Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Liknande ämnen
Senaste ämnen
» Är någon här?
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]
Liknande ämnen

Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

+8
Tim
Minna
Snowiiiee
Wartem
Ludant
Michael Jackson
Starkov
Sackman
12 posters

Sida 5 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman ons dec 30, 2009 6:29 pm

Ämnets första inlägg :

Lista på spelare:
Starkov
Ludant
Minna
Wartem
Snowiiiee
Caldein
Michael Jackson

Nu har vi färger till varje namn för att spara plats. Här är färgerna:
Starkov har en svart fyrkant.
Ludant har en blå fyrkant.
Minna har en grön fyrkant.
Wartem har en gul fyrkant.
Snowiiiee har en lila fyrkant.
Caldein har en brun fyrkant.
Michael Jackson har en röd fyrkant.

KLICKA HÄR FÖR ATT SE KARTAN

Välj ett svärd.
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner


Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Starkov tor jan 07, 2010 12:07 am

Nej, nej, nej. Nu blev det fel. Du måste ta steg för steg. Om du vill dit måste du navigera dig dit. Som... du måste t.ex. passera hjuldalen för att komma till tundran i norr.

Förstår du? Man kan inte bara vandra sådär direkt, eller?
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Bat Masterson. tor jan 07, 2010 12:08 am

Shit, shit, jag misstänkte att jag inte hade helt rätt men okej, men jag behöver en utförligare beskrivning.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Bat Masterson. tor jan 07, 2010 12:09 am

Jag vet ju inte så mycket jag om detta eftersom jag är ny i detta rollspel. Men jag ska försöka.
Bat Masterson.
Bat Masterson.
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1357
Poäng : 1

Join date : 09-08-17
Age : 170
Ort : SL
Sysselsättning : ladda korvar

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman tor jan 07, 2010 9:50 am

Wartem köper slaven och säljer Boken Af Varelser för 30 mynt. När Wartem är vid slottet står en vakt där, som inte låter honom gå igenom.
Wartem har följande saker: Smörkniv of Doom, 30 mynt, Slav
Wartem kan göra följande saker: Döda vakten, muta vakten (kostar 5 mynt), vråla åt vakten, spotta på vakten, gå till den lokala puben, gå

Starkov köper en säck med majs, som han får gratis.
Starkov har följande saker: Säck med Majs, Jukonspjut, Stålsvärd
Starkov kan göra följande saker: Äta majs, Gå

Snowiiee hälsar på mannen. Mannen ger ifrån sig ett vrål och faller ihop. Inte konstigt, med tanke på att hans rygg var full med dolkar.
Snowiie har följande saker: Plattång, aska
Snowiie kan göra följande saker: Strö askan över mannen, ta en dolk från ryggen, uträtta sina pyromaniska behov, utforska området, gå
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Wartem tor jan 07, 2010 10:49 am

Sackman skrev:Wartem köper slaven och säljer Boken Af Varelser för 30 mynt. När Wartem är vid slottet står en vakt där, som inte låter honom gå igenom.
Wartem har följande saker: Smörkniv of Doom, 30 mynt, Slav
Wartem kan göra följande saker: Döda vakten, muta vakten (kostar 5 mynt), vråla åt vakten, spotta på vakten, gå till den lokala puben, gå

Jag mutar vakten och stiger in i slottet.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Starkov tor jan 07, 2010 11:42 am

Jag äter majs en stund. Om det är förgiftat så spottar jag ut det. Jag måste testa. Om det är förgiftat senare så har jag ingen bonde att slå!
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman tor jan 07, 2010 11:51 am

Wartem går in i slottet. Det står facklor här och där och en trappa leder upp till övervåningen. Målningar av forna kungar täcker stor del av väggarna och en öppen dörr verkar leda in till en annan större sal. En lönndörr finns vid Wartems vänstra sida.
Wartem har följande saker: 25 mynt, Smörkniv of Doom, Slav
Wartem kan göra följande saker: Skicka ner slaven för att utforska området under lönndörren, gå ner i lönndörren, gå upp för trappan, gå in i den öppna dörren, gå

Starkov äter lite av majset. Det har ett sött inslag.
Starkov har följande saker: Säck med Majs, Jukonspjut, Stålsvärd
Starkov kan göra följande saker: Äta majs, gå
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Wartem tor jan 07, 2010 2:25 pm

Sackman skrev:Wartem går in i slottet. Det står facklor här och där och en trappa leder upp till övervåningen. Målningar av forna kungar täcker stor del av väggarna och en öppen dörr verkar leda in till en annan större sal. En lönndörr finns vid Wartems vänstra sida.
Wartem har följande saker: 25 mynt, Smörkniv of Doom, Slav
Wartem kan göra följande saker: Skicka ner slaven för att utforska området under lönndörren, gå ner i lönndörren, gå upp för trappan, gå in i den öppna dörren, gå

Jag skickar ner slaven för att utforska området under lönndörren och följer själv efter tätt bakom.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Minna tor jan 07, 2010 2:31 pm

Hmmm... Jag tänker Skratta åt apan. :) Han ser så rolig ut! ^^

(Kanske apan tänker attackera mig, som hämnd, men jag tänker vara beredd med mitt excalibursvärd, för säkerhets skull.)
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 14
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Starkov tor jan 07, 2010 2:50 pm

Nu tänker jag gå till Handelsbyn i väst. Jag vill gärna sälja något så får jag lite mynt.
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Snowiiiee tor jan 07, 2010 4:11 pm

Sackman skrev:Wartem köper slaven och säljer Boken Af Varelser för 30 mynt. När Wartem är vid slottet står en vakt där, som inte låter honom gå igenom.
Wartem har följande saker: Smörkniv of Doom, 30 mynt, Slav
Wartem kan göra följande saker: Döda vakten, muta vakten (kostar 5 mynt), vråla åt vakten, spotta på vakten, gå till den lokala puben, gå

Starkov köper en säck med majs, som han får gratis.
Starkov har följande saker: Säck med Majs, Jukonspjut, Stålsvärd
Starkov kan göra följande saker: Äta majs, Gå

Snowiiee hälsar på mannen. Mannen ger ifrån sig ett vrål och faller ihop. Inte konstigt, med tanke på att hans rygg var full med dolkar.
Snowiie har följande saker: Plattång, aska
Snowiie kan göra följande saker: Strö askan över mannen, ta en dolk från ryggen, uträtta sina pyromaniska behov, utforska området, gå
Jag strör askan på honom och går till stadens präst för att predikera.
Snowiiiee
Snowiiiee
Veteran
Veteran

Inlägg : 1011
Poäng : 3

Join date : 09-08-18
Age : 24
Ort : Schnöiga Bojås!
Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

http://www.cellotjejen.blogspot.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman tor jan 07, 2010 5:10 pm

Wartems slav går ner i lönndörren. Några sekunder senare säger slaven: "Kusten är klar, sir!"
Wartem har följande saker: 25 mynt, Smörkniv of Doom, Slav
Wartem kan göra följande saker: Gå ner till källaren, gå upp för trappan, gå genom den öppna dörren, gå

Starkov går till handelsbyn som är tätt befolkad. Överallt finns det stånd (NEJ! INTE SÅDANA) med olika exotiska varor.
Starkov har följande saker: Säck med Majs, Jukonspjut, Stålsvärd
Starkov kan göra följande saker: Köpa något, sälja något, gå

Snowiiee har åter igen förargat Den Mäktiga Druiden med sin brist på navigeringskunskaper! Om du fortsätter hoppa händelserna i förväg kommer du låsas in i Uzylnethnot i två dagar och kommer ej kunna göra något.
Snowiiee strör askan över mannen. Det luktar bränt.
Snowiiee har följande saker: Plattång
Snowiiee kan göra följande saker: Ta en dolk från mannens rygg, gå, utforska området

Minna skrattar åt apan. Apan blir arg och biter Minna. Plötsligt blir Minna infekterad av rabies.
GRATTIS! Minna har låst upp en ny förmåga: Att bita sina fiender.
Minna har följande saker: 30 mynt, Excalibur, Eld, Rabies
Minna kan göra följande saker: Döda apan, bita apan, döda apan och bränna dess lik, utforska, skratta igen, gå
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Starkov tor jan 07, 2010 5:31 pm

Jag säljer mitt stålsvärd och köper detta svärd:

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Silvan_logo
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman tor jan 07, 2010 5:41 pm

Starkov säljer sitt stålsvärd och får Silvan.
Starkov har följande saker: Säck med Majs, Jukonspjut, Silvan
Starkov kan göra följande saker: Köpa något, sälja något, gå
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Starkov tor jan 07, 2010 5:42 pm

Jag går ner till Bäckbyn och skaffar lite sötvatten. Jag behöver mer proviant.
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Snowiiiee tor jan 07, 2010 5:52 pm

jga går Söder, mot Tundra.
Snowiiiee
Snowiiiee
Veteran
Veteran

Inlägg : 1011
Poäng : 3

Join date : 09-08-18
Age : 24
Ort : Schnöiga Bojås!
Sysselsättning : Snåvi jillar Harrjy Potterj!

http://www.cellotjejen.blogspot.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Minna tor jan 07, 2010 6:02 pm

Tack! ;D

Jag biter apan för att testa min nya attack. :) Nu ska han få smaka på sin egen rabies! >:]

Efter det börjar jag röra mig åt väst, Kusko. Där tänker jag utforska staden/byn.
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 14
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman tor jan 07, 2010 8:17 pm

Starkov går till Bäckbyn. Det finns en bäck där.
Starkov har följande saker: Säck med Majs, Jukonspjut, Silvan
Starkov kan göra följande saker: Äta majs, dricka ur bäcken, hoppa över bäcken, gå

Minna biter apan, som börjar skaka för att sedan falla ihop med fradga runt munnen. Detta tillfredställde också Minnas hunger. Hon plockar upp apan och lägger det i sitt bagage. Väl vid Kusko blir Minna överfallen av en infödning med en machete.
Minna har följande saker: 30 mynt, excalibur, eld, rabies, apkadaver
Minna kan göra följande saker: Kasta apkadavret på infödning, Bita infödningen, Döda infödningen, Muta infödningen (1 mynt), Gå

Snowiiee är i Tundra-området. Det finns inte mycket saker här förutom snö, och det är kallt. En örn är i synhåll.
Snowiiee har följande saker: Plattång
Snowiiee kan göra följande saker: Kasta en pinne på örnen, skrika åt örnen, kasta en istapp på örnen, gå
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Starkov tor jan 07, 2010 8:22 pm

Hoppa över bäcken. Gräset är alltid grönare på den andra sidan, så att säga.
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Wartem fre jan 08, 2010 12:57 am

Sackman skrev:Wartems slav går ner i lönndörren. Några sekunder senare säger slaven: "Kusten är klar, sir!"
Wartem har följande saker: 25 mynt, Smörkniv of Doom, Slav
Wartem kan göra följande saker: Gå ner till källaren, gå upp för trappan, gå genom den öppna dörren, gå

Jag går upp för trappan med slaven som bodyguard.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Minna fre jan 08, 2010 6:52 am

Jag kastar Apkadavret på infödingen. Det måste väl hjälpa på något sätt?
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 14
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman fre jan 08, 2010 10:46 am

Starkov hoppar över bäcken. Han möts där av en kvinna. "Välkommen till Bäckbyn!" säger hon.
Starkov har följande saker: Säck med Majs, Jukonspjut, Silvan
Starkov kan göra följande saker: Byta föremål med kvinnan, bjuda henne på majs, dricka ur bäcken, gå

Wartem går upp för trappan med slaven som "bodyguard". När han väl är uppe skriker en riddare: HALT! Wartems slav går till attack, och riddaren sparkar honom. Slaven tumlar ner för trappan och är nu allvarligt skadad.
Wartem har följande saker: 25 Mynt, Smörkniv of Doom, Nästan-död-slav
Wartem kan göra följande saker: Attackera riddaren, ta slaven till en doktor, sätta stopp för slavens lidande, muta riddaren (5 mynt), gå

Minna kastar apkadavret på infödningen. Infödningen tackar för gåvan och hans attackposition upphör.
Minna har följande saker: 30 mynt, Excalibur, Rabies
Minna kan göra följande saker: Gå in i Kusko, döda infödningen, göra infödningen till hennes slav (kostar 10 mynt), ge honom en gåva, gå
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Minna fre jan 08, 2010 12:31 pm

Jag säger varsågod till infödingen, det var kul att han uppskattade den.
Sen så följer med min nya vän in till kusko.
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 14
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman fre jan 08, 2010 1:12 pm

Minna går in i staden Kusko. Artitekturen är imponerande, med tanke på storleken på husen och dess material som verkar vara något bambuliknande trädslag. Kvinnor går runt med krukor på huvudet, antagligen fyllda med vatten och män släpar mat och annat material genom staden. Det finns en brunn längre fram och till Väst verkar det vara något slags tempel.
Minna har följande saker: 30 mynt, Excalibur, Rabies
Minna kan göra följande saker: Gå till templet, gå till brunnen, gå in i ett slumpmässigt valt hus, bita någon, gå
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Starkov fre jan 08, 2010 2:56 pm

Jag bjuder henne på majs. Jag har ju ändå så mycket...
Sen ska jag köpa en stor stav som jag kan trolla konstiga trollformlar med.
Såhär skall den se ut:
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Frasbakad_fisk_450_g_medium

(Jag byter den mot Jukonspjutet, menade jag. :))


Senast ändrad av Starkov den lör jan 09, 2010 2:45 pm, ändrad totalt 2 gånger
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 14
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 5 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 5 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet