Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
13000 inlägg :)
+3
macke
Snowiiiee
Starkov
7 posters
Sida 1 av 1
Sv: 13000 inlägg :)
13000 Inlägg!!! O_O :D
Senast ändrad av macke den sön mar 14, 2010 9:57 am, ändrad totalt 1 gång
Starkov skrev:Jag gör dessa trådar alltför ofta... Men det är ändå najs med 13000 inlägg ;)
13000 inlägg på, ja, vad är det? Ett halvår? Det är extremt bra! :D
Som present ska MN få en sagobok! :D Om KA.se. Jag gjorde den för ett tag sedan när jag hade tråkigt! :D Enjoy!
(Om ni inte hinner läsa innan serien är slut, så tryck på f5 eller uppdatera. ^^)
(Om ni inte hinner läsa innan serien är slut, så tryck på f5 eller uppdatera. ^^)
Minna skrev:Som present ska MN få en sagobok! :D Om KA.se. Jag gjorde den för ett tag sedan när jag hade tråkigt! :D Enjoy!
Det bästa jag sett! :D
Grattis! D:!
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Haha, jag är med där.Minna skrev:Som present ska MN få en sagobok! :D Om KA.se. Jag gjorde den för ett tag sedan när jag hade tråkigt! :D Enjoy!
Gäst- Gäst
SmashDuck skrev:Haha, jag är med där.Minna skrev:Som present ska MN få en sagobok! :D Om KA.se. Jag gjorde den för ett tag sedan när jag hade tråkigt! :D Enjoy!
Ja, det är du! det har inte jag sett! :O
Minna skrev:
Jag tror du menar Ctrl + F5. Bara F5 gör inte att bilden börjar om.
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
Gör det! Gör det! Gör det! Gör det!
Minna borde ha en egen tråd med hennes animering :D
Ajja, Grattis!
Minna borde ha en egen tråd med hennes animering :D
Ajja, Grattis!
Starkov skrev:Hahahaha! Jag har lust att ge ett kvalitetspoäng till dig nu xD
Solklart att hon ska ha kvalitetspoäng!
P.S Går det mejla videon till Hanna? :D
Jag tror inte att det är en bra idé att maila den till hanna xD Nåväl. Ger ett kvalitetspoäng till Minna för sin finfina bild :P
Åh gud, nu måste jag bara skicka det till mina kompisar så dom blir medlemmar!Minna skrev:Som present ska MN få en sagobok! :D Om KA.se. Jag gjorde den för ett tag sedan när jag hade tråkigt! :D Enjoy!
Nu ska jag också ha kul och animera.. Mohawa ^_^Starkov skrev:Jag tror inte att det är en bra idé att maila den till hanna xD Nåväl. Ger ett kvalitetspoäng till Minna för sin finfina bild :P
Snowiiiee skrev:Nu ska jag också ha kul och animera.. Mohawa ^_^Starkov skrev:Jag tror inte att det är en bra idé att maila den till hanna xD Nåväl. Ger ett kvalitetspoäng till Minna för sin finfina bild :P
Hoppas det blir lika bra som minnas! :D
macke skrev:
Det bästa jag sett! :D
Starkov skrev:Hahahaha! Jag har lust att ge ett kvalitetspoäng till dig nu xD
Haha, kul att den blev uppskattad! :D Tack så mycket! xD
Wartem skrev:Minna skrev:
Men f5 gör så att sidan uppdateras? :O Och då börjar bilden om igen? :P Eller, det kanske är annorlunda på Mozilla? ^^ Jag vet inte... ;)
Senast ändrad av Minna den sön mar 14, 2010 5:32 pm, ändrad totalt 1 gång
Minna skrev:macke skrev:
Det bästa jag sett! :DStarkov skrev:Hahahaha! Jag har lust att ge ett kvalitetspoäng till dig nu xD
Haha, kul att den blev uppskattad! :D Tack så mycket! xDWartem skrev:Minna skrev:
Men f5 gör så att sidan uppdateras? :O Och då börjar bilden om igen? :P Eller, det kanske är annorlunda på Mozilla? ^^ Jag vet inte... ;)
Klart att den blev uppskattad! Mer än så! Den här tråden måsta klistras! :D
Senast ändrad av macke den sön mar 14, 2010 8:12 pm, ändrad totalt 1 gång
Minna skrev:macke skrev:
Det bästa jag sett! :DStarkov skrev:Hahahaha! Jag har lust att ge ett kvalitetspoäng till dig nu xD
Haha, kul att den blev uppskattad! :D Tack så mycket! xDWartem skrev:Minna skrev:
http://stackoverflow.com/questions/385367/whats-the-difference-between-hit-f5-and-ctrl-f5-in-browser
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
Wartem skrev:Minna skrev:macke skrev:
http://stackoverflow.com/questions/385367/whats-the-difference-between-hit-f5-and-ctrl-f5-in-browser
Det är faktiskt ingen skillnad! Iaf inte på Vista. :)
hahahahaha. :D asgrymm.Minna skrev:Som present ska MN få en sagobok! :D Om KA.se. Jag gjorde den för ett tag sedan när jag hade tråkigt! :D Enjoy!
grattis mn!!!!!!! :D kan man inte ha en "stort-grattis-till-mn-tråd"? eller nåt :P
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
ottgra skrev:hahahahaha. :D asgrymm.Minna skrev:Som present ska MN få en sagobok! :D Om KA.se. Jag gjorde den för ett tag sedan när jag hade tråkigt! :D Enjoy!
grattis mn!!!!!!! :D kan man inte ha en "stort-grattis-till-mn-tråd"? eller nåt :P
Det kan man väl ta vid 15000 inlägg. ;)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra