Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Påskharen
+7
Sackman
Wartem
Ludant
macke
Minna
Snowiiiee
Bat Masterson.
11 posters
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2 • 1, 2
Påskharen
Påskharen är en helig figur.
Han kommer endast en gång om året.
I denna tråd filosoferar vi om honom.
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Sv: Påskharen
Jag har aldrig trott på han. Hna kommer aldrig hem till mig ju, så därför tror jag inte på han.
Klart jag tror på honom. :) Han kommer till mig varje år. :D Inne i mitt sovrum lägger han ett garnnystan, och lägger ut tråden till det gömda ägget. ^^ Sä när jag vaknar så följer jag tråden, och hittar ett stort ägg med godis i. : 3!
Alltså måste han finnas! Vem skulle annars smyga runt i mitt hus och gömma ägg? Inte mamma o pappa iaf...
Men jag tror han ser ut som en vanlig kanin. :) Möjligstvis med en rosett runt halsen. ;3
Alltså måste han finnas! Vem skulle annars smyga runt i mitt hus och gömma ägg? Inte mamma o pappa iaf...
Men jag tror han ser ut som en vanlig kanin. :) Möjligstvis med en rosett runt halsen. ;3
Minna skrev:Klart jag tror på honom. :) Han kommer till mig varje år. :D Inne i mitt sovrum lägger han ett garnnystan, och lägger ut tråden till det gömda ägget. ^^ Sä när jag vaknar så följer jag tråden, och hittar ett stort ägg med godis i. : 3!
Jag tror att han har en korg med ägg oxå! ;D
Åh, Visst har han det. ^_^
Bat Masterson.- Respekterad Veteran
Poäng : 1
Sysselsättning : ladda korvar
Nu kanske jag är lite petig men enligt den katoslka tron där man kan bli helgon förklarad fins han inte.Bat Masterson. skrev:Påskharen är en helig figur.
Ludant- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.
Jag tror Lance själv hittade på det där med att påskharen är helig. Det ungefär som att säga att spindelmannen är vår Messias.
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
Wartem skrev:Jag tror Lance själv hittade på det där med att påskharen är helig. Det ungefär som att säga att spindelmannen är vår Messias.
Snicksnack. Den Heliga Våfflan är den heligaste af de heligaste.
Sackman- Veteran
Sysselsättning : Våfflor
Ludant skrev:Nu kanske jag är lite petig men enligt den katoslka tron där man kan bli helgon förklarad fins han inte.Bat Masterson. skrev:Påskharen är en helig figur.
Men vi svenskar är ju protestanter.... ;)
Hur vet du det? Bara för att man är svensk betyder det inte att man är protestant. :) Jag är inte ens säker om jag är protestant, fast jag bryr mig ändå inte.macke skrev:Ludant skrev:Nu kanske jag är lite petig men enligt den katoslka tron där man kan bli helgon förklarad fins han inte.Bat Masterson. skrev:Påskharen är en helig figur.
Sackman skrev:Wartem skrev:Jag tror Lance själv hittade på det där med att påskharen är helig. Det ungefär som att säga att spindelmannen är vår Messias.
Snicksnack. Den Heliga Våfflan är den heligaste af de heligaste.
Ja men nu var det inte Våfflan vi pratade om utan påskharen...
Snowiiiee skrev:Hur vet du det? Bara för att man är svensk betyder det inte att man är protestant. :) Jag är inte ens säker om jag är protestant, fast jag bryr mig ändå inte.macke skrev:Ludant skrev:Nu kanske jag är lite petig men enligt den katoslka tron där man kan bli helgon förklarad fins han inte.Bat Masterson. skrev:Påskharen är en helig figur.
Sverige är ett officiellt protestantiskt land. Martin Luther fixade det. ;)
Så om jag var lutheisk, skulle jag inte vara svensk?macke skrev:Snowiiiee skrev:Hur vet du det? Bara för att man är svensk betyder det inte att man är protestant. :) Jag är inte ens säker om jag är protestant, fast jag bryr mig ändå inte.macke skrev:Ludant skrev:Nu kanske jag är lite petig men enligt den katoslka tron där man kan bli helgon förklarad fins han inte.Bat Masterson. skrev:Påskharen är en helig figur.
Snowiiiee skrev:Så om jag var lutheisk, skulle jag inte vara svensk?macke skrev:Snowiiiee skrev:Hur vet du det? Bara för att man är svensk betyder det inte att man är protestant. :) Jag är inte ens säker om jag är protestant, fast jag bryr mig ändå inte.macke skrev:Ludant skrev:Nu kanske jag är lite petig men enligt den katoslka tron där man kan bli helgon förklarad fins han inte.Bat Masterson. skrev:Påskharen är en helig figur.
Vi är Lutheraner.
Lutheraner = Protestanter
Tror jag... Hmm.
Sackman- Veteran
Sysselsättning : Våfflor
Sackman skrev:Snowiiiee skrev:Så om jag var lutheisk, skulle jag inte vara svensk?macke skrev:Snowiiiee skrev:Hur vet du det? Bara för att man är svensk betyder det inte att man är protestant. :) Jag är inte ens säker om jag är protestant, fast jag bryr mig ändå inte.macke skrev:Ludant skrev:Nu kanske jag är lite petig men enligt den katoslka tron där man kan bli helgon förklarad fins han inte.Bat Masterson. skrev:Påskharen är en helig figur.
Vi är Lutheraner.
Lutheraner = Protestanter
Tror jag... Hmm.
Rätt! ;)
Bat Masterson. skrev:Påskharen är en helig figur.
För att byta ämne, vem har sagt att påskharen är en han? O.o
Hm. Jag och två kompisar bråkade här om dagen om vilken färg Påskharen har. F sa att h*n (;)) är rosa, A att h*n är grå, och jag att h*n är brun! :D Vad tror ni?
KalleAnkaFanet- Medlem
KalleAnkaFanet skrev:Hm. Jag och två kompisar bråkade här om dagen om vilken färg Påskharen har. F sa att h*n (;)) är rosa, A att h*n är grå, och jag att h*n är brun! :D Vad tror ni?
Den är en shemale och är rosa.
Wartem skrev:KalleAnkaFanet skrev:Hm. Jag och två kompisar bråkade här om dagen om vilken färg Påskharen har. F sa att h*n (;)) är rosa, A att h*n är grå, och jag att h*n är brun! :D Vad tror ni?
Jag går på wartems teori! :D
Jag tror att det finns flera påskharar. :) Kanske en i varje land? Och så tror jag att vissa påskharar är honor och vissa är hanar! ^^ (Och färgen skiftar nog också. :) Men mest brun och grå.)
Minna skrev:Jag tror att det finns flera påskharar. :) Kanske en i varje land? Och så tror jag att vissa påskharar är honor och vissa är hanar! ^^ (Och färgen skiftar nog också. :) Men mest brun och grå.)
Kan dom para sig?
Wartem skrev:KalleAnkaFanet skrev:Hm. Jag och två kompisar bråkade här om dagen om vilken färg Påskharen har. F sa att h*n (;)) är rosa, A att h*n är grå, och jag att h*n är brun! :D Vad tror ni?
Hah, först var jag riktigt trög och försökte frenetiskt tänka ut vad shemale kunde vara för färg! X'D
KalleAnkaFanet- Medlem
Jga är lika trög som du, var är shemal för nåt? *Göra en smilis dom nt finns*KalleAnkaFanet skrev:Wartem skrev:KalleAnkaFanet skrev:Hm. Jag och två kompisar bråkade här om dagen om vilken färg Påskharen har. F sa att h*n (;)) är rosa, A att h*n är grå, och jag att h*n är brun! :D Vad tror ni?
Hah, först var jag riktigt trög och försökte frenetiskt tänka ut vad shemale kunde vara för färg! X'D
:ehh: eller? :)Snowiiiee skrev:Jga är lika trög som du, var är shemal för nåt? *Göra en smilis dom nt finns*KalleAnkaFanet skrev:Wartem skrev:KalleAnkaFanet skrev:Hm. Jag och två kompisar bråkade här om dagen om vilken färg Påskharen har. F sa att h*n (;)) är rosa, A att h*n är grå, och jag att h*n är brun! :D Vad tror ni?
påskharen finns :D fick ett härligt påskkort från en av mina kompisar idag :) jag varen kykling som han döda =(
ottgra- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Lite olika
Sida 1 av 2 • 1, 2
Sida 1 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra