Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Liknande ämnen
Senaste ämnen
» Är någon här?
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]
Liknande ämnen

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+3
Bat Masterson.
Tim
Wartem
7 posters

Gå ner

Kommer jorden gå under 2012? Alltså, kommer något att ske som slår ut stora delar av livet på jorden?

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XH1za18%2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XH1za 18% 
[ 2 ]
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XH1za55%2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XH1za 55% 
[ 6 ]
2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XH1za27%2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XH1za 27% 
[ 3 ]
 
Totalt antal röster : 11
 
 

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Wartem mån feb 22, 2010 1:57 pm

Om ni inte hört talas om det så har Google mycket att bjuda på. T.ex. http://paranormal.se/topic/ar_2012.html
http://www.2012forum.se/


Senast ändrad av Wartem den sön apr 25, 2010 7:07 pm, ändrad totalt 1 gång
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Tim mån feb 22, 2010 3:51 pm

Står rätt neutral till detta. Säger inte att det är sant. Säger inte att det är falskt heller. Den som lever får se.
Tim
Tim
Veteran
Veteran

Inlägg : 1072
Poäng : 1337

Join date : 09-08-17
Age : 28
Ort : Saxroll
Sysselsättning : Saxroll

http://www.1227.com/

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Bat Masterson. mån feb 22, 2010 4:09 pm

Bryr mig inte, men när 2012 komme så får jag nog kalla kårar. :D
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Starkov mån feb 22, 2010 5:51 pm

Hahahaha. Självklart inte. :) Mayakalendern tar slut då eftersom vi kunde komma ihåg hela kalendern själva eftersom de trodde att vi skulle få superkrafter etc.

Å andra sidan kommer det nog en stark solstorm, som kan ge t.ex. strömavbrott. Men det är inte 21 december... Nån gång i mars har jag hört :) Nåväl. Jag tror inte ett dyft på jordens undergång. Är det någon som minns den där millenniumbuggen eller vad den hette? Inget hände... lol
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Bat Masterson. mån feb 22, 2010 5:53 pm

Starkov skrev:Hahahaha. Självklart inte. :) Mayakalendern tar slut då eftersom vi kunde komma ihåg hela kalendern själva eftersom de trodde att vi skulle få superkrafter etc.

Å andra sidan kommer det nog en stark solstorm, som kan ge t.ex. strömavbrott. Men det är inte 21 december... Nån gång i mars har jag hört :) Nåväl. Jag tror inte ett dyft på jordens undergång. Är det någon som minns den där millenniumbuggen eller vad den hette? Inget hände... lol

Tror jag hört talas om den nån gång.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Ludant tis feb 23, 2010 9:04 am

Jag tror och hoppas att inget händer.
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Gäst tis feb 23, 2010 9:14 am

Jag tror inte på att jorden går under 2012.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Minna tis feb 23, 2010 2:52 pm

Höhö, nu kommer jag att verka vara världens nörd, förlåt. Ja, ni får skratta åt mig. ^^

Känner du till Noaks ark? Det var den där snubben som lastade ombord alla djur på en båt, och stack därifrån eftersom Gud skulle skapa om alla liv på jorden. Enligt bibeln så står det att när Noak hade kommit tillbaka från sin resa, så lovade Gud att aldrig mera försöka utrota mänskligheten. ^^ Och som tecken på det, så skapade han regnbågen. :) Varje gång man skulle se regnbågen så skulle man bli påmind om att Gud alltid håller sina löften.

Så sägs det i bibeln. ^^

Jag vet, det där lät konstigt. ;D
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 14
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Wartem tis feb 23, 2010 3:04 pm

Minna skrev:Höhö, nu kommer jag att verka vara världens nörd, förlåt. Ja, ni får skratta åt mig. ^^
Vad är det för fel med att vara nörd?
Minna skrev:
Känner du till Noaks ark? Det var den där snubben som lastade ombord alla djur på en båt, och stack därifrån eftersom Gud skulle skapa om alla liv på jorden. Enligt bibeln så står det att när Noak hade kommit tillbaka från sin resa, så lovade Gud att aldrig mera försöka utrota mänskligheten. ^^ Och som tecken på det, så skapade han regnbågen. Smile Varje gång man skulle se regnbågen så skulle man bli påmind om att Gud alltid håller sina löften.
Det står även i bibeln:
Jesus varnade Såsom det skedde på Noas tid, så skall det och ske (innan han kommer tillbaka?) Luk. 17:26-27.!
vilket i så fall motsäger det du sa.

Brownie skrev:Jag är som vanlig den som är udda :D Någonting kommer att hända då ^^ Om alla människor utrotas så kommer jorden bli frisk igen, och det är bra. Människan är innerst inne ond, och den förtjänar ett sådant öde. Om inte annat så kan väl undertecknad dö, så slipper döden bli självförvållad? :D
Skulle du vara döden? Är du seriös med något av det du sa? Detta är seriösa diskussionsrummet ;) Om du var seriös så respekterar jag klart det men jag blev lite förvirrad.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Minna tis feb 23, 2010 3:17 pm

Bob skrev:
Minna skrev:Höhö, nu kommer jag att verka vara världens nörd, förlåt. Ja, ni får skratta åt mig. ^^
Vad är det för fel med att vara nörd?
Minna skrev:
Känner du till Noaks ark? Det var den där snubben som lastade ombord alla djur på en båt, och stack därifrån eftersom Gud skulle skapa om alla liv på jorden. Enligt bibeln så står det att när Noak hade kommit tillbaka från sin resa, så lovade Gud att aldrig mera försöka utrota mänskligheten. ^^ Och som tecken på det, så skapade han regnbågen. Smile Varje gång man skulle se regnbågen så skulle man bli påmind om att Gud alltid håller sina löften.
Det står även i bibeln:
Jesus varnade Såsom det skedde på Noas tid, så skall det och ske (innan han kommer tillbaka?) Luk. 17:26-27.!
vilket i så fall motsäger det du sa.

Noas ark, 1 Moseboken 6:5 - 9:19

Då förstod Noa att han snart kunde släppa ut alla ur arken. Gud har lovat att inte ska bli en sådan översvämning igen. Därför kan vi ibland se en regnbåge på himmelen. Men Gud vill att vi ska lyssna och lita på vad Gud vill och säger. Därför kan vi påminna oss om vad Gud lovat när vi ser regnbågen nästa gång.

Ja, det motsäger varandra. :) Men så står det iaf i bibeln. ^^

Och nä, det är inget fel att vara nörd. :) Det är bara det att alla alltid brukar skratta åt mig när jag citerar något ur bibeln.
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 14
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Wartem tis feb 23, 2010 3:44 pm

Brownie skrev:
Bob skrev:
Brownie skrev:Jag är som vanlig den som är udda :D Någonting kommer att hända då ^^ Om alla människor utrotas så kommer jorden bli frisk igen, och det är bra. Människan är innerst inne ond, och den förtjänar ett sådant öde. Om inte annat så kan väl undertecknad dö, så slipper döden bli självförvållad? :D
Skulle du vara döden? Är du seriös med något av det du sa? Detta är seriösa diskussionsrummet ;) Om du var seriös så respekterar jag klart det men jag blev lite förvirrad.
Undertecknad=Jag. Döden=Min död. Om jag dör av naturkatastrof eller vad det nu bli år 2012 så slipper min död bli självförvållad. Självförvållad=Typ Självmord.
Och ja, tro mig. Jag är seriös.

Allt vi känner till kommer en dag försvinna utan vår påverkan. Varför inte försöka hitta ljusa bitar av livet (även om de kanske är få) medan man lever? Om inget annat så får man vänta tills omgivningen mognat eller man har möjlighet att byta. Själv levde jag i ett helvete fram till gymnasiet. Nu efter gymnasiet börjar jag för första gången leva på riktigt. Alla är inte onda, och jag tror inte på att människan är ond innerst inne även om de flesta sätter sig själva först.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Starkov tis feb 23, 2010 3:48 pm

Se de goda sidorna av livet istället, Brownie! :D
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Sackman tis feb 23, 2010 4:31 pm

[url][/url]
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Wartem tis feb 23, 2010 11:18 pm

Brownie skrev:
Bob skrev:
Brownie skrev:
Bob skrev:
Brownie skrev:Jag är som vanlig den som är udda :D Någonting kommer att hända då ^^ Om alla människor utrotas så kommer jorden bli frisk igen, och det är bra. Människan är innerst inne ond, och den förtjänar ett sådant öde. Om inte annat så kan väl undertecknad dö, så slipper döden bli självförvållad? :D
Skulle du vara döden? Är du seriös med något av det du sa? Detta är seriösa diskussionsrummet ;) Om du var seriös så respekterar jag klart det men jag blev lite förvirrad.
Undertecknad=Jag. Döden=Min död. Om jag dör av naturkatastrof eller vad det nu bli år 2012 så slipper min död bli självförvållad. Självförvållad=Typ Självmord.
Och ja, tro mig. Jag är seriös.

Allt vi känner till kommer en dag försvinna utan vår påverkan. Varför inte försöka hitta ljusa bitar av livet (även om de kanske är få) medan man lever? Om inget annat så får man vänta tills omgivningen mognat eller man har möjlighet att byta. Själv levde jag i ett helvete fram till gymnasiet. Nu efter gymnasiet börjar jag för första gången leva på riktigt. Alla är inte onda, och jag tror inte på att människan är ond innerst inne även om de flesta sätter sig själva först.
Men det tror jag^^ Och tro mig, jag har letat efter glimtar, och visst finns dem. Men jag har enligt mig själv goda skäl att känna som jag gör, men de håller jag för mig själv. Men det är ett stort fel på mig. Jag känner flera andra som mår dåligt och skadar sig själv, och jag pratar med dem, berättar om alla anledningar att leva. Jag ställer upp för mina vänner på det sättet. Men inte en enda gång lyssnar jag själv. Men bry er inte om det. Läs min sign. Det är mitt liv det handlar om, och jag bestämmer själv om mitt liv.
Starkov skrev:Se de goda sidorna av livet istället, Brownie! :D
Ingen kommentar. Jag har berättat en liten del för dig. Jag orkar inte prata om det. Släpp diskutionen, och om ni fortsätter den så tar jag bort mina inlägg. Bry. Er. Inte.

Nu var det ju inte vi som tog upp diskussionen utan du genom att ställa en fråga som jag blev konfunderad över och på den vägen är det.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: 2012 DOMEDAGEN ÄR NÄRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet