Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Senaste ämnen
» Är någon här?
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

+4
Snowiiiee
Minna
Starkov
Tim
8 posters

Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Tim fre dec 04, 2009 10:16 pm

Humortråden är för bred. Ska ta bort den senare. Skapar istället en tråd där vi kan dela roliga konversationer. :D
Konversationen måste ha skett IRL eller över internet. De måste vara skrivna av er själva, kompisar när ni pratat/chattat med varandra. Med andra ord. Ni ska ha med på något vänster. Communitys såsom Facebook och Twitter går också bra.

Och ta inte saker från Tjuvlyssnat eller liknande. Jag håller koll på er.

One more thing. Försök att undvik att hänga ut personer. Om ni screenar så täck gärna för efternamnet. Samt undvik personliga påhopp. Och ska ni skicka chattar som har skett mellan två medlemmar på forumet så har de som är med i konvon rätt att begära att man tar bort inlägget.
Tim
Tim
Veteran
Veteran

Inlägg : 1072
Poäng : 1337

Join date : 09-08-17
Age : 28
Ort : Saxroll
Sysselsättning : Saxroll

http://www.1227.com/

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Tim fre dec 04, 2009 10:18 pm

Får börja med en klassiker från onsdagens träning.

Coach: "Blablabla" Match ute i Helenelund. Vi möter Vallentuna. Samling klockan 13.45.
Spelare: Vilken tid?
Tim
Tim
Veteran
Veteran

Inlägg : 1072
Poäng : 1337

Join date : 09-08-17
Age : 28
Ort : Saxroll
Sysselsättning : Saxroll

http://www.1227.com/

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Starkov fre dec 04, 2009 10:37 pm

Jag spelar mariokart 64 med brorsan. Brorsan ligger 1a, jag ligger näst sist och röjer undan datorspelarna och klassar ut dem totalt.

Tryck på spoiler för att se. Varning, kan vara ... lite perverst. ^^

Spoiler:
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Tim fre dec 04, 2009 10:39 pm

[CLANKERSCAVERN] skrev:Jag spelar mariokart 64 med brorsan. Brorsan ligger 1a, jag ligger näst sist och röjer undan datorspelarna och klassar ut dem totalt.

Tryck på spoiler för att se. Varning, kan vara ... lite perverst. ^^

Spoiler:

Underbar! :D
Tim
Tim
Veteran
Veteran

Inlägg : 1072
Poäng : 1337

Join date : 09-08-17
Age : 28
Ort : Saxroll
Sysselsättning : Saxroll

http://www.1227.com/

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Minna lör dec 05, 2009 10:00 am

Två av mina vänner har utmanat varandra på ett slags bilspel på datorn.
skrev:
Min ena kompis till den andra:
- Jag måste åka snabbare, annars så kör du om mig!!
Jag:
- Vaddå kör om? Ni sitter ju stilla!


Jag visste inte at de spelade ett bilspel! ;D Dom retar mig fortfarande för det! ;)
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 15
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Starkov lör dec 05, 2009 10:48 am

Haha :D Vet du vilket bilspel? ^^
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Snowiiiee lör dec 05, 2009 11:49 am

Slöjdlärare: varför springer ni i stentrappan fast ni vet vad som kan hända?
Eleverna (klasskompisarna rycker på axlarna.
Vet inte? Tänk om jag krossar sönder ett fönster och polisen kommer och frågar varför jag gjorde det. "Vet inte. Vet inte." svarar jag. Låter det bra? Nej.
Snowiiiee
Snowiiiee
Veteran
Veteran

Inlägg : 1011
Poäng : 3

Join date : 09-08-18
Age : 24
Ort : Schnöiga Bojås!
Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

http://www.cellotjejen.blogspot.com

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av ottgra lör dec 05, 2009 1:47 pm

det var någon fotbolls turnering för 6:orna (vi är 5:or) och en kille i min syrras klass är dommare (jag är råkändis i klass 9A! hennes klass). det var ganska många som titta på matchen men jag stälde mig upp och skrek: tjena (namnet på dommarn)! hallå!!! typ. han hörde inget så det blev mest pinsamt men inte så.... jag brukar inte tycka att saker är så där jätte pinsamma... på samma turnering ¨så ställde jag mig upp och skrek:SOPPTUNNA! (klapp klapp klapp) SUPPTUNNA (klapp klapp klapp). haha. det var ,est för att jäkla med mina kompisar som satt brevid mig men en av dem drog ner mig och boxade mig XD

ottgra
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 2205
Poäng : 3

Join date : 09-09-14
Age : 25
Ort : HEMLIGT
Sysselsättning : Lite olika

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Tim lör dec 05, 2009 11:34 pm

Tyckte jag var rätt kul. :)
https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/24npjcy.jpg

EDIT: Oops. Missade en censurering. Hoppas inte han har nåt emot det. :)
Tim
Tim
Veteran
Veteran

Inlägg : 1072
Poäng : 1337

Join date : 09-08-17
Age : 28
Ort : Saxroll
Sysselsättning : Saxroll

http://www.1227.com/

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av caldein sön dec 06, 2009 9:28 am

. skrev: Jag:Bara så du vet så är det julkalendern NU.Hon:När börjar den?


caldein
caldein
Veteran
Veteran

Inlägg : 664
Poäng : 4

Join date : 09-08-22
Age : 2023
Ort : Helvetet
Sysselsättning : Fifa 10

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Sackman sön dec 06, 2009 11:42 am

Skulle ha lagt upp en bild från min dator, men järnet, det funkade inte. Jag såg på en video om Rosengård, Insider vare', och då uppstod det ett bråk mellan några. Här är ett rätt så roligt utdrag:

Snubbe: Säger en svenne som inte kan stava till: "Tillbaka"
Snubbe 2: käften!! åk tilbaka!! så haha ägd jag kan stava det!!


Senast ändrad av Sackman den mån dec 07, 2009 5:32 pm, ändrad totalt 3 gånger
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Ludant sön dec 06, 2009 6:17 pm

ottgra skrev:det var någon fotbolls turnering för 6:orna (vi är 5:or) och en kille i min syrras klass är dommare (jag är råkändis i klass 9A! hennes klass). det var ganska många som titta på matchen men jag stälde mig upp och skrek: tjena (namnet på dommarn)! hallå!!! typ. han hörde inget så det blev mest pinsamt men inte så.... jag brukar inte tycka att saker är så där jätte pinsamma... på samma turnering ¨så ställde jag mig upp och skrek:SOPPTUNNA! (klapp klapp klapp) SUPPTUNNA (klapp klapp klapp). haha. det var ,est för att jäkla med mina kompisar som satt brevid mig men en av dem drog ner mig och boxade mig XD

ja då satt jag i klassrume och surade för att jag typ inte kunde gå ner och se!XD
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer) Empty Sv: Citattråden (Eventuellt Tråden för roliga konversationer)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet