Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Allmän Diskussionstråd 2
+6
Bat Masterson.
ottgra
Sackman
Minna
macke
Starkov
10 posters
Sida 3 av 4
Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Allmän Diskussionstråd 2
Ämnets första inlägg :
Eftersom den förra allmäna diskussionstråden är spårlöst försvunnen så tänkte jag göra en ny här. ;)
Här pratar man om ... tja, allting. Jag börjar då. Vad sysslar ni med just nu? ;)
Eftersom den förra allmäna diskussionstråden är spårlöst försvunnen så tänkte jag göra en ny här. ;)
Här pratar man om ... tja, allting. Jag börjar då. Vad sysslar ni med just nu? ;)
Sv: Allmän Diskussionstråd 2
nu skickar jag stygga biet på dig
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
Någon här som har en limpa på sig?
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
naw. inte här. men i sopptunnan
Jag måste ha en limpa, du får fyra glas och en keps mot en stor fet limpa. Du får göra limpa ren innan du ger mig limpa om den varit i tunnan.
Tak man.
Nej, det vet jag inte. Och det frågar många också på youtube. Och jag fattar inte varför wood zone också togs bort. Det skulle blivit najs det också. Och musiken kommer från Mystic Cave Zone (2-player). Här kan du höra färdiga versionen av musiken.Starkov skrev:Är det Chemical Plant eller Mystic Cave zone jag hör? (musiken) Spelade Sonic 2 sjukt mycket som liten. Det bästa sonicspelet enligt mig ;)
Nåväl. Skulle ha varit najs med hidden palace. Förresten, vet du varför de tog bort den?
Gäst- Gäst
Tycker jag också. Kul när man har sonic mega collection plus.Starkov skrev:Riktigt härligt :) Mystic cave 2player var alltid min favorit ;)
Gäst- Gäst
Haha, bugg vid 0:49. 100 ringar och buggad the Death egg zone music.
Gäst- Gäst
Hehe. ^^
Nåväl. Bara jag som har märkt att alla meddelanden i tråden syns OVANFÖR där man skriver meddelanden nuförtiden? Riktigt irriterande enligt mig. Ska se om det går att fixas. :)
Nåväl. Bara jag som har märkt att alla meddelanden i tråden syns OVANFÖR där man skriver meddelanden nuförtiden? Riktigt irriterande enligt mig. Ska se om det går att fixas. :)
Hmmm, har du ändrat någonting i adminpanelen?Starkov skrev:Hehe. ^^
Gäst- Gäst
SmashDuck skrev:Hmmm, har du ändrat någonting i adminpanelen?Starkov skrev:Hehe. ^^
Inte vad jag vet...
Starkov skrev:Hehe. ^^
Det har jag oxå tänkt på. O.o Undrar vad det är som har hänt? :o
Jag blir galen. Jag måste ha 600 poäng snart. Jag vill byta färg på mitt namn fort.
Gäst- Gäst
Huuu, vilken dröm jag hade igår (igår på kvällen när jag började sova). Jag drömde om att jag, några av mina kompisar, mina släktingar och mamma och pappa gick helt vanligt i en skog. Sedan transporterades vi till en monstervärld, det var massor med gravar i skogen, och det fanns ett spökhus brevid mig, och det började springa skelett från gravarna. Många av mina släktingar försvann och jag och min mamma och pappa och två av mina kompisar sprang iväg från stället. Men skeletterna (hur man nu stavar det) var efter oss och det fanns gravar precis överallt. Plötsligt höll jag för ögonen och trodde att något hemskt skulle hända mig, men efter en stund var jag, mina kompisar, släktingarna, och Mamma och Pappa tillbaka till den vanliga världen.
Usch, det var den kusligaste drömmen jag haft.
Usch, det var den kusligaste drömmen jag haft.
Gäst- Gäst
Pah nu fick jag det här till min epost:
Euromilliones Lottery International
[Mutua Seguros SL]
Paseo de la Castellana 44,
28046 Madrid. Spain.
YOUR E-MAIL ADDRESS WON THE POST CODE LOTTERY.
We wish to congratulate you over your email success in our 2010 Spanish Postcode Lottery E-mail program. This is a millennium scientific computer game in which email addresses were used. It is a promotional program aimed to encouraging internet users; therefore you do not need to buy ticket to enter for it. Your winning references are:
(i) Amount Won: 1,000,000 {One Million Euros only}
(ii) Ticket Number: (ES42071-002)
(iii) Batch Number :( EU-175508)
(iv) Reference Number :( ES07-84-09-00-221)
You are advised to keep this winning very confidential until you receive your lump prize in your account or optional check issuance to you. This is a protective measure to avoid double claiming by people you may tell as we have had cases like this before. Contact the claim officer with your Full Name, Tel Number and winning references for more information on your prize.
Dr. Edwin Miguel.
Foreign Service Manager.
Tel: 0034634041202
Email: [CENSURERAT]@live.com
Yours faithfully,
Mrs. Maria Carlos,
Public Relation Officer.
Jag har fått 2 sådana meddelanden förr. Det är bara ett sätt att luras, när någon skickar att man har vunnit någonting.
Censurerade mailadressen. /Starkov
Euromilliones Lottery International
[Mutua Seguros SL]
Paseo de la Castellana 44,
28046 Madrid. Spain.
YOUR E-MAIL ADDRESS WON THE POST CODE LOTTERY.
We wish to congratulate you over your email success in our 2010 Spanish Postcode Lottery E-mail program. This is a millennium scientific computer game in which email addresses were used. It is a promotional program aimed to encouraging internet users; therefore you do not need to buy ticket to enter for it. Your winning references are:
(i) Amount Won: 1,000,000 {One Million Euros only}
(ii) Ticket Number: (ES42071-002)
(iii) Batch Number :( EU-175508)
(iv) Reference Number :( ES07-84-09-00-221)
You are advised to keep this winning very confidential until you receive your lump prize in your account or optional check issuance to you. This is a protective measure to avoid double claiming by people you may tell as we have had cases like this before. Contact the claim officer with your Full Name, Tel Number and winning references for more information on your prize.
Dr. Edwin Miguel.
Foreign Service Manager.
Tel: 0034634041202
Email: [CENSURERAT]@live.com
Yours faithfully,
Mrs. Maria Carlos,
Public Relation Officer.
Jag har fått 2 sådana meddelanden förr. Det är bara ett sätt att luras, när någon skickar att man har vunnit någonting.
Censurerade mailadressen. /Starkov
Gäst- Gäst
Sackman- Veteran
Sysselsättning : Våfflor
Pröva att titta på den lite senare. Och kan du fixa färgen på mitt namn?Starkov skrev:Videon funkar inte för mig :O
Gäst- Gäst
gick inte för mig heller men efter en stund funkade den :)SmashDuck skrev:Pröva att titta på den lite senare. Och kan du fixa färgen på mitt namn?Starkov skrev:Videon funkar inte för mig :O
William.L- Medlem
Sysselsättning : Travsport
Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sida 3 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra