Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Och så var det roliga slut......
+3
Starkov
macke
William.L
7 posters
Sida 1 av 1
Och så var det roliga slut......
Påsken är över och jag var på Zooskolan och på travet igår och i förrgår.mitt påskägg är slut för länge sen.Nu händer typ ingenting hemma hos mig.Vad kan man göra?
William.L- Medlem
Poäng : 3
Sysselsättning : Travsport
Sv: Och så var det roliga slut......
Ja du jag tänkte samma sak ;) Lite tråkigt att sitta och rulla tummarna ibland
Jag som nördar säger ju "Sitt vid datorn, kolla film, och spela wow!".. Men typ ring någon, var med någon kompis. Gå ut, gör någonting du inte brukar göra. Åk och bada på någon roligt badhus? ^^ Finns alltid massor att göra. ^^
Gäst- Gäst
Starkov skrev:Ja du jag tänkte samma sak ;) Lite tråkigt att sitta och rulla tummarna ibland
Till mig lr Wille?
Jag har inte något :!:macke skrev:Ta sitt luftgevär och skjuta ett par skator! :D
Jag ska nog leka med en kompis... :D
Posthunta inte. /Mod
William.L- Medlem
Hah, jag känner igen det där. Blev själv alldeles galen förut, och ville bara komma ut... springa iväg... uppleva nya saker... Resulterade i att jag gick runt i nästan en mil istället, härligt, nästan inga andra ute i mörkret, så ingen som tittade konstigt när jag plötsligt började skutta runt... ^^
Senast ändrad av KalleAnkaFanet den fre apr 09, 2010 11:08 am, ändrad totalt 1 gång
KalleAnkaFanet- Medlem
Varför blev du galen?
William.L- Medlem
Igår hade jag mer och göra, eftersom jag var med en vän och filma med kameran, en kille ramlade av en cykel, och oturligt nog var det mina klasskompisar som kom då, så en kille skrek ''Vafan! Filma inte!'' och jag och min kompis höll på att skratta ihjäl oss xD Sen jagade dom oss, och killen innan, han jagade oss med en coca cola i handen.. Trevligt :) Och jag tappade mobilen, och ramlade av en gunga och slog mig vid ögonbrynet.
Har du inga skator, säger du? :) (A)William.L skrev:Jag har inte något :!:macke skrev:Ta sitt luftgevär och skjuta ett par skator! :D
Haha, ibland när jag går ut m Carrie (våran hund), och det är en sådär alldeles onormalt fin dag, så brukar jag plötsligt få ett ryck och börja typ springa, skratta ashögt och verkligen flumma runt. ^^KalleAnkaFanet skrev:Hah, jag känner igen det där. Blev själv alldeles galen förut, och ville bara komma ut... springa iväg... uppleva nya saker... Resulterade i att jag gick runt i nästan en mil istället, härligt, nästan inga andra ute i mörkret, så ingen som tittade konstigt när jag plötsligt började skutta runt... ^^
(Jag brukar mest gå i skogen, när man kan det, som på sommaren. Har dock inte gått så bra denna vinter pga. för mycket snö, och att de håller på och hugger träd i början av elljusspåret och arbetar. De ska tydligen bygga hus där :( )
Gäst- Gäst
Sackman- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Våfflor
Hm. :) Själv så fastnade min ena sko högst uppe i ett träd idag på rasten! :D Och precis när den hade fastnat så ringde det in. ;D Så jag stod där på ett ben och kastade pinnar och försökte få ner min sko, men jag lyckades inte. xD Men tillslut fick min kompis ner den. :) Så då fick jag någonting att göra på rasten! :D
Men iaf, när jag har tråkigt så brukar jag gå in på midnight(höhe)! :D Eller så träffar jag någon kompis, ritar eller läser någon bok. ^_^
Men iaf, när jag har tråkigt så brukar jag gå in på midnight(höhe)! :D Eller så träffar jag någon kompis, ritar eller läser någon bok. ^_^
Vilka händelser :D
William.L- Medlem
Minna skrev:Hm. :) Själv så fastnade min ena sko högst uppe i ett träd idag på rasten! :D Och precis när den hade fastnat så ringde det in. ;D Så jag stod där på ett ben och kastade pinnar och försökte få ner min sko, men jag lyckades inte. xD Men tillslut fick min kompis ner den. :) Så då fick jag någonting att göra på rasten! :D
Hände med min fotboll en gång... :/
Brownie skrev:Har du inga skator, säger du? :) (A)William.L skrev:Jag har inte något :!:macke skrev:Ta sitt luftgevär och skjuta ett par skator! :DHaha, ibland när jag går ut m Carrie (våran hund), och det är en sådär alldeles onormalt fin dag, så brukar jag plötsligt få ett ryck och börja typ springa, skratta ashögt och verkligen flumma runt. ^^KalleAnkaFanet skrev:Hah, jag känner igen det där. Blev själv alldeles galen förut, och ville bara komma ut... springa iväg... uppleva nya saker... Resulterade i att jag gick runt i nästan en mil istället, härligt, nästan inga andra ute i mörkret, så ingen som tittade konstigt när jag plötsligt började skutta runt... ^^
(Jag brukar mest gå i skogen, när man kan det, som på sommaren. Har dock inte gått så bra denna vinter pga. för mycket snö, och att de håller på och hugger träd i början av elljusspåret och arbetar. De ska tydligen bygga hus där :( )
Näh, de bygger och bygger överallt nu för tiden! D: Hihi, jag ränner också mycket i skogen, eller ja, när jag åker upp till Norrland, d.v.s. Men jag förstår att du inte är ute så mycket i skogen på vintern, själv försökte jag för en vecka sedan när vi var upp, fast nu hade det börjat töa där så mycket snö var inte det största problemet. Men ugh, blöta fötter... men på längdskidor tar man sig ju fram bra^^
Jag tycker förresten att Minnas förslag på vad man kan göra var bra. :) Kom ihåg att det endast är din fantasi som sätter gränserna. :D
KalleAnkaFanet- Medlem
det gick inte =(
William.L- Medlem
försöker komma på nåt annat
William.L- Medlem
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra