssnar på någon låt, skriv det här! Eller förslag till låtar? Skriv åsikter om andras låtar också om ni vill. Inga personliga påhopp bara, håll er till reglerna etc.
Just nu så lyssnar jag på... Fire - Jimi Hendrix
Om ni lyssnar på någon låt, skriv det här! Eller förslag till låtar? Skriv åsikter om andras låtar också om ni vill. Inga personliga påhopp bara, håll er till reglerna etc.
Just nu så lyssnar jag på... Fire - Jimi Hendrix
Sv: Vad lyssnar du på just nu, inte förut?
Rammstein - Du riechst so gut
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
macke skrev:Wartem skrev:Rammstein - Du riechst so gut
Låter tyskt...
ÄR tyskt...
Tim skrev:macke skrev:Wartem skrev:Rammstein - Du riechst so gut
Låter tyskt...
ÄR tyskt...
Mmm... Tyskar har mustacher... :roll:
macke skrev:Brownie skrev:Yes indeed ^^ Och den handlar om någonting, till skillnad mot vissa nya låtar idag :3KalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Harry Chapin - Cat's In The Cradle <3
Det är en bra låt^^
Du har rätt. Låtarna som görs idag av lady gaga, beyonce och så, har ingen mening. :/
Håller verkligen med. :/
Just nu så lyssnar jag på Kurt Nilsson, Espen Lind, mm. med Hallelujah. x)
Owl City - FirefliesMinna skrev:macke skrev:Brownie skrev:Yes indeed ^^ Och den handlar om någonting, till skillnad mot vissa nya låtar idag :3KalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Harry Chapin - Cat's In The Cradle <3
Det är en bra låt^^
Du har rätt. Låtarna som görs idag av lady gaga, beyonce och så, har ingen mening. :/
Nej.macke skrev:Brownie skrev:Inte alltid.
Joho! O_O
Höm. Är inte så uppdaterad i nutida musik. Lady Gaga tycker jag inte är bra alls. Beyoncé vet jag inte, har hört för lite. Har bara hört If I were a boy. Och den tyckte jag var ganska så bra, faktiskt ^^Minna skrev:macke skrev:Brownie skrev:Yes indeed ^^ Och den handlar om någonting, till skillnad mot vissa nya låtar idag :3KalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Harry Chapin - Cat's In The Cradle <3
Det är en bra låt^^
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Nej.macke skrev:Brownie skrev:Inte alltid.
Joho! O_OHöm. Är inte så uppdaterad i nutida musik. Lady Gaga tycker jag inte är bra alls. Beyoncé vet jag inte, har hört för lite. Har bara hört If I were a boy. Och den tyckte jag var ganska så bra, faktiskt ^^Minna skrev:macke skrev:Brownie skrev:Yes indeed ^^ Och den handlar om någonting, till skillnad mot vissa nya låtar idag :3KalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Harry Chapin - Cat's In The Cradle <3
Det är en bra låt^^
Dagens kvinnliga musikstjärnor vill bara visa så mycket av sig själva som möjligt.
årets hittils bästa låt: neverstore-no reason
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
Instämmer! Som på melodifestivalen. Genomskinliga "klänningar" som går från bysten, och över magen (ibland), sedan slutar de så att man ändå kan se rumpan. -.- Det verkar vara någon standard. Medan killarna har lite allting, men vanligast är ju kostym. Varför är det inga tjejer som har kostym?? Och varför är det inga killar som dansar och sjunger i halvnaket?? D: : 3 Fast jag tror inte jag skulle vilja kolla på melodifestivalen något mer då. ^^
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Instämmer! Som på melodifestivalen. Genomskinliga "klänningar" som går från bysten, och över magen (ibland), sedan slutar de så att man ändå kan se rumpan. -.- Det verkar vara någon standard. Medan killarna har lite allting, men vanligast är ju kostym. Varför är det inga tjejer som har kostym?? Och varför är det inga killar som dansar och sjunger i halvnaket?? D: : 3 Fast jag tror inte jag skulle vilja kolla på melodifestivalen något mer då. ^^
Lady GaGa ska alltid klä av sig och de andras kläder går ned till midjan. Patetiskt. ;)
Requiem for a dream, ni måste lyssna, det är grymt<3
KalleAnkaFanet- Medlem
när kollar man på gaga då??? xDmacke skrev:Brownie skrev:Instämmer! Som på melodifestivalen. Genomskinliga "klänningar" som går från bysten, och över magen (ibland), sedan slutar de så att man ändå kan se rumpan. -.- Det verkar vara någon standard. Medan killarna har lite allting, men vanligast är ju kostym. Varför är det inga tjejer som har kostym?? Och varför är det inga killar som dansar och sjunger i halvnaket?? D: : 3 Fast jag tror inte jag skulle vilja kolla på melodifestivalen något mer då. ^^
Lady GaGa ska alltid klä av sig och de andras kläder går ned till midjan. Patetiskt. ;)
ottgra skrev:när kollar man på gaga då??? xDmacke skrev:Brownie skrev:Instämmer! Som på melodifestivalen. Genomskinliga "klänningar" som går från bysten, och över magen (ibland), sedan slutar de så att man ändå kan se rumpan. -.- Det verkar vara någon standard. Medan killarna har lite allting, men vanligast är ju kostym. Varför är det inga tjejer som har kostym?? Och varför är det inga killar som dansar och sjunger i halvnaket?? D: : 3 Fast jag tror inte jag skulle vilja kolla på melodifestivalen något mer då. ^^
Vet ej? När man är sugen på det!? xD
hur lyckas man att bli sugen då? xDmacke skrev:ottgra skrev:när kollar man på gaga då??? xDmacke skrev:Brownie skrev:Instämmer! Som på melodifestivalen. Genomskinliga "klänningar" som går från bysten, och över magen (ibland), sedan slutar de så att man ändå kan se rumpan. -.- Det verkar vara någon standard. Medan killarna har lite allting, men vanligast är ju kostym. Varför är det inga tjejer som har kostym?? Och varför är det inga killar som dansar och sjunger i halvnaket?? D: : 3 Fast jag tror inte jag skulle vilja kolla på melodifestivalen något mer då. ^^
Hej gubbs och gumms,
Lyssna på Disorganized av Ronald Jenkees gratis @ http://listen.grooveshark.com/ !
IT'S AWESOME IN IT'S TRUE DEFINITION!
Sedan går ni till youtube och prenumererar på honom..
Lyssna på Disorganized av Ronald Jenkees gratis @ http://listen.grooveshark.com/ !
IT'S AWESOME IN IT'S TRUE DEFINITION!
Sedan går ni till youtube och prenumererar på honom..
ottgra skrev:hur lyckas man att bli sugen då? xDmacke skrev:ottgra skrev:när kollar man på gaga då??? xDmacke skrev:Brownie skrev:Instämmer! Som på melodifestivalen. Genomskinliga "klänningar" som går från bysten, och över magen (ibland), sedan slutar de så att man ändå kan se rumpan. -.- Det verkar vara någon standard. Medan killarna har lite allting, men vanligast är ju kostym. Varför är det inga tjejer som har kostym?? Och varför är det inga killar som dansar och sjunger i halvnaket?? D: : 3 Fast jag tror inte jag skulle vilja kolla på melodifestivalen något mer då. ^^
Antingen om man är en kille som tänder på henne eller om manär hon själv! xD
macke skrev: Antingen om man är en kille som tänder på henne eller om manär hon själv! xD
Du menar "tänder på han/hon/den"? För den delen är det som att kolla Medusa rakt in i ögonen.
Sackman- Veteran
Sysselsättning : Våfflor
Sackman skrev:macke skrev: Antingen om man är en kille som tänder på henne eller om manär hon själv! xD
Du menar "tänder på han/hon/den"? För den delen är det som att kolla Medusa rakt in i ögonen.
du glömde det
Frida hyvönen - London ^^
Det är en bra låt, men väldigt annorlunda. :)
Det är en bra låt, men väldigt annorlunda. :)
Starkov skrev:Jag lyssnar på fågelkvitter där utanför. Våren är här :D
Inte här! Här snöar det för fulla gubbar! :D
Sida 5 av 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Sida 5 av 20
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra