Nya Midnight
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Liknande ämnen
Senaste ämnen
» Är någon här?
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptysön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä

» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptymån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem

» Honouring of the Elder in Arviat
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptytor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem

» Ipad 3
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptyons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem

» Post?! Brevlåda?!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptyons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin

» Dagens båt
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptyons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin

» NYA KLANER
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptysön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem

» Rickrolled? D:
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptysön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem

» 3:e värvning. ;D
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptysön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem

» 2000 granplantor dumpade i skogen
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptysön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem

» GRATTIS, NILS!!!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptysön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin

» Länktips;xD
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptysön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin

» SMÖRET ÄR SLUT
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptyfre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin

» ALV - no longer fjortis!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptyfre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie

» Bildkriget!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptyfre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin

» foods
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptyfre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin

» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptyfre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin

» Dagens låt
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptymån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem

» Non-swedes, check this thread out
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptymån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie

» Fußball
Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Emptysön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Statistik
Vi har 54 registrerade användare.
Vår nyaste användare: scarhead

Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Länkar
free forumfree forum
Chattrum

[ Copy this | Start New | Full Size ]
Liknande ämnen

Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

+8
Tim
Minna
Snowiiiee
Wartem
Ludant
Michael Jackson
Starkov
Sackman
12 posters

Sida 7 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman ons dec 30, 2009 6:29 pm

Ämnets första inlägg :

Lista på spelare:
Starkov
Ludant
Minna
Wartem
Snowiiiee
Caldein
Michael Jackson

Nu har vi färger till varje namn för att spara plats. Här är färgerna:
Starkov har en svart fyrkant.
Ludant har en blå fyrkant.
Minna har en grön fyrkant.
Wartem har en gul fyrkant.
Snowiiiee har en lila fyrkant.
Caldein har en brun fyrkant.
Michael Jackson har en röd fyrkant.

KLICKA HÄR FÖR ATT SE KARTAN

Välj ett svärd.
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner


Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman tis jan 12, 2010 4:56 pm

Välj en riktning att gå i. Nord, Väst, Söder eller Ost.
Suppa har följande saker: Scarsvärd
Suppa kan göra följande saker: Välj en riktning

Minna ber vid altaret, och hon känner att gudarnas kraft omfamnar henne. Allting fryser och Sukunesikonos uppenbarar sig framför henne. Han har ett drakhuvud och människokropp och talar till Minna. "Du har ett val." sa Sukunesikonos. "Vill du bli av med din rabies?"
Minna har följande saker: 30 mynt, Excalibur, Rabies
Minna kan göra följande saker: Bli av med sin rabies, behåll rabies, fly från Sukunesikonos

"Jag vet mer än vad du tror." säger mannen och vrider på sin handled. Läskigt nog snurrar den ett helt varv. Mannen drar av sig luvan och Starkov ser att det är Xazer. Hur han levde var ett mysterium. Xazer drog ut samma svärd som han hade haft under slaget vid Dödsbyn. "Du förstörde samhället som jag hade byggt upp, och det ska du få betala för..."
Starkov har följande saker: Kokat majs, Kittel, Säck med Majs, Frasbakad Fisk, Silvan
Starkov kan göra följande saker: Bjuda Xazer på majs (Ingen bra idé), Attackera honom med Silvan, Attackera honom med Frasbakad Fisk, Ge upp, gå

Ludant försöker ta sönder gallret, och han lyckas. Gallret var av bambu, så det var inte så svårt. En vakt upptäcker Ludant.
Ludant har följande saker: Brevkniv
Ludant kan göra följande saker: Attackera vakten, springa iväg, gå tillbaks in i cellen
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Minna tis jan 12, 2010 5:01 pm

NÄ! :( Jag vill inte bli av med min Rabies! :O Jag behåller min rabies, och springer därifrån, ut ur templet!
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 15
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Ludant tis jan 12, 2010 5:03 pm

jag springer min väg och tar en präst eller något i den stilen med mig!(om det går)
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Wartem tis jan 12, 2010 7:02 pm

Sackman skrev:

Wartem går in i tronrummet medans hans slav ruttnar. Där inne sitter kungen af Ängstaden tillsammans med sina två elitsoldater. "Hallå där, din äckliga mollusk!" skriker Kungen. "HUR KOM DU IN?!"
Wartem har följande saker: 25 Mynt, Smörkniv of Doom
Wartem kan göra följande saker: Svara "Jag dödade din moder." Svara "Jag dödade din vakt." Svara "Jag mutade era otrogna vakter, du borde avrätta dom snarast." Byt ämne och säg "Vill du ha smör?", Attackera kungen, Gå
Jag svarar: "Jag mutade era otrogna vakter, du borde avrätta dom snarast."
OM jag hinner så frågar jag även: "Vill du ha smör?"
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman tis jan 12, 2010 7:29 pm

Minna vaknar med fradga runt munnen och springer ut ur templet. Hennes infödningsvän ger henne en kuskotrumma, som hon ska slå på om hon behöver hans hjälp vid något tillfälle.
Minna har följande saker: 30 mynt, Excalibur, Kuskotrumma, Rabies
Minna kan göra följande saker: Gå ut ur kusko, utforska kusko, gifta sig med sin vän, gå

Ludant flyr och tar en slav med sig. Ludant är utanför Masu Picu
Ludant har följande saker: Brevkniv, Slav
Ludant kan göra följande saker: Tvinga slaven att dansa, Gå

"JASÅ! DÅ GÖR JAG SÅ!" skriker Kungen och skickar iväg sin bödel för att avrätta sina vakter. När Wartem säger "Vill du ha smör?" blir kungen arg och skickar sina vakter på Wartem.
Wartem har följande saker: 25 Mynt, Smörkniv of Doom
Wartem kan göra följande saker: Gör en roundhousekick, gör en "helikopter", spring, ge upp, gå
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Ludant tis jan 12, 2010 8:16 pm

jag går till pyramidriket där jag frågar någon om hjälp med att komma bort från denna gudsförgätna ö!
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av suppa ons jan 13, 2010 2:11 pm

Sackman skrev:Välj en riktning att gå i. Nord, Väst, Söder eller Ost.
Suppa har följande saker: Scarsvärd
Suppa kan göra följande saker: Välj en riktning

Jag går Väster
suppa
suppa
Medlem
Medlem

Inlägg : 30
Poäng : 6

Join date : 10-01-11
Ort : Gröstorp
Sysselsättning : Katz

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Michael Jackson ons jan 13, 2010 2:13 pm

Sackman skrev:

MJ försöker slå sönder muren. Den är väldigt svår att ta sig igenom och muren sträcker sig minst 40 meter. Det verkar inte finnas någon ingång. Det finns en grotta till höger.
MJ har följande saker: Järnsvärd
MJ kan göra följande saker: Knacka på muren, skrika "HALLÅ?!", försöka klättra över, gå in i grottan, gå

Knacka på muren, skrika "HALLÅ?!",
Michael Jackson
Michael Jackson
Veteran
Veteran

Inlägg : 509
Poäng : 4

Join date : 09-09-02
Age : 23
Ort : simrishamn

http://bass.skolbloggen.se/

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Minna ons jan 13, 2010 2:20 pm

Jag är trött på att vara i djungeln, nya äventyr väntar!
Jag skulle egentligen vilja röra mig västerut, mot hamnen, men det är ett för farligt område. Innan jag satsar mitt liv, så vill jag helst bli starkare.
Men nu säger jag adjö till min vän och tackar för allt:
"Tack så jättemycket! Det har varit kul att få träffa dig. Och tack för trumman, den kommer jag att få användning för. Vi kommer mötas igen, hejdå min vän!"
Sedan går jag ut ur Kusko.

Jag tänker runda öknen, och sedan kanske jag kan ta mig till hamnen via ökenhagen?
Men för att runda öknen så måste jag börja med att gå via sankmarks gläntan.
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 15
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Starkov ons jan 13, 2010 4:55 pm

Jag gör nån bra magi på honom med Frasbakad Fisk. Kanske någon ljus trollformel? Demoner är allergiska mot ljus, det vet alla! ^^
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 15
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Wartem ons jan 13, 2010 6:37 pm

Sackman skrev:
"JASÅ! DÅ GÖR JAG SÅ!" skriker Kungen och skickar iväg sin bödel för att avrätta sina vakter. När Wartem säger "Vill du ha smör?" blir kungen arg och skickar sina vakter på Wartem.
Wartem har följande saker: 25 Mynt, Smörkniv of Doom
Wartem kan göra följande saker: Gör en roundhousekick, gör en "helikopter", spring, ge upp, gå

Sackman skrev:gör en "helikopter
- med vilken kroppsdel menar du?

Jag gör den attack som gör mest skada.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av caldein ons jan 13, 2010 6:40 pm

Jag går till lyckobyn.
caldein
caldein
Veteran
Veteran

Inlägg : 664
Poäng : 4

Join date : 09-08-22
Age : 2023
Ort : Helvetet
Sysselsättning : Fifa 10

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Minna fre jan 15, 2010 4:34 pm

Jag har bara en liten fråga. ^^ Skulle det inte vara coolt om man hade typ en kort berättelse på bara några rader om hur allting började?

T.ex något i stil med: " En gång var midnattsriket en fridfull plats där alla var lyckliga och glada. Men sedan kom de onda trollen och tog över de 3 öarna och hela riket. Folket fick panik, och ondskan härjade över midnattsriket. Kung Sackman dubbade 7 mäktiga riddare för att rädda riket och utrota trollen."
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 15
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Ludant fre jan 15, 2010 9:01 pm

fin i det med en epelog!
Jag tycker den du skrev blev jättebra! :P
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman lör jan 16, 2010 12:13 pm

Minna skrev:Jag har bara en liten fråga. ^^ Skulle det inte vara coolt om man hade typ en kort berättelse på bara några rader om hur allting började?

T.ex något i stil med: " En gång var midnattsriket en fridfull plats där alla var lyckliga och glada. Men sedan kom de onda trollen och tog över de 3 öarna och hela riket. Folket fick panik, och ondskan härjade över midnattsriket. Kung Sackman dubbade 7 mäktiga riddare för att rädda riket och utrota trollen."

Smart, smart, mucho smart.
Det låter najs, om du vill skulle du kunna hitta på hela rubbet? ;)
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman lör jan 16, 2010 12:24 pm

Suppa går väst, där möter han MJ som försöker ta sig igenom muren.
Suppa har följande saker: Scarsvärd
Suppa kan göra följande saker: Hjälpa MJ, försöka ta sig in, gå

Minna står i öknen. Det ser helt dött ut och med tanke på utsikten är det nog det med flera mil avstånd. En agressiv kamel står i närheten attackerar Minna.
Minna har följande saker: 30 mynt, Excalibur, Kuskotrumma, Rabies
Minna kan göra följande saker: Slå på Kuskotrumma, attackera kamelen, spring iväg (kan ha nackdelar)

Ludant står i pyramidriket. Som man hör på namnet är det omringat med pyramider, men Ludant ser inget folk.
Ludant har följande saker: Brevkniv, Slav
Ludant kan göra följande saker: Tvinga slaven att leta efter folk, ropa, utforska, gå

Wartem gör en helikopter. Hans nävar slår gång på gång de äckliga vakterna och tillslut ligger de på marken, blödande. Kungen står nu försvarslös.
Wartem har följande saker: 25 Mynt, Smörkniv of Doom
Wartem kan göra följande saker: Bespara kungens liv, Döda kungen, Plundra slottet (ger dåligt rykte i Ängstaden), Tvinga kungen att bli Wartems slav, gå

MJ knackar på väggen och skriker. Inget svar. Plötsligt ser han Suppa, som skulle kunna hjälpa honom.
MJ har följande saker: Järnsvärd
MJ kan göra följande saker: Be Suppa om hjälp, Försöka klättra över muren, gå in i grottan, gå

Starkov utfärdar magi på Xazer, som blir till aska. Ganska lätt, faktiskt.
Starkov har följande saker: Kokat majs, Kittel, Säck med Majs, Frasbakad Fisk, Silvan
Starkov kan göra följande saker: Byta föremål med någon, utforska staden, gå in i ett hus, gå
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Ludant lör jan 16, 2010 3:28 pm

jag utforskar området!
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Azion lör jan 16, 2010 4:10 pm

Jag är med det här är mitt svärd!!!Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 PICT4561_jedi
Azion
Azion
Nykomling
Nykomling

Inlägg : 8
Poäng : 3

Join date : 10-01-16

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Minna lör jan 16, 2010 4:20 pm

Hm. Svårt val! :P Jag vet inte om jag vill attackera eller slå på min trumma. :O
Men jag börjar med att attackera kamelen med Excalibur, och så får vi se vad som händer.
Minna
Minna
Veteran
Veteran

Inlägg : 871
Poäng : 6

Join date : 09-09-05
Age : 15
Ort : Åland ya know.
Sysselsättning : Allt.

http://www.aland.com

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Michael Jackson lör jan 16, 2010 6:48 pm

Be suppa om Hjälp!
Michael Jackson
Michael Jackson
Veteran
Veteran

Inlägg : 509
Poäng : 4

Join date : 09-09-02
Age : 23
Ort : simrishamn

http://bass.skolbloggen.se/

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av suppa lör jan 16, 2010 6:49 pm

Hjälpa MJ
suppa
suppa
Medlem
Medlem

Inlägg : 30
Poäng : 6

Join date : 10-01-11
Ort : Gröstorp
Sysselsättning : Katz

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Ludant ons jan 20, 2010 3:59 pm

vad tyst det blev!
Ludant
Ludant
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1949
Poäng : 3

Join date : 09-09-02
Ort : Timitam
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Wartem ons jan 20, 2010 4:10 pm

Sackman skrev:
Wartem gör en helikopter. Hans nävar slår gång på gång de äckliga vakterna och tillslut ligger de på marken, blödande. Kungen står nu försvarslös.
Wartem har följande saker: 25 Mynt, Smörkniv of Doom
Wartem kan göra följande saker: Bespara kungens liv, Döda kungen, Plundra slottet (ger dåligt rykte i Ängstaden), Tvinga kungen att bli Wartems slav, gå

Jag tvingar kungen att bli min slav.
Wartem
Wartem
Respekterad Veteran
Respekterad Veteran

Inlägg : 1622
Poäng : 4

Join date : 09-09-09
Age : 1350
Ort : Wet Beaver Creek
Sysselsättning : Systemutvecklare

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sackman ons jan 20, 2010 7:03 pm

MJ och Suppa hjälper varandra. När de är över muren är det.... Ännu en mur.
Ska ni fortsätta hjälpa varandra?

Minna dödar kamelen med sin Excalibur, men sekunden innan det dödliga slaget fick Minna ett rejält bett. Hon känner inte lusten att bita någon längre! Hon har förlorat sin rabies!
Minna har följande saker: 30 mynt, Excalibur, Kuskotrumma
Minna kan göra följande saker: Gå till Ökenhagen och försöka få tillbaks sin rabies, utforska mer, gå

Ludant utforskar Pyramidriket. Det är pyramider överallt och det verkar vara övergivet. Det finns flera ingångar, som troligen leder till skattkammare.
Ludant har följande saker: Brevkniv, Slav
Ludant kan göra följande saker: Gå och plundra en skattkammare, ropa efter någon, gå in i en pyramid, tvinga din slav att göra något av dessa, gå

Wartem tvingar kungen att bli hans slav. Detta går finfint.
Wartem har följande saker: 25 Mynt, Smörkniv of Doom, Slav
Wartem kan göra följande saker: Gå ut ur slottet, plundra slottet, utforska slottet
Sackman
Sackman
Veteran
Veteran

Inlägg : 904
Poäng : 4

Join date : 09-08-17
Age : 1023
Ort : Sjögurka
Sysselsättning : Våfflor

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Starkov ons jan 20, 2010 7:05 pm

jga sak gå til PYMID-RIKE...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

J/k, jag utforskar staden.
Starkov
Starkov
Spammer
Spammer

Inlägg : 2676
Poäng : 112

Join date : 09-08-17
Age : 15
Ort : Huddinge
Sysselsättning : Tim

https://index.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ett troll attackerar dig... {Rollspel} - Sida 7 Empty Sv: Ett troll attackerar dig... {Rollspel}

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 7 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet