Liknande ämnen
Senaste ämnen
Sök
Logga in
Statistik
Vi har 54 registrerade användare.Vår nyaste användare: scarhead
Våra användare har skrivit totalt 18367 inlägg i 774 ämnen
Liknande ämnen
Borgmästarval 6
+6
Minna
Tim
ottgra
Sackman
macke
Starkov
10 posters
Sida 4 av 5
Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Borgmästarval 6
Brownie skrev:Starkov skrev:Tim skrev:Starkov skrev:macke skrev:Nu får ni göra upp om detta på pm om vem som ska göra del två! Och nåde er om ni inte är klara snart! >xD
Jag är klar när tim är klar med borgmästarvalet. Punkt slut. Annat blir det inte. :D
Envisa jävel... :)
Aja. Ska ut och träna först. Fixart sen. :P
:D:D:D::D:DD::D:D:D:D:D:D
P.g.a ett ändrande i yttrandefrihetslagen på Midnight, så har innehållet tagits bort.
//Sackman
Och vad var det som var så fel med att jag frågade om någon tänkte fortsätta valet då?
Kan jag också få tillgång till denna Yttrandefrihetslag, tack?
Gäst- Gäst
macke skrev:Men snälla nån! När kommer del 2!? >=|
Det kommer nog. Så småningom. ^^ Vi har att göra med två stycken lika tjuriga Administratörer, you see. ^^ =)
Och både Clankis och Tim vet att det inte är illa menat...
Vi jobbar på det... kanske.
Betoning på "kanske"? =)
Senast ändrad av Brownie den fre aug 20, 2010 10:51 am, ändrad totalt 2 gånger
Gäst- Gäst
Hur kan det va så jävla svårt att göra ett delmoment i ett borgmästarval på mn.3 dagar eller så sköter jag det.
caldein- Veteran
Poäng : 4
Sysselsättning : Fifa 10
caldein skrev:Hur kan det va så jävla svårt att göra ett delmoment i ett borgmästarval på mn.3 dagar eller så sköter jag det.
Haha, då blir det inte giltigt, right? ^^ Låt pojkarna tjura.=) ... Fast vi kan alltid stå och tjata på dem. Då ger de nog upp! 8D
Gäst- Gäst
caldein skrev:Hur kan det va så jävla svårt att göra ett delmoment i ett borgmästarval på mn.3 dagar eller så sköter jag det.
Go ahead. Do it. Bara att du inte har adminrättigheter för salen.
Ottgra kan få göra det om han känner för't.
Okej, härmed förklarar jag b-valet startat!
Och alla röstar på muppen som bor under clankers skrivbord.
Grattis, Klas-Arne!
Sådärja :D Det var väl inte så svårt att anordna ett b-val? höhö.
Och alla röstar på muppen som bor under clankers skrivbord.
Grattis, Klas-Arne!
Sådärja :D Det var väl inte så svårt att anordna ett b-val? höhö.
Okaj, Macke och Wartem till runda två. Ni får börja rösta när de skrivit sina valtal. =)
Klart. =)
Edit: Tjusig bild nån la till... :)
Klart. =)
Edit: Tjusig bild nån la till... :)
Senast ändrad av ottgra den fre aug 20, 2010 9:11 pm, ändrad totalt 1 gång
ottgra- Respekterad Veteran
Poäng : 3
Sysselsättning : Lite olika
Mitt valtal:
Som borgmästare på midnight yellow så kommer jag låta busarna barkbusa, utan att de seriösa behöver bry sig. Om administratörerna tillåter så kommer jag att försöka få ett privat rum för alla busare. Dessutom så kommer jag att skaka igång mn-galan! :D Maffialeken kommer jag att liva upp. Jag kommer dessutom att få det lite gladare här. Om Tim och Clanker tillåter så kommer alla minister-färger vara olika. Och några till roliga grejer, ni får bestämma min signatur! Vad ni vill ha där. Förutom olämpliga saker då. ;) Jag ska också göra allt jag kan för att locka nya användare. Jag kan möjligen skriva lite till framöver. ;)
Som borgmästare på midnight yellow så kommer jag låta busarna barkbusa, utan att de seriösa behöver bry sig. Om administratörerna tillåter så kommer jag att försöka få ett privat rum för alla busare. Dessutom så kommer jag att skaka igång mn-galan! :D Maffialeken kommer jag att liva upp. Jag kommer dessutom att få det lite gladare här. Om Tim och Clanker tillåter så kommer alla minister-färger vara olika. Och några till roliga grejer, ni får bestämma min signatur! Vad ni vill ha där. Förutom olämpliga saker då. ;) Jag ska också göra allt jag kan för att locka nya användare. Jag kan möjligen skriva lite till framöver. ;)
Läs TS i Information om B-valet. Där står det väl att om en av de två finalisterna inte skrivit ett valtal efter 1 dag, så vinner den andra automatiskt. Så kan vi köra nu så att macke blir borgis? Så att vi får det avgjort någon gång! >.<
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Läs TS i Information om B-valet. Där står det väl att om en av de två finalisterna inte skrivit ett valtal efter 1 dag, så vinner den andra automatiskt. Så kan vi köra nu så att macke blir borgis? Så att vi får det avgjort någon gång! >.<
Haha, väl talat! :D
macke skrev:Brownie skrev:Läs TS i Information om B-valet. Där står det väl att om en av de två finalisterna inte skrivit ett valtal efter 1 dag, så vinner den andra automatiskt. Så kan vi köra nu så att macke blir borgis? Så att vi får det avgjort någon gång! >.<
:P Ska bara få klartecken från Tim eller Clankis, men ser inte att det ska vara något problem. *suck* Om ingen djävel tar tag it så blir det ju aldrig avgjort. Du kan ju börja fundera på ministar? ;D
Gäst- Gäst
Brownie skrev:macke skrev:Brownie skrev:Läs TS i Information om B-valet. Där står det väl att om en av de två finalisterna inte skrivit ett valtal efter 1 dag, så vinner den andra automatiskt. Så kan vi köra nu så att macke blir borgis? Så att vi får det avgjort någon gång! >.<
:P Ska bara få klartecken från Tim eller Clankis, men ser inte att det ska vara något problem. *suck* Om ingen djävel tar tag it så blir det ju aldrig avgjort. Du kan ju börja fundera på ministar? ;D
Ottgra kan ju fixa't! ;P
Han är bara minister, inte admin. Vet inte vem som måste godkänna det, men jag har en känsla av att de högsta hönsen måste tillåta... ^^
Gäst- Gäst
Brownie skrev:Han är bara minister, inte admin. Vet inte vem som måste godkänna det, men jag har en känsla av att de högsta hönsen måste tillåta... ^^
Han gjorde ju runda två! =P
Tim sa ju att jag kunde göra det, och så har jag snackat med Starkov om det. När ska wartem skriva valtal?Brownie skrev:Han är bara minister, inte admin. Vet inte vem som måste godkänna det, men jag har en känsla av att de högsta hönsen måste tillåta... ^^
ottgra skrev:Tim sa ju att jag kunde göra det, och så har jag snackat med Starkov om det. När ska wartem skriva valtal?Brownie skrev:Han är bara minister, inte admin. Vet inte vem som måste godkänna det, men jag har en känsla av att de högsta hönsen måste tillåta... ^^
Tja, om det är okej så.. Isf, har väl macke vunnit nu? ^^
Wartem är, enligt reglerna, försent ute.
Gäst- Gäst
HEJ ALLA.
JAG ÄR EN BUSE.
JAG LOVAR ATT BOOSTA ER MED MIN EPIC PRIEST OM NI RÖSTAR PÅ MIG.
JAG ÄR EN BUSE.
JAG LOVAR ATT BOOSTA ER MED MIN EPIC PRIEST OM NI RÖSTAR PÅ MIG.
Wartem- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Systemutvecklare
Hej ja e oootgra
det gills
Wartem vinner 2010
grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!
det gills
Wartem vinner 2010
grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sackman- Veteran
Sysselsättning : Våfflor
Vet inte riktigt, men jag tycker att vi ska köra på. Jag vet inte riktigt sista-anmälnings-dagen. :)
Sackman skrev:Hej ja e oootgra
det gills
Wartem vinner 2010
grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack Ottgra. Jag visste att du var glad pajsare.
Jag vill tacka alla för att ni ställt upp och samtidigt be om att få uppkalla den här dagen till minne, för oss alla, i tiden. Ammen. Låtom oss gå ut i hagen och hugga ved. Ta med saft.
Wartem- Respekterad Veteran
Sysselsättning : Systemutvecklare
Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sida 4 av 5
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
sön jan 13, 2019 1:11 am av Kaä
» OKEJ VAD HAR HÄNT FÖR BÖVELEN
mån aug 15, 2011 7:08 pm av Wartem
» Honouring of the Elder in Arviat
tor apr 14, 2011 10:32 pm av Wartem
» Ipad 3
ons apr 13, 2011 8:44 pm av Wartem
» Post?! Brevlåda?!
ons apr 13, 2011 7:39 pm av testadmin
» Dagens båt
ons apr 13, 2011 7:37 pm av testadmin
» NYA KLANER
sön apr 10, 2011 9:32 am av Wartem
» Rickrolled? D:
sön apr 10, 2011 9:16 am av Wartem
» 3:e värvning. ;D
sön apr 10, 2011 9:14 am av Wartem
» 2000 granplantor dumpade i skogen
sön apr 10, 2011 9:12 am av Wartem
» GRATTIS, NILS!!!
sön apr 10, 2011 12:23 am av testadmin
» Länktips;xD
sön apr 10, 2011 12:20 am av testadmin
» SMÖRET ÄR SLUT
fre apr 08, 2011 11:27 pm av testadmin
» ALV - no longer fjortis!
fre apr 08, 2011 3:46 pm av Brownie
» Bildkriget!
fre apr 08, 2011 2:58 pm av testadmin
» foods
fre apr 08, 2011 2:53 pm av testadmin
» Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
fre apr 08, 2011 2:50 pm av testadmin
» Dagens låt
mån apr 04, 2011 9:49 pm av Wartem
» Non-swedes, check this thread out
mån apr 04, 2011 6:39 am av Brownie
» Fußball
sön apr 03, 2011 7:31 pm av ottgra