Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
SOMMARLOV! :D
+5
caldein
KalleAnkaFanet
Wartem
ottgra
Minna
9 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
SOMMARLOV! :D
Ämnets första inlägg :
Såååmmarlov, solen lyser skönt
Såååmmarlov, gräset är så grönt
Himlen blå, vill jag nå
När jag fångas utav vinden, sommarlov,
Sköna såååmmarlov...
(En sommarlovslåt! :D)
Men iaf. :) Vad ska ni göra i sommar? :D
ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!! =D Wiiiii! :D
Såååmmarlov, solen lyser skönt
Såååmmarlov, gräset är så grönt
Himlen blå, vill jag nå
När jag fångas utav vinden, sommarlov,
Sköna såååmmarlov...
(En sommarlovslåt! :D)
Men iaf. :) Vad ska ni göra i sommar? :D
ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!! =D Wiiiii! :D
Sv: SOMMARLOV! :D
KalleAnkaFanet skrev:macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:Skicka? Nejdu, jag SKA upp till norra norrland den här sommaren, så jag kommer dit med den PERSONLIGEN. 8D
Näh. Inte slåss. Jag vara snäll. Jag köper TVÅ fanta! Vill ni ha sugrör också? ;D
Nee, jag är en stor pojke! =D
NEJ. DU VARA LITEN. DU FÅ BLÅTT SUGRÖR. NÖJD? :D
Jag ville ha ett rosa eller gult... ;(
macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:Skicka? Nejdu, jag SKA upp till norra norrland den här sommaren, så jag kommer dit med den PERSONLIGEN. 8D
Näh. Inte slåss. Jag vara snäll. Jag köper TVÅ fanta! Vill ni ha sugrör också? ;D
Men... det skulle du ju ha sagt! Nåja, ingen skada skedd, än så länge vet jag inte ens om vi kommer upp till norra norrland denna sommar... D: *notera att Macke ska ha ett rosa eller gult sugrör* ;D
KalleAnkaFanet- Medlem
Poäng : 3
KalleAnkaFanet skrev:macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:Skicka? Nejdu, jag SKA upp till norra norrland den här sommaren, så jag kommer dit med den PERSONLIGEN. 8D
Men... det skulle du ju ha sagt! Nåja, ingen skada skedd, än så länge vet jag inte ens om vi kommer upp till norra norrland denna sommar... D: *notera att Macke ska ha ett rosa eller gult sugrör* ;D
Bra att du noterar det jag skriver. Duktig flicka! =)
Varför inte ett rosa och gul-randigt sugrör? ;Dmacke skrev:KalleAnkaFanet skrev:macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:Skicka? Nejdu, jag SKA upp till norra norrland den här sommaren, så jag kommer dit med den PERSONLIGEN. 8D
NU ÄR DET SPIKAT! :D På fredag kväll kommer jag vara hos min Syster + familj i Stockholm!! :D Tills på torsdag t.o.m! :D
Minna, du råkar möjligtvis inte lyckas timea in dig då? ;D Timothy och Alv har jag redan bokat med :D ;D
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Varför inte ett rosa och gul-randigt sugrör? ;Dmacke skrev:KalleAnkaFanet skrev:macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:macke skrev:KalleAnkaFanet skrev:Skicka? Nejdu, jag SKA upp till norra norrland den här sommaren, så jag kommer dit med den PERSONLIGEN. 8D
Perfekt! =D
Haha, såklart! ;Dmacke skrev:Brownie skrev:Varför inte ett rosa och gul-randigt sugrör? ;D
Perfekt! =D
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Haha, såklart! ;Dmacke skrev:Brownie skrev:Varför inte ett rosa och gul-randigt sugrör? ;D
Perfekt! =D
Men... VART FÅR MAN TAG PÅ SÅDANA? xO
KalleAnkaFanet- Medlem
Man köper kritor och sätter dig ner och målar :D Vill du ha lodrätt, vågrätt eller diagonalt randigt? ;3KalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Haha, såklart! ;Dmacke skrev:Brownie skrev:Varför inte ett rosa och gul-randigt sugrör? ;D
Perfekt! =D
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Man köper kritor och sätter dig ner och målar :D Vill du ha lodrätt, vågrätt eller diagonalt randigt? ;3KalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Haha, såklart! ;Dmacke skrev:Brownie skrev:Varför inte ett rosa och gul-randigt sugrör? ;D
Perfekt! =D
Vad kuligt! :D Får man föreslå spiraligt? :)
KalleAnkaFanet- Medlem
Off-topic....
Ska till claudeinsvein idag och spela bollfot. Sen ska vi måla rävsaxar och råna nallepuh.
Ska till claudeinsvein idag och spela bollfot. Sen ska vi måla rävsaxar och råna nallepuh.
caldein- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Fifa 10
Kan alltid prova? ;DKalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Man köper kritor och sätter dig ner och målar :D Vill du ha lodrätt, vågrätt eller diagonalt randigt? ;3KalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Haha, såklart! ;Dmacke skrev:Brownie skrev:Varför inte ett rosa och gul-randigt sugrör? ;D
Perfekt! =D
Inte alls off-topic. Vi diskuterar om sommaren, och detta är i diskussionsrummet, inte i seriösa. :)caldein skrev:Off-topic....
Gäst- Gäst
Det känns alltid som om fantan inte tar slut ;)
caldein- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Fifa 10
Buhu, jag har varit sjuk halva dagen idag </3 Jag är både snorig och lite ont i halsen nu :'(
Snowiiiee skrev:Buhu, jag har varit sjuk halva dagen idag </3 Jag är både snorig och lite ont i halsen nu :'(
Tur att du var frisk halva dagen då. :)
KalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Man köper kritor och sätter dig ner och målar :D Vill du ha lodrätt, vågrätt eller diagonalt randigt? ;3KalleAnkaFanet skrev:Brownie skrev:Haha, såklart! ;Dmacke skrev:Brownie skrev:Varför inte ett rosa och gul-randigt sugrör? ;D
Perfekt! =D
Överraska mig...
HAHAHAHAHHAHAHA! :D OPTIMISTEN HIMSELF! :DTim skrev:Snowiiiee skrev:Buhu, jag har varit sjuk halva dagen idag </3 Jag är både snorig och lite ont i halsen nu :'(
Tur att du var frisk halva dagen då. :)
Gäst- Gäst
Vuuut? Så sent? ;O
Btw, HAR SNÖN SMÄLT ÄN HOS DIG ÄN, MACKE? 8D
KalleAnkaFanet- Medlem
KalleAnkaFanet skrev:Vuuut? Så sent? ;O
Japp! Så sent! ;D
Och, ja, snön smälta igår. Neee, bara skojar, för typ en månad sen. ;)
nån som vill hålla i den? :) bra om det är någon som kan vara uppe länge så att denne kan ha koll? :)Brownie skrev:Varsågod. Det är bara att börja =) Se till att Tim är med, och ger vinnaren poängen bara ^^ottgra skrev:fick sommarlov idag. har alla sommarlov nu? i så fall så kanske nån vill hålla ii üppesittartävlingen? :)
ottgra- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Lite olika
Tsss. Har gått och lagt mig vid kl 5 i genomsnitt, den senare veckan... ^^ Fast jag vet inte om jag har intresse och tid att sitta vid datorn hela tiden, brukar kolla på film etc. Och denna vecka är jag i stockholm, så jag umgås med lite random flummisar. ^^ottgra skrev:nån som vill hålla i den? :) bra om det är någon som kan vara uppe länge så att denne kan ha koll? :)Brownie skrev:Varsågod. Det är bara att börja =) Se till att Tim är med, och ger vinnaren poängen bara ^^ottgra skrev:fick sommarlov idag. har alla sommarlov nu? i så fall så kanske nån vill hålla ii üppesittartävlingen? :)
Gäst- Gäst
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra