Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
För gammal
+5
Tim
Sackman
macke
Snowiiiee
ottgra
9 posters
Sida 1 av 3
Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
För gammal
Vi skulle städa på gården idag. Jag gick till komposten med en massa gammalt gräs m.m Då föll min blick på det gamla klätterträdet som jag hade så många minnen ifrån. Så jag släppte gräset och började klättra. Vet ni vad som hänt? Jag har vuxit så att mitt sinne inbillade sig att grenarna hade växt tätare. Vägen som jag förut sett så klart upp till toppen var nu för liten. Och många grenar svajjade lite väl mycket när jag hävde mig upp. Jag kom kanske bara fem meter upp, så att jag kunde se farsan stå vid huset och jobba. Jag kunde nästan se över taket på huset. Men längre upp kunde jag inte komma, grenarna var för smala, för täta. Fan vad depp jag blev.
Jag var en riktig klätterapa när jag var liten, och jag klättrade upp till toppen och satt där varje sommar, medan morsan skrek åt mig att komma ner innan jag ramlade och slog ihjäl mig. Men nu är de tiderna dessvärre förbi. Jag kommer aldrig kunna klättra i träd mer. ='( Det har fortfarande inte riktigt gått in i min skalle...
Någon som märkt detsamma? Att även om man inte känner sig större, äldre, så är man för stor för att göra vissa saker?
Jag var en riktig klätterapa när jag var liten, och jag klättrade upp till toppen och satt där varje sommar, medan morsan skrek åt mig att komma ner innan jag ramlade och slog ihjäl mig. Men nu är de tiderna dessvärre förbi. Jag kommer aldrig kunna klättra i träd mer. ='( Det har fortfarande inte riktigt gått in i min skalle...
Någon som märkt detsamma? Att även om man inte känner sig större, äldre, så är man för stor för att göra vissa saker?
Gäst- Gäst
Sv: För gammal
nja. med några kompisar känner jag detsamma, men de kan man inte alltid vara sig själv med :)
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
När jag var liten, så kunde jag alltid hålla i min brors händer och göra en ''kullerbytta i luften'' medan jag höll, men när jag testade medan jag och han var hos hans flickvän gick det inte, eftersom jag inte kunde slå över, antagligen har jag blivit för lång :( Känns som jag inte alls är lång, typ lagom för min ålder, men jag kan inte nu!!
Brownie skrev:Vi skulle städa på gården idag. Jag gick till komposten med en massa gammalt gräs m.m Då föll min blick på det gamla klätterträdet som jag hade så många minnen ifrån. Så jag släppte gräset och började klättra. Vet ni vad som hänt? Jag har vuxit så att mitt sinne inbillade sig att grenarna hade växt tätare. Vägen som jag förut sett så klart upp till toppen var nu för liten. Och många grenar svajjade lite väl mycket när jag hävde mig upp. Jag kom kanske bara fem meter upp, så att jag kunde se farsan stå vid huset och jobba. Jag kunde nästan se över taket på huset. Men längre upp kunde jag inte komma, grenarna var för smala, för täta. Fan vad depp jag blev.
På busshållplatsen brukar jag fördriva tiden medans jag väntar på bussen genom att klättra i tråd, men jag kommer inte upp mer. ;(
Det är så sorgligt när man blir äldre, för det är bara kroppen som växer, inte hjärnan och sinnena. Jag minns när jag var liten. Jag satt alltid på pappas axlar... Det kan jag aldrig i hela mitt liv göra igen. Aldrig mer... Känns så fucked up dåligt.
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Det är så sorgligt när man blir äldre, för det är bara kroppen som växer, inte hjärnan och sinnena. Jag minns när jag var liten. Jag satt alltid på pappas axlar... Det kan jag aldrig i hela mitt liv göra igen. Aldrig mer... Känns så fucked up dåligt.
Jag vet! Snart kommer jag inte kunna betala barnpris på ladan! =(
innan kunde jag böja mitt finger bak så det nudda överdelen av handen utan att det gjorde ont, men nu känns det. antagligen för jag växer. och för att jag har slutat hålla på med det xD
Macke påminnde mig en sak!
SNART GER INTE PIZZERIAN VI ÅKER TILL ATT GE MIG KLUBBOR NÄR JAG INTE KOMMER DIT BUHU :( Dom har gett mig det många gånger....
SNART GER INTE PIZZERIAN VI ÅKER TILL ATT GE MIG KLUBBOR NÄR JAG INTE KOMMER DIT BUHU :( Dom har gett mig det många gånger....
Jag börjar ju mellanstadiet i höst, och sen är det inte kvar innan man blir 11 :(Snowiiiee skrev:Macke påminnde mig en sak!
Jag börjar ju mellanstadiet i höst, och sen är det inte kvar innan man blir 11 :([/quote]
JAG BÖRJAR 9AN NÄSTA ÅR! Fan, sista året på Matfors! :'( Depp som fan... Alla vänner, alla de man känner... Borta, de blåser bort med vinden... Alla börjar på olika skolor, och tänk hur djävla många det är i ens vardagliga liv som man kanske aldrig mer får se...
JAG BÖRJAR 9AN NÄSTA ÅR! Fan, sista året på Matfors! :'( Depp som fan... Alla vänner, alla de man känner... Borta, de blåser bort med vinden... Alla börjar på olika skolor, och tänk hur djävla många det är i ens vardagliga liv som man kanske aldrig mer får se...
Gäst- Gäst
Sackman- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Våfflor
Snowiiiee skrev:Jag börjar ju mellanstadiet i höst, och sen är det inte kvar innan man blir 11 :(
Brownie skrev:JAG BÖRJAR 9AN NÄSTA ÅR! Fan, sista året på Matfors! :'( Depp som fan... Alla vänner, alla de man känner... Borta, de blåser bort med vinden... Alla börjar på olika skolor, och tänk hur djävla många det är i ens vardagliga liv som man kanske aldrig mer får se...
Jag har samma prob, jag börjar 6an nästa år, då ska dom blanda våra klasser på nytt! <:(
Sackman- Veteran
ojSackman skrev:
troligen samma här. men allt är oklart för tillfället.macke skrev:Snowiiiee skrev:Jag börjar ju mellanstadiet i höst, och sen är det inte kvar innan man blir 11 :(Brownie skrev:JAG BÖRJAR 9AN NÄSTA ÅR! Fan, sista året på Matfors! :'( Depp som fan... Alla vänner, alla de man känner... Borta, de blåser bort med vinden... Alla börjar på olika skolor, och tänk hur djävla många det är i ens vardagliga liv som man kanske aldrig mer får se...
Jag har samma prob, jag börjar 6an nästa år, då ska dom blanda våra klasser på nytt! <:(
ojSackman skrev:
Men ni går kvar på samma skola så att ni kan träffas på raster etc?macke skrev:Snowiiiee skrev:Jag börjar ju mellanstadiet i höst, och sen är det inte kvar innan man blir 11 :(Brownie skrev:JAG BÖRJAR 9AN NÄSTA ÅR! Fan, sista året på Matfors! :'( Depp som fan... Alla vänner, alla de man känner... Borta, de blåser bort med vinden... Alla börjar på olika skolor, och tänk hur djävla många det är i ens vardagliga liv som man kanske aldrig mer får se...
Själv funderar man allvarligt på att byta klass XD Samma skola, men jag hatar mina nuvarande klasskamrater och skulle mycket hellre vilja gå med mina vänner, som går i den andra klassen. x ) Dock har vi mycket bättre lärare, så jag vet inte. "/
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Men ni går kvar på samma skola så att ni kan träffas på raster etc?macke skrev:Snowiiiee skrev:Jag börjar ju mellanstadiet i höst, och sen är det inte kvar innan man blir 11 :(Brownie skrev:JAG BÖRJAR 9AN NÄSTA ÅR! Fan, sista året på Matfors! :'( Depp som fan... Alla vänner, alla de man känner... Borta, de blåser bort med vinden... Alla börjar på olika skolor, och tänk hur djävla många det är i ens vardagliga liv som man kanske aldrig mer får se...
Själv funderar man allvarligt på att byta klass XD Samma skola, men jag hatar mina nuvarande klasskamrater och skulle mycket hellre vilja gå med mina vänner, som går i den andra klassen. x ) Dock har vi mycket bättre lärare, så jag vet inte. "/
Lucky you. Vi har både korkad klass OCH korkade lärare. =)
Ha. ^^ Vissa lärare är korkade, men det är speciellt en som jag gillar, och verkligen inte vill byta ut med en peddo-lärare x )Tim skrev:Brownie skrev:Men ni går kvar på samma skola så att ni kan träffas på raster etc?macke skrev:Snowiiiee skrev:Jag börjar ju mellanstadiet i höst, och sen är det inte kvar innan man blir 11 :(Brownie skrev:JAG BÖRJAR 9AN NÄSTA ÅR! Fan, sista året på Matfors! :'( Depp som fan... Alla vänner, alla de man känner... Borta, de blåser bort med vinden... Alla börjar på olika skolor, och tänk hur djävla många det är i ens vardagliga liv som man kanske aldrig mer får se...
Lucky you. Vi har både korkad klass OCH korkade lärare. =)
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Men ni går kvar på samma skola så att ni kan träffas på raster etc?macke skrev:Snowiiiee skrev:Jag börjar ju mellanstadiet i höst, och sen är det inte kvar innan man blir 11 :(Brownie skrev:JAG BÖRJAR 9AN NÄSTA ÅR! Fan, sista året på Matfors! :'( Depp som fan... Alla vänner, alla de man känner... Borta, de blåser bort med vinden... Alla börjar på olika skolor, och tänk hur djävla många det är i ens vardagliga liv som man kanske aldrig mer får se...
Jo, det kan vi. :roll:
Jag ska också få nya klasser! :O Det är första gången jag får nya klasskompisar. :S Jag kommer sakna min gamla skola jättemycket. =( Men jag har chattat med några av mina nya klasskompisar, och de verkar iaf snälla. ^^
Jag äter små barn.
Sackman- Veteran
då kommer jag aldrig bli uppäten av gräsand för jag blir ju stor =(Sackman skrev:Jag äter små barn.
Jag är straffmyndig, byxis, och 15. Beat that ;D Hihihi, jag är "ugndom" =)ottgra skrev:då kommer jag aldrig bli uppäten av gräsand för jag blir ju stor =(Sackman skrev:Jag äter små barn.
Gäst- Gäst
är inte du ledsen för att du aldrig mer kommer bli uppäten av gräsanden?Brownie skrev:Jag är straffmyndig, byxis, och 15. Beat that ;D Hihihi, jag är "ugndom" =)ottgra skrev:då kommer jag aldrig bli uppäten av gräsand för jag blir ju stor =(Sackman skrev:Jag äter små barn.
det är jag =( stackars mig.... <:(
Jag är ledsen över hela min barndom. Det är så jäkla mycket jag skulle vilja göra om...ottgra skrev:är inte du ledsen för att du aldrig mer kommer bli uppäten av gräsanden?Brownie skrev:Jag är straffmyndig, byxis, och 15. Beat that ;D Hihihi, jag är "ugndom" =)ottgra skrev:då kommer jag aldrig bli uppäten av gräsand för jag blir ju stor =(Sackman skrev:Jag äter små barn.
det är jag =( stackars mig.... <:(
Gäst- Gäst
JAG KOMMER OCH TAR DIG, OTTGRA!
Sackman- Veteran
Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Sida 1 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra