Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Yo, dawg. I heard you like threads. So we put a thread in your thread so you can read it while you read it.
+3
Minna
ottgra
Starkov
7 posters
Sida 1 av 1
Yo, dawg. I heard you like threads. So we put a thread in your thread so you can read it while you read it.
Har varit lite inaktiv på sista tiden. What's going on?
Sv: Yo, dawg. I heard you like threads. So we put a thread in your thread so you can read it while you read it.
Inget specielt. Bara att det inte har varit så mycket posts den senaste månaden, men det har ändå varit aktiva medlemmar. :) Och när börjar b-valet? (tänkte på det direkt xD)Starke Ove skrev:Har varit lite inaktiv på sista tiden. What's going on?
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
Sv: Yo, dawg. I heard you like threads. So we put a thread in your thread so you can read it while you read it.
Det händer typ ingenting utan dig, enligt mig. :P Det var ju som höll igång hela sidan. ^^ Men sidan har nog varit någorlunda aktiv ändå, även om det inte har varit lika kul. :(
Jag gjorde ju tim till administratör så att sidan skulle fortsätta att vara aktiv. :P
men det var du som skapade sidan, så det skulle vara kul om du blev aktiv :P Menn tim har ju gjort ett bra jobb som admin ändå :)Starke Ove skrev:Jag gjorde ju tim till administratör så att sidan skulle fortsätta att vara aktiv. :P
Minna skrev:Det händer typ ingenting utan dig, enligt mig. :P Det var ju som höll igång hela sidan. ^^ Men sidan har nog varit någorlunda aktiv ändå, även om det inte har varit lika kul. :(
Tycker att det är mindre aktivt än innan. ;(
macke skrev:Minna skrev:Det händer typ ingenting utan dig, enligt mig. :P Det var ju som höll igång hela sidan. ^^ Men sidan har nog varit någorlunda aktiv ändå, även om det inte har varit lika kul. :(
Det är väl för att det är sommarlov ändå? :P
Nejdå, men jag håller med. Det flöt på mycket bättre när Clank var admin.
DET ÄR EN SORG ATT WARTEM HAR STUCKIT.
Sackman- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Våfflor
Har han? varför? när?Sackman skrev:DET ÄR EN SORG ATT WARTEM HAR STUCKIT.
ottgra skrev:Har han? varför? när?Sackman skrev:DET ÄR EN SORG ATT WARTEM HAR STUCKIT.
Ja. För att alla grejer som han och jag har gjort är borta från Busavdelningen. För ett jäkla tag sedan.
Sackman- Veteran
Sackman skrev:ottgra skrev:Har han? varför? när?Sackman skrev:DET ÄR EN SORG ATT WARTEM HAR STUCKIT.
Ja. För att alla grejer som han och jag har gjort är borta från Busavdelningen. För ett jäkla tag sedan.
Det var p.g.a. den gamla rensningen.
Tim skrev:Sackman skrev:ottgra skrev:Har han? varför? när?Sackman skrev:DET ÄR EN SORG ATT WARTEM HAR STUCKIT.
Det var p.g.a. den gamla rensningen.
Yarr.
Sackman- Veteran
Meh. Vi ska se. Jag ska bli aktiv igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!3425543123653247364536485676435652368536425689874367857098364
Starkov skrev:Meh. Vi ska se. Jag ska bli aktiv igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!3425543123653247364536485676435652368536425689874367857098364
välkommen tbx, strkv :D
Därför att han var just admin... Indeed.Tim skrev:macke skrev:Minna skrev:Det händer typ ingenting utan dig, enligt mig. :P Det var ju som höll igång hela sidan. ^^ Men sidan har nog varit någorlunda aktiv ändå, även om det inte har varit lika kul. :(
Det är väl för att det är sommarlov ändå? :P
Nejdå, men jag håller med. Det flöt på mycket bättre när Clank var admin.
Hur länge är du aktiv denna gång då, D? "/
Gäst- Gäst
Bäst för dig, det! :D Fest av något slag? =)Starkov skrev:Länge :)
Förhoppningsvis
Har du kommit över din msn-skräck nu och äntligen kan komma tillbaka dit? Snälla?
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Bäst för dig, det! :D Fest av något slag? =)Starkov skrev:Länge :)
Förhoppningsvis
Har du kommit över din msn-skräck nu och äntligen kan komma tillbaka dit? Snälla?
Tyvärr. Jag har fått MSN-fobi. :(
Starkov skrev:Brownie skrev:Bäst för dig, det! :D Fest av något slag? =)Starkov skrev:Länge :)
Förhoppningsvis
Tyvärr. Jag har fått MSN-fobi. :(
Gäst- Gäst
FU-gubben är så gullig. Alltid så glad och positiv.
Tjillevippen- Nykomling
Poäng : 0
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra