Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Nu fan.
+2
Wartem
Starkov
6 posters
Sida 1 av 1
Nu fan.
Nu är kalleanka.se dåligt. Allt är förstört. Alla har förlorat sina poäng. Ingen har en klan mera. Allt är försvunnet. Alla vänner är borta. Allting. Och forumet är helt förstört.
Bild raderad/SmashDuck
Bild raderad/SmashDuck
Senast ändrad av SmashDuck den fre apr 09, 2010 6:47 pm, ändrad totalt 1 gång
Gäst- Gäst
Sv: Nu fan.
Ja, och man kan inte välja klan. Använder inte ka.se till så mycket mer än att skaffa medlemmar, men det är ändå rätt mycket så jag hoppas att det fixas...
Annars lämnar jag sidan helt klart :)
Annars lämnar jag sidan helt klart :)
Den sajten har nog inte uppdaterats grundligt på över 10 år ^^.
Jag tyckte att den var gammal då, när jag var i åldern för kalle. Jag kan minnas fel men jag tror att sidan är riktigt gammal.
Någon som sabbat en databas eller de kanske arbetar med något. Om de arbetar med något så kommer det nog gå tillbaka till normalt igen.
Jag tyckte att den var gammal då, när jag var i åldern för kalle. Jag kan minnas fel men jag tror att sidan är riktigt gammal.
Någon som sabbat en databas eller de kanske arbetar med något. Om de arbetar med något så kommer det nog gå tillbaka till normalt igen.
Senast ändrad av Wartem den tis mar 16, 2010 4:14 pm, ändrad totalt 1 gång
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
Skapades december 2007 ;) Det fanns en annan innan, men där kunde man inte prata med andra...
M'kay ^^ Tycker att designen skriker 90-tal xD
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
SmashDuck skrev:Nu fan är kalleanka.se dåligt. Allt är förstört. Alla har förlorat sina poäng. Ingen har en klan mera. Allt är försvunnet. Alla vänner är borta. Allting. Och forumet är helt förstört.
Helt rätt! När jag loggar in så¨står det välj klan. Jag gör det och trycker på klart eller nåt och så står det bara error. =(
Wow... :o Nu har de verkligen ställt till det! xD Forumet sög redan, och nu suger det ännu mera. x)
Men jag har iaf lyckats komma in på min sida. ^^ Man ska bara strunta i klan grejen, och gå vidare till sin sida. Men den ser helt konstig ut:
Men jag har iaf lyckats komma in på min sida. ^^ Man ska bara strunta i klan grejen, och gå vidare till sin sida. Men den ser helt konstig ut:
Minna skrev:Wow... :o Nu har de verkligen ställt till det! xD Forumet sög redan, och nu suger det ännu mera. x)
Helt korkat! Ska du sluta där nu? :)
Minna skrev:Antagligen. ^^ Det finns ju ingen anledning att vara kvar om ingenting funkar? :)
Jag håller med. :)
Tänker också sluta nu. Skiter i om sidan blir tråkigare utan oss ^^Minna skrev:Antagligen. ^^ Det finns ju ingen anledning att vara kvar om ingenting funkar? :)
Uppdatering efter en titt på sidan: NEEJ! FORUMET HAR BLIVIT BULLSHIT! MAN KAN INTE GÅ IN DÄR!
Varför ska man vara på sidan om inte forumet funkar? Då kan man inte ha kul ju.
Snowiiiee skrev:Tänker också sluta nu. Skiter i om sidan blir tråkigare utan oss ^^Minna skrev:Antagligen. ^^ Det finns ju ingen anledning att vara kvar om ingenting funkar? :)
Uppdatering efter en titt på sidan: NEEJ! FORUMET HAR BLIVIT BULLSHIT! MAN KAN INTE GÅ IN DÄR!
Varför ska man vara på sidan om inte forumet funkar? Då kan man inte ha kul ju.
Moderator har nog sabbat för att hon saknar oss så mycket! ;)
Det stinker hackern Rudolf lång väg!
Här är en lista över de som förstörde KA:
Mod: 80 %
Rudolf: 19 %
Jag och andra f.d. spammare: 10 % (ganska mycket ändå, tänk på att sidan har 25 000 medlemmar, det är lika många som bor i min Stad.
Här är en lista över de som förstörde KA:
Mod: 80 %
Rudolf: 19 %
Jag och andra f.d. spammare: 10 % (ganska mycket ändå, tänk på att sidan har 25 000 medlemmar, det är lika många som bor i min Stad.
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Jag kan säga dig att det inte stinker rudolf. Snarare stinker en uppdatering som buggade upp sig... ;)
Om det är en hacker så är det inte rudolf iaf
Men det är kul när man kan fuska med profilbilderna. Egentligen har man alla poäng kvar men dom syns bara inte.
Gäst- Gäst
Starkov skrev:Jag kan säga dig att det inte stinker rudolf. Snarare stinker en uppdatering som buggade upp sig... ;)
Rudolf var ingen hackare! Han gick bara runt och letade efter gamla inaktiva medlemmar och gissade sig fram till deras lösenord! :@
Är du finne Smash!? O_O
Senast ändrad av macke den tis mar 16, 2010 7:31 pm, ändrad totalt 1 gång
Och vad är det för fel på det, om jag får fråga??macke skrev:SmashDuck skrev:Jaja. Det är jag.macke skrev:Är du finne Smash!? <_>
=(
Gäst- Gäst
Starkov skrev:Jag kan säga dig att det inte stinker rudolf. Snarare stinker en uppdatering som buggade upp sig... ;)
Jag håller med. :) Hur skulle Rudolf kunna hacka och förstöra en hel databas? O.o Den snubben/tjejen är knappast så skicklig. ^^
Minna skrev:Starkov skrev:Jag kan säga dig att det inte stinker rudolf. Snarare stinker en uppdatering som buggade upp sig... ;)
Jag håller med. :) Hur skulle Rudolf kunna hacka och förstöra en hel databas? O.o Den snubben/tjejen är knappast så skicklig. ^^
:D
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra