Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Borgmästarval 6
+6
Minna
Tim
ottgra
Sackman
macke
Starkov
10 posters
Sida 3 av 5
Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Borgmästarval 6
macke skrev:Ludant skrev:Haha, det är den verkligen, släktforska ett tag och det gick ingen vidare. :)
åter till valet: När det dags för del 2?
Det är ju en del som inte röstat. Brownie, Minna, Caldein mm. ;) Och du, jag har 20 kusiner, har inte träffat alla...
Man går inte efter vilka som röstat eller inte. Jag kanske inte vill rösta alls? Dessutom kan ju folk vara inaktiva, och då kan man ju inte vänta på dem direkt.. ^^
Gäst- Gäst
Brownie skrev:macke skrev:Ludant skrev:Haha, det är den verkligen, släktforska ett tag och det gick ingen vidare. :)
Det är ju en del som inte röstat. Brownie, Minna, Caldein mm. ;) Och du, jag har 20 kusiner, har inte träffat alla...
Man går inte efter vilka som röstat eller inte. Jag kanske inte vill rösta alls? Dessutom kan ju folk vara inaktiva, och då kan man ju inte vänta på dem direkt.. ^^
Ja, men jag skrev bara några av de som inte röstat. Sen gjorde jag ju en miss för Minna hade redan röstat. :S
macke skrev:Brownie skrev:macke skrev:Ludant skrev:Haha, det är den verkligen, släktforska ett tag och det gick ingen vidare. :)
Ja, men jag skrev bara några av de som inte röstat. Sen gjorde jag ju en miss för Minna hade redan röstat. :S
Ja, jag vet att du gjorde en miss.. ? Jag har varken påpekat det eller det faktum att du bara räknat upp några. Men alla som inte röstat kan ju få skylla sig själv för att man inte varit aktiv nog. Det är deras problem. ^^
Gäst- Gäst
jag vill fortfarnde veta när del 2 börjar! :@
Ludant- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.
Ludant skrev:jag vill fortfarnde veta när del 2 börjar! :@
När Tim är tillbaka.
Stor bokstav på namn Starkov!!! xD // ottgra
Tack! :D
Ludant- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Scoting, trumpet, hattrick och midnight.
Tim är hemma nu. Fast jag är något redigt trött efter bussresan. Dessutom är datan oåtkomlig just nu. ;(Starkov skrev:Ludant skrev:jag vill fortfarnde veta när del 2 börjar! :@
När Tim är tillbaka.
Tim skrev:Tim är hemma nu. Fast jag är något redigt trött efter bussresan. Dessutom är datan oåtkomlig just nu. ;(Starkov skrev:Ludant skrev:jag vill fortfarnde veta när del 2 börjar! :@
När Tim är tillbaka.
Såg du brottningsmatchen? xD
macke skrev:Tim skrev:Tim är hemma nu. Fast jag är något redigt trött efter bussresan. Dessutom är datan oåtkomlig just nu. ;(Starkov skrev:Ludant skrev:jag vill fortfarnde veta när del 2 börjar! :@
När Tim är tillbaka.
The what and what now? ^^
Tim skrev:macke skrev:Tim skrev:Tim är hemma nu. Fast jag är något redigt trött efter bussresan. Dessutom är datan oåtkomlig just nu. ;(Starkov skrev:Ludant skrev:jag vill fortfarnde veta när del 2 börjar! :@
När Tim är tillbaka.
http://fotboll.expressen.se/Nyheter/1.2074971/ifk-rasar-mot-gothia-efter-publikskandalen
macke skrev:Tim skrev:macke skrev:Tim skrev:Tim är hemma nu. Fast jag är något redigt trött efter bussresan. Dessutom är datan oåtkomlig just nu. ;(Starkov skrev:Ludant skrev:jag vill fortfarnde veta när del 2 börjar! :@
När Tim är tillbaka.
http://fotboll.expressen.se/Nyheter/1.2074971/ifk-rasar-mot-gothia-efter-publikskandalen
Då var jag på Liseberg. ^^
Tim skrev:macke skrev:Tim skrev:macke skrev:Tim skrev:Tim är hemma nu. Fast jag är något redigt trött efter bussresan. Dessutom är datan oåtkomlig just nu. ;(Starkov skrev:Ludant skrev:jag vill fortfarnde veta när del 2 börjar! :@
När Tim är tillbaka.
Då var jag på Liseberg. ^^
Okej! ^^)
VÄSKMANNEN SLÅR TILL IGEN.
ottgra- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Lite olika
macke skrev:Spåra inte ur nu. När är runda två? Tim e ju tillbaks.
Nej nu blir jag RoSeNrAsAnDe
Tim ska skriva runda 2. Annars vill inte jag vara med. :(
Starkov skrev:macke skrev:Spåra inte ur nu. När är runda två? Tim e ju tillbaks.
Okej. Tiiiiiim! Gör runda två!
Starkov skrev:macke skrev:Spåra inte ur nu. När är runda två? Tim e ju tillbaks.
Hörrödu latmask. Du startade det. Gör klart för faen. :)
Tim skrev:Starkov skrev:macke skrev:Spåra inte ur nu. När är runda två? Tim e ju tillbaks.
Hörrödu latmask. Du startade det. Gör klart för faen. :)
Du ska göra det. :< Administratörerna delar på ansvaret, looolloo
Nu får ni göra upp om detta på pm om vem som ska göra del två! Och nåde er om ni inte är klara snart! >xD
macke skrev:Nu får ni göra upp om detta på pm om vem som ska göra del två! Och nåde er om ni inte är klara snart! >xD
Jag är klar när tim är klar med borgmästarvalet. Punkt slut. Annat blir det inte. :D
Starkov skrev:macke skrev:Nu får ni göra upp om detta på pm om vem som ska göra del två! Och nåde er om ni inte är klara snart! >xD
Jag är klar när tim är klar med borgmästarvalet. Punkt slut. Annat blir det inte. :D
Envisa jävel... :)
Aja. Ska ut och träna först. Fixart sen. :P
Tim skrev:Starkov skrev:macke skrev:Nu får ni göra upp om detta på pm om vem som ska göra del två! Och nåde er om ni inte är klara snart! >xD
:D:D:D::D:DD::D:D:D:D:D:D
Starkov skrev:Tim skrev:Starkov skrev:macke skrev:Nu får ni göra upp om detta på pm om vem som ska göra del två! Och nåde er om ni inte är klara snart! >xD
P.g.a ett ändrande i yttrandefrihetslagen på Midnight, så har innehållet tagits bort.
//Sackman
Gäst- Gäst
Starkov skrev:Tim skrev:Starkov skrev:macke skrev:Nu får ni göra upp om detta på pm om vem som ska göra del två! Och nåde er om ni inte är klara snart! >xD
PUMPING IRON!
Sackman- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Våfflor
Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sida 3 av 5
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra