Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
SOMMARLOV! :D
+5
caldein
KalleAnkaFanet
Wartem
ottgra
Minna
9 posters
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2 • 1, 2
SOMMARLOV! :D
Såååmmarlov, solen lyser skönt
Såååmmarlov, gräset är så grönt
Himlen blå, vill jag nå
När jag fångas utav vinden, sommarlov,
Sköna såååmmarlov...
(En sommarlovslåt! :D)
Men iaf. :) Vad ska ni göra i sommar? :D
ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!! =D Wiiiii! :D
Såååmmarlov, gräset är så grönt
Himlen blå, vill jag nå
När jag fångas utav vinden, sommarlov,
Sköna såååmmarlov...
(En sommarlovslåt! :D)
Men iaf. :) Vad ska ni göra i sommar? :D
ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!! =D Wiiiii! :D
Sv: SOMMARLOV! :D
fuskis. för oss är det inte sommarlov förrens på fredag. men ni kommer börja skolan före mig ;)
men iaf. ska snart med ludant till mina morföräldrar i småland och ska bo i ett litet mysigt gästhus i fyra dagar. i augusti ska jag göra samma sak fast med en annan kompis. :) men ingen resa för oss i sommar eftersom vi redan har varit utomlands i år. elr, det kanske blir resa om vädret är uselt :) bara att hoppas på det :P
men iaf. ska snart med ludant till mina morföräldrar i småland och ska bo i ett litet mysigt gästhus i fyra dagar. i augusti ska jag göra samma sak fast med en annan kompis. :) men ingen resa för oss i sommar eftersom vi redan har varit utomlands i år. elr, det kanske blir resa om vädret är uselt :) bara att hoppas på det :P
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
Själv ska man jaga hästar i tunnlar som jag byggt under revingedammen.
Wartem- Respekterad Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Systemutvecklare
ska du inte äta smör? O_OWartem skrev:Själv ska man jaga hästar i tunnlar som jag byggt under revingedammen.
ottgra skrev:ska du inte äta smör? O_OWartem skrev:Själv ska man jaga hästar i tunnlar som jag byggt under revingedammen.
Tack för att du påminde mig.. Hade kunnat sluta illa.
Sommarlov på fredag för min del! D: (När börjar alla? Känns som om min skola har fuskigt kort sommarlov i år...)
Jag hoppas på att åka till norra Lappland denna sommar. =D
KalleAnkaFanet- Medlem
Imon ska jag på skolresa i high chaparal;)
Själv slutar man på onsdag och börjar 30 augusti;)men vi har ochså mindre jullov detta året;(
Själv slutar man på onsdag och börjar 30 augusti;)men vi har ochså mindre jullov detta året;(
caldein- Veteran
Sysselsättning : Fifa 10
Själv så ska jag på scoutläger och seglarläger i sommar! :D (y) Ska ni på något läger?
Minna skrev:Själv så ska jag på scoutläger och seglarläger i sommar! :D (y) Ska ni på något läger?
Nee, jag e för gammal för de alternativ jag har... ;)
Idag fullbordade jag min examen på S:t Görans Högteknologiska Institut för Ornitologiska Mutationer. Jag är nu utbildad i brasiliansk närstrid, Forn-Egyptisk litteratur, naturvetenskap samt avancerade matematik och mongolisk arkitektur.
Sackman- Veteran
Sysselsättning : Våfflor
Sackman skrev:Idag fullbordade jag min examen på S:t Görans Högteknologiska Institut för Ornitologiska Mutationer. Jag är nu utbildad i brasiliansk närstrid, Forn-Egyptisk litteratur, naturvetenskap samt avancerade matematik och mongolisk arkitektur.
Kandidaten har blivit doktor! Grattis! Hälsa katten.
Men du ska ju vara i stockholm med mig! :D (Jag har ingen aning om när jag börjar, men jag hoppas att det inte är på ett låååååååååååååååååångt tag!)KalleAnkaFanet skrev:Sommarlov på fredag för min del! D: (När börjar alla? Känns som om min skola har fuskigt kort sommarlov i år...)
Hehe, jag har varit på läger, både i 5an och 6an, tror jag, men sen tror inte jag riktigt att det finns något läger man kan åka på. Dessutom är jag inte så pepp på att dra på läger : 3 Seglarläger, sa du? :OMinna skrev:Själv så ska jag på scoutläger och seglarläger i sommar! :D (y) Ska ni på något läger?
Hehe, själv ska man förhoppningsvis tillbringa en stor tid med flummisar i stockholm! :D Men också hemma och sociala med kompisar från skolan, etc etc xD Bada, sova, sola (jag har bestämt mig för att bli negrig i sommar! :D).
Vilka här bor i stockholm? :D
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Men du ska ju vara i stockholm med mig! :D (Jag har ingen aning om när jag börjar, men jag hoppas att det inte är på ett låååååååååååååååååångt tag!)KalleAnkaFanet skrev:Sommarlov på fredag för min del! D: (När börjar alla? Känns som om min skola har fuskigt kort sommarlov i år...)
Jag hoppas på att åka till norra Lappland denna sommar. =DHehe, jag har varit på läger, både i 5an och 6an, tror jag, men sen tror inte jag riktigt att det finns något läger man kan åka på. Dessutom är jag inte så pepp på att dra på läger : 3 Seglarläger, sa du? :OMinna skrev:Själv så ska jag på scoutläger och seglarläger i sommar! :D (y) Ska ni på något läger?
Hehe, själv ska man förhoppningsvis tillbringa en stor tid med flummisar i stockholm! :D Men också hemma och sociala med kompisar från skolan, etc etc xD Bada, sova, sola (jag har bestämt mig för att bli negrig i sommar! :D).
Hömm. Om man är scout så kan man åka på scoutläger hur gammal man än är, men jag tror inte du är så pepp på det va? xD
Min farmor bor där! :D Henne vill du säkert vara med va? xD
Jag ska hälsa på henne i sommar, och hon bor nästan granne med Tim! =D (Jag ska hålla utkik efter honom. >_>) Men annars så brukar jag vara mest i grisslehamn på sommaren, eftersom vi har stuga där. ^^
Minna skrev:Brownie skrev:Men du ska ju vara i stockholm med mig! :D (Jag har ingen aning om när jag börjar, men jag hoppas att det inte är på ett låååååååååååååååååångt tag!)KalleAnkaFanet skrev:Sommarlov på fredag för min del! D: (När börjar alla? Känns som om min skola har fuskigt kort sommarlov i år...)
Jag hoppas på att åka till norra Lappland denna sommar. =DHehe, jag har varit på läger, både i 5an och 6an, tror jag, men sen tror inte jag riktigt att det finns något läger man kan åka på. Dessutom är jag inte så pepp på att dra på läger : 3 Seglarläger, sa du? :OMinna skrev:Själv så ska jag på scoutläger och seglarläger i sommar! :D (y) Ska ni på något läger?
Hömm. Om man är scout så kan man åka på scoutläger hur gammal man än är, men jag tror inte du är så pepp på det va? xD
Jag ska hälsa på henne i sommar, och hon bor nästan granne med Tim! =D (Jag ska hålla utkik efter honom. >_>) Men annars så brukar jag vara mest i grisslehamn på sommaren, eftersom vi har stuga där. ^^
Det är svårt att missa mig runt Odenplan. :)
SOMMARLOV NU! ÄNTLIGEN!
Nackdelen är att jag kommer sakna min Edona :'( Och mina andra små gosedjur!
Nackdelen är att jag kommer sakna min Edona :'( Och mina andra små gosedjur!
fick sommarlov idag. har alla sommarlov nu? i så fall så kanske nån vill hålla ii üppesittartävlingen? :)
YAY ÄNTLIGEN SOMMARLOV! =DDD
Hihi, då får jag bjuda dig på fanta, Brownie. ^^
KalleAnkaFanet- Medlem
NÄR SKA DU DIT?? :D OM VI TIMEAR VARANDRA MÅSTE VI TRÄFFAS! :D <3 (ja, caps;en var nödvändig : 3)Minna skrev:Brownie skrev:Men du ska ju vara i stockholm med mig! :D (Jag har ingen aning om när jag börjar, men jag hoppas att det inte är på ett låååååååååååååååååångt tag!)KalleAnkaFanet skrev:Sommarlov på fredag för min del! D: (När börjar alla? Känns som om min skola har fuskigt kort sommarlov i år...)
He. Jag är inte scout ;D
Varsågod. Det är bara att börja =) Se till att Tim är med, och ger vinnaren poängen bara ^^ottgra skrev:fick sommarlov idag. har alla sommarlov nu? i så fall så kanske nån vill hålla ii üppesittartävlingen? :)
Rättelse; Du MÅSTE bjuda mig på fanta ;D :D <3KalleAnkaFanet skrev:YAY ÄNTLIGEN SOMMARLOV! =DDD
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Rättelse; Du MÅSTE bjuda mig på fanta ;D :D <3KalleAnkaFanet skrev:YAY ÄNTLIGEN SOMMARLOV! =DDD
Skicka en till norra norrland oxå! =D
DÅ FÅR NI SLÅSS OM DEN
Sackman- Veteran
Sysselsättning : Våfflor
Skicka? Nejdu, jag SKA upp till norra norrland den här sommaren, så jag kommer dit med den PERSONLIGEN. 8D
Näh. Inte slåss. Jag vara snäll. Jag köper TVÅ fanta! Vill ni ha sugrör också? ;D
Näh. Inte slåss. Jag vara snäll. Jag köper TVÅ fanta! Vill ni ha sugrör också? ;D
KalleAnkaFanet- Medlem
KalleAnkaFanet skrev:Skicka? Nejdu, jag SKA upp till norra norrland den här sommaren, så jag kommer dit med den PERSONLIGEN. 8D
Nee, jag är en stor pojke! =D
macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:Skicka? Nejdu, jag SKA upp till norra norrland den här sommaren, så jag kommer dit med den PERSONLIGEN. 8D
Nee, jag är en stor pojke! =D
NEJ. DU VARA LITEN. DU FÅ BLÅTT SUGRÖR. NÖJD? :D
KalleAnkaFanet- Medlem
KalleAnkaFanet skrev:Sommarlov på fredag för min del! D: (När börjar alla? Känns som om min skola har fuskigt kort sommarlov i år...)
Nu har jag varit duktig flicka och kollat upp när jag börjar. =) Jag börjar den 19 augusti! ^^
Minna skrev:KalleAnkaFanet skrev:Sommarlov på fredag för min del! D: (När börjar alla? Känns som om min skola har fuskigt kort sommarlov i år...)
Nu har jag varit duktig flicka och kollat upp när jag börjar. =) Jag börjar den 19 augusti! ^^
NEJNEJNEJNEJ. INTE RÄTTVIST!
Jag fick ju sommarlov i fredags, och börjar den 18 Augusti! ;O
KalleAnkaFanet- Medlem
Sida 1 av 2 • 1, 2
Sida 1 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra