Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Kärlekstråden
+5
Wartem
Sackman
ottgra
Snowiiiee
macke
9 posters
Sida 5 av 5
Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kärlekstråden
Ämnets första inlägg :
Jo, ni minns tråden "Jag har ett problem" nu är det inget problem men jag lite andra frågor. Jo, jag chattade med "henne" för första gången på msn. Det visade sig att vi hade mer gemensamt än jag trodde! Och igår så pratade vår lärare om astrologi (Typ horoskop och sånt ;)) och en elev hade en bok i sin bänk som min lärare lånade. Han läste ur mitt tecken och där stod det ungefär såhär:
"Du och vattumannen har en stark förkärlek till varandra"
Vilket var bra för, gissa vem som är vattuman?
en nu kmr den dåliga/asbra sidan, det går faktiskt rykten på min skola att hon gillar en kille där. Och det dåliga är att det kanske inte är jag och det asbra är att det kan vara jag.
Har ni några råd om vad jag ska göra för att få henne att gilla mig?
Jo, ni minns tråden "Jag har ett problem" nu är det inget problem men jag lite andra frågor. Jo, jag chattade med "henne" för första gången på msn. Det visade sig att vi hade mer gemensamt än jag trodde! Och igår så pratade vår lärare om astrologi (Typ horoskop och sånt ;)) och en elev hade en bok i sin bänk som min lärare lånade. Han läste ur mitt tecken och där stod det ungefär såhär:
"Du och vattumannen har en stark förkärlek till varandra"
Vilket var bra för, gissa vem som är vattuman?
en nu kmr den dåliga/asbra sidan, det går faktiskt rykten på min skola att hon gillar en kille där. Och det dåliga är att det kanske inte är jag och det asbra är att det kan vara jag.
Har ni några råd om vad jag ska göra för att få henne att gilla mig?
Sv: Kärlekstråden
Haha, visa ord indeed. ;Pmacke skrev:Brownie skrev:Kärlek är krångligt. =)
Det var det sannaste någon nånsin sagt.
Gäst- Gäst
Okej, sista dan innan avslutningen så, ja... jag passade på att fråga. Okej! Nu har jag gjort det! Ahhhh...
Wartem har rätt.
YOU OTHER BROTHERS CAN'T DENY!
YOU OTHER BROTHERS CAN'T DENY!
Sackman- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Våfflor
Inte alltid. Det är olika beroende på vilken tjej man frågar. ^^macke skrev:Förutom det Wartem sa:Wartem skrev:Tjejer är kräsna.
"/? Om man läser din signatur (som du inte gjort rätt, btw.) och lägger ihop det med detta inlägg så kan jag nog förstå vad som hänt?macke skrev:Okej, sista dan innan avslutningen så, ja... jag passade på att fråga. Okej! Nu har jag gjort det! Ahhhh...
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Inte alltid. Det är olika beroende på vilken tjej man frågar. ^^macke skrev:Förutom det Wartem sa:Wartem skrev:Tjejer är kräsna."/? Om man läser din signatur (som du inte gjort rätt, btw.) och lägger ihop det med detta inlägg så kan jag nog förstå vad som hänt?macke skrev:Okej, sista dan innan avslutningen så, ja... jag passade på att fråga. Okej! Nu har jag gjort det! Ahhhh...
Ja, du fattar. Men vad gjorde jag fel med den? ^^)
macke skrev:Brownie skrev:Inte alltid. Det är olika beroende på vilken tjej man frågar. ^^macke skrev:Förutom det Wartem sa:Wartem skrev:Tjejer är kräsna."/? Om man läser din signatur (som du inte gjort rätt, btw.) och lägger ihop det med detta inlägg så kan jag nog förstå vad som hänt?macke skrev:Okej, sista dan innan avslutningen så, ja... jag passade på att fråga. Okej! Nu har jag gjort det! Ahhhh...
Du gjorde fel på vissa ord :P
Indeed. Typ, du måste ju tänkta bakvänt, så om vi ska räkna en bokstav frammåt, så måste du göra en bakåt. Det var något ord du missat på, tror jag. ;3Starke Ove skrev:macke skrev:Brownie skrev:Inte alltid. Det är olika beroende på vilken tjej man frågar. ^^macke skrev:Förutom det Wartem sa:Wartem skrev:Tjejer är kräsna."/? Om man läser din signatur (som du inte gjort rätt, btw.) och lägger ihop det med detta inlägg så kan jag nog förstå vad som hänt?macke skrev:Okej, sista dan innan avslutningen så, ja... jag passade på att fråga. Okej! Nu har jag gjort det! Ahhhh...
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Indeed. Typ, du måste ju tänkta bakvänt, så om vi ska räkna en bokstav frammåt, så måste du göra en bakåt. Det var något ord du missat på, tror jag. ;3Starke Ove skrev:macke skrev:Brownie skrev:Inte alltid. Det är olika beroende på vilken tjej man frågar. ^^macke skrev:Förutom det Wartem sa:Wartem skrev:Tjejer är kräsna."/? Om man läser din signatur (som du inte gjort rätt, btw.) och lägger ihop det med detta inlägg så kan jag nog förstå vad som hänt?macke skrev:Okej, sista dan innan avslutningen så, ja... jag passade på att fråga. Okej! Nu har jag gjort det! Ahhhh...
Fixat! Men det var lite ot. ;)
Det luktar ändring....
caldein- Veteran
Sysselsättning : Fifa 10
macke skrev:Brownie skrev:Indeed. Typ, du måste ju tänkta bakvänt, så om vi ska räkna en bokstav frammåt, så måste du göra en bakåt. Det var något ord du missat på, tror jag. ;3Starke Ove skrev:macke skrev:Brownie skrev:Inte alltid. Det är olika beroende på vilken tjej man frågar. ^^macke skrev:Förutom det Wartem sa:Wartem skrev:Tjejer är kräsna."/? Om man läser din signatur (som du inte gjort rätt, btw.) och lägger ihop det med detta inlägg så kan jag nog förstå vad som hänt?macke skrev:Okej, sista dan innan avslutningen så, ja... jag passade på att fråga. Okej! Nu har jag gjort det! Ahhhh...
Fixat! Men det var lite ot. ;)
...och jag fattar ingenting (som vanligt). Jag fattar att du har frågat henne, men jag lyckas inte läsa din signatur. xD Kan du inte bara säga som det är? betyder ja och betyder nej? Så att vi lite mindre smarta också förstår. :)
Ja, jag fattar heller din signatur xD BERÄTTA med ELLER !Minna skrev:
...och jag fattar ingenting (som vanligt). Jag fattar att du har frågat henne, men jag lyckas inte läsa din signatur. xD Kan du inte bara säga som det är? betyder ja och betyder nej? Så att vi lite mindre smarta också förstår. :)
Daaö, ct jqnrröcd lhss ghåqsö ldm iöf åktjöt cjf åmcz! (M)
Ta bokstaven efter varje gång om ni vill tyda detta.
Ebba, du krossade mitt hiärta men jag älukau dkg ändå! (N)
Tja. Där ser du också vad du gjort fel på. Speciellt på "cjf" --> "dkg" så har du antagligen tänkt år fel håll på "j". Tror ändå man kan se vad det bör stå där ;)
"/
Tja. Där ser du också vad du gjort fel på. Speciellt på "cjf" --> "dkg" så har du antagligen tänkt år fel håll på "j". Tror ändå man kan se vad det bör stå där ;)
"/
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Daaö, ct jqnrröcd lhss ghåqsö ldm iöf åktjöt cjf åmcz! (M)
"/
Nöjda nu!?
du har väl frågat på henne nu? :) och i så fall vad fick du för svar? :)
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
macke skrev:Brownie skrev:Daaö, ct jqnrröcd lhss ghåqsö ldm iöf åktjöt cjf åmcz! (M)
"/
Nöjda nu!?
cjf = dkg?
Starke Ove skrev:macke skrev:Brownie skrev:Daaö, ct jqnrröcd lhss ghåqsö ldm iöf åktjöt cjf åmcz! (M)
"/
Nöjda nu!?
cjf = dkg?
Sisådär! Ändrat.
Sackman- Veteran
Sysselsättning : Våfflor
Vad tror du han fick for svar? x3ottgra skrev:du har väl frågat på henne nu? :) och i så fall vad fick du för svar? :)
Gäst- Gäst
Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sida 5 av 5
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra